Daar heb jij je bachelor in gehaaldquote:
Ja, ik zat naast ST in de auto en toen zei ik nog, wat een mooie bomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hebben ze overal rond de kerst hoor![]()
Ik kom niet overal, ben mensenschuwquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oja volgende week maandag de club versieren voor de kerstquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Master.. op zijn minst!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar heb jij je bachelor in gehaald
3 bloemkolenquote:
jaa winter wonderlandquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, vooral rond de kerst, met die lampjes
PeZuquote:
quote:
en bovendien hebben wij bourgondische lampjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Hoe lang is het kerst thema in de club GF?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja volgende week maandag de club versieren voor de kerst
Hey PeZuquote:
Vond ik ook en dit in 1 uur tijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]goed gedaan
[..]
en bovendien hebben wij bourgondische lampjes
[..]
dat is niet meer, die hebben 300 000 euro schuld bij de gemeente, maar er komt wel een schaatsbaan en gezellige kraampjes e.d. door de HELE stad nu, gewoon op initiatief van de gemeente omdat het idee van Winterland wel enorm leuk en goed voor de toeristen was..quote:
Dat was een gym-poging, maar de split lukte niet echtquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me van jou ook nog een aardige poging herinneren trouwens
quote:
MET passen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PeZu
[..]
Vond ik ook en dit in 1 uur tijd
whehehe ik las erover heenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kan ik weer n hap pizza van mn scherm schrapen
Je probeerde gewoon oom een bochtje te lopen met 4 wijntjes op, Pinocchioquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Ladylike het volgende:
Dat was een gym-poging, maar de split lukte niet echt
tot het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang is het kerst thema in de club GF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |