GF is toch drie kwartier met de auto hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgende meet bij LLKunnen we daarna meteen bij GF aan

filosofemquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij nietWaar zou je em in willen veranderen dan?

Kloptquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen idee, uit ieder deelnemend subforum een geloof ik
 .
.  .
.

Met een dik abo kan dat geloof ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
ik wil mijn foknaam veranderen maar niet mijn teller kwijt raken

quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgende meet bij LLKunnen we daarna meteen bij GF aan

hmmz als dat net zo gaat als bij die meet toen bij jou word dat geen succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF is toch drie kwartier met de auto hoor
maar wat die meet betreft: laat maar wat weten
ik regel wel wat

Dus na de BBQ wil jij dan nog gaan eten?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
GF heeft altijd vet veel etenIm in!!

Nope....quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij nietWaar zou je em in willen veranderen dan?
 ...
 ...

GoldBone1963quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hey ik ben helemaal niet dik
ik ben zelfs al een paar kilo kwijt

Iedereen is eten voor mij aan het makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond snoetties
waar gaat het over?

Je zegt net zelf.. das nog 45 minuten rijden joh! Dan moet ik echt weer opnieuw beginnen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Dus na de BBQ wil jij dan nog gaan eten?
Je bent nog erger dan ik ben

whehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
GF heeft altijd vet veel etenIm in!!

dat was wel heel tof toenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope....
Tenzij de serious request actie op herhaling gaat...

Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik regel wel wat

Dat is wel lekker dichtbij!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel eens wat mensen over de vloer hoor

Als het goed is niet neequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het, maar niet heel de avond

Wil je de Poacher's Tip of the Day horen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:
Hmmz, moet zo toch maar even wat eten gaan regelen

jij krijgt niet eens de vergunning om Limburg in te mogen, vorige keer mocht je ook niet verder dan het stationquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bij

Klopt. Over Antwerpen kwam ik wel verder trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij krijgt niet eens de vergunning om Limburg in te mogen, vorige keer mocht je ook niet verder dan het station

Gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik regel wel wat
 Anders maar een keertje even over kletsen, is wel leuk en je woont in een prachtige omgeving
 Anders maar een keertje even over kletsen, is wel leuk en je woont in een prachtige omgeving  

naar mij toe ben je ook 2 dagen bezig geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bij

Godsammekrakenou iddquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naar mij toe ben je ook 2 dagen bezig geweest
 Is niet ff een allejezus eind om ook gewoon
 Is niet ff een allejezus eind om ook gewoon  

Je had je je zeker die dag geschorenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Over Antwerpen kwam ik wel verder trouwens

Surequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je de Poacher's Tip of the Day horen?

quote:

Ik kom sowieso nog eens koffie drinkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:

ik weetzquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsammekrakenou iddIs niet ff een allejezus eind om ook gewoon

Preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had je je zeker die dag geschoren
 Dan glij ik verder door
 Dan glij ik verder door  

jaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik kom sowieso nog eens koffie drinken

dat is waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligAnders maar een keertje even over kletsen, is wel leuk en je woont in een prachtige omgeving

quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
En ik drink geen koffie, maar ik wil best gewoon mee komen om je kasten leeg te vreten hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kom sowieso nog eens koffie drinken

iedereen is welkomquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
En ik drink geen koffie, maar ik wil best gewoon mee komen om je kasten leeg te vreten hoor
stiekem ben ik in gezelschap heel beschaafd hoor

bij mij ook wel mits in niet te grote aantallenquote:

volgende keer je schoenen maar niet meer scheren hequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PreciesDan glij ik verder door

mag jij bij mij in het washok zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef Fha het volgende:
Bij mij niet want ik ben vet autistisch dus ik kan daar niet tegen

Ben daar in heel mijn leven slechts 1x geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
maastricht vind ik sowieso een schitterende stad

quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Ladylike het volgende:
mag jij bij mij in het washok zitten
 woaah
 woaah

Ik ook, vooral rond de kerst, met die lampjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
maastricht vind ik sowieso een schitterende stad

Dan ga ik gloeiend op mn smoelquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgende keer je schoenen maar niet meer scheren he

Wat is de buit?quote:

Dat hebben ze overal rond de kerst hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, vooral rond de kerst, met die lampjes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |