GF is toch drie kwartier met de auto hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgende meet bij LLKunnen we daarna meteen bij GF aan
filosofemquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij nietWaar zou je em in willen veranderen dan?
Kloptquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen idee, uit ieder deelnemend subforum een geloof ik
Met een dik abo kan dat geloof ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
ik wil mijn foknaam veranderen maar niet mijn teller kwijt raken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgende meet bij LLKunnen we daarna meteen bij GF aan
hmmz als dat net zo gaat als bij die meet toen bij jou word dat geen succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF is toch drie kwartier met de auto hoor
maar wat die meet betreft: laat maar wat weten
ik regel wel wat
Dus na de BBQ wil jij dan nog gaan eten?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
GF heeft altijd vet veel etenIm in!!
Nope....quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij nietWaar zou je em in willen veranderen dan?
GoldBone1963quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hey ik ben helemaal niet dik![]()
ik ben zelfs al een paar kilo kwijt
Iedereen is eten voor mij aan het makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond snoetties![]()
waar gaat het over?
Je zegt net zelf.. das nog 45 minuten rijden joh! Dan moet ik echt weer opnieuw beginnen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Dus na de BBQ wil jij dan nog gaan eten?
Je bent nog erger dan ik ben
whehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
GF heeft altijd vet veel etenIm in!!
dat was wel heel tof toenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope....
Tenzij de serious request actie op herhaling gaat...
Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik regel wel wat
Dat is wel lekker dichtbij!quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel eens wat mensen over de vloer hoor
Als het goed is niet neequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het, maar niet heel de avond
Wil je de Poacher's Tip of the Day horen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:
Hmmz, moet zo toch maar even wat eten gaan regelen
jij krijgt niet eens de vergunning om Limburg in te mogen, vorige keer mocht je ook niet verder dan het stationquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bij
Klopt. Over Antwerpen kwam ik wel verder trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij krijgt niet eens de vergunning om Limburg in te mogen, vorige keer mocht je ook niet verder dan het station
Gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik regel wel wat
naar mij toe ben je ook 2 dagen bezig geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanuts. Naar jou toe is voor de meesten al 3 dagen, dus dat kan er ook nog wel bij
Godsammekrakenou iddquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naar mij toe ben je ook 2 dagen bezig geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |