Pas op!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef Stuart het volgende:
Lijkt me handig voor de agenda functies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
e-parrotquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me handig voor de agenda functies
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op!!Dat is niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Meeuwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vang een meeuw, deze bind ik een brief om en verstuur hem
Ik houd van mijn papieren agendaquote:
daarom e-meeuw, spread the wordquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeeuwenOMG, wat zijn die tof!
Zag er laatst een stuk of 5 op een rijtje stampen voor wormpjes
Dat is zo leuk
lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan moet je ook niet met 10 vingers schrijven
Samequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd van mijn papieren agenda
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan moet je ook niet met 10 vingers schrijven
Ik hou teveel van de bomen om daarmee rond te lopenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb er ook een ideaal anders vergeet ik werkelijk allesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
tegenwoordig heh, wordt al het papier gerecycledquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou teveel van de bomen om daarmee rond te lopen
I will I willquote:
je hebt, gelijk bomen zijn belangrijker dan de kinderen die gsms produceren in ontwikkelingslandenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je weet dat al die stroom die jouw agenda gebruikt ook niet heel goed is voor de bomen en alle andere levende dingen enzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
kan best, hier zou een albatros nog meekunnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I will I willWant meeuwen ftw
![]()
Ik heb in Leiden een keer de dierenambulance gebeld voor een meeuwDat werd echt als raar gezien, maar die meeuw had bloed
Toen ik belde vroegen ze of ik em kon komen brengen? Een volwassen zeemeeuw mee op de fiets, zie je het al voor je
![]()
Je moet niet alles geloven heeft Steve Jobs ooit gezegdquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegenwoordig heh, wordt al het papier gerecycled
Tree hugging hippiequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik gebruik memo recorders, spreek 's avonds in wat ik moet doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er ook een ideaal anders vergeet ik werkelijk alles
China is toch geen ontwikkelingsland te noemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt, gelijk bomen zijn belangrijker dan de kinderen die gsms produceren in ontwikkelingslanden
Ach, beter dan kinderprostitutie toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt, gelijk bomen zijn belangrijker dan de kinderen die gsms produceren in ontwikkelingslanden
wat heeft steve jobs daarmee te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven heeft Steve Jobs ooit gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |