niet meer misselijk dus?quote:
nja wanneer je tijd hebt he..quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het maar ik kan voorlopig niet weg heb nog veel dingen lopen hier aankomende tijd
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
kan jij de nieuwe OP er weer eens inzetten
Nopequote:
IK RESERVEER DE STOELquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Oh en je moet zeggen: Ik reserveer de stoel!!
Want dan heb jij de stoel gereserveerd en kan ik zeggen "ga uit de stoel want hij is gereserveerd!"
aangezien de teller nu op 15 man staat..![]()
Ik heb hier nog van die koekjes met cocolade en suiker eropquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
NopeHet gaat vandaag allemaal weer op standje turbo ofzo
![]()
en daar ben ik jullie meer dan dankbaar voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet meer misselijk dus?
[..]
nja wanneer je tijd hebt he..
je bent letterlijk altijd welkom
doe mij maar het bedquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
en daar ben ik jullie meer dan dankbaar voor
Staat genoteerdquote:
Hmm tempting.. maar ik denk dat ik weer ga kokenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb hier nog van die koekjes met cocolade en suiker erop
ik hhop toch een kant en klaar gerechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Staat genoteerd
[..]
Hmm tempting.. maar ik denk dat ik weer ga koken
Ik heb nog pasta met spinazie en zalm in de vriezer namelijk
Welke smaak vandaag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens kijken of de oven al warm is
NEEEEEE niet doen, het leven heeft nog zo veel te biedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens kijken of de oven al warm is
Misschien is het dan nog harder voor als je er iemand dood mee wilt gooien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef john-frusciante het volgende:
ik hhop toch een kant en klaar gerecht
rauwe pasta in de vriezer heeft volgens mij weinig nut
dat klinkt ranzigquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik hhop toch een kant en klaar gerecht
rauwe pasta in de vriezer heeft volgens mij weinig nut
heb het gezien en verbetertquote:
ik choklate chunk cookiesquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier nog van die koekjes met cocolade en suiker erop
Ieder pondje gaat door het mondjequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik choklate chunk cookies
Whut?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NEEEEEE niet doen, het leven heeft nog zo veel te bieden
oh wacht, dan staat ie niet aan....
nevermind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |