jaag haar flink op de kostenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
Lui tot straks![]()
Ben dus shoppen met mijn ma
Kaasdingessequote:
Oh das geen Chipitoquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Kaasdingesse![]()
Cheese straws volgens de verpakking. Weet ik veel. kaasdingesse. 99 cent voor een doosje.![]()
Neequote:
Ik vind die minder, maar als jij het lekker vind...quote:
Das de Lidl variantquote:
lidl en ze ownenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das de Lidl variant
(of was het nou aldi)
Hoop dat het het waard wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
Doel bereiktIk ben misselijk
en nu zijn ze op![]()
Sowiesoquote:
Iddquote:
whehehe JF zegt net tegen mij wat ik dacht:quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
Doel bereiktIk ben misselijk
en nu zijn ze op![]()
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:05 schreef Ladylike het volgende:
whehehe JF zegt net tegen mij wat ik dacht:
Dan was het NET genoeg
Top! Dan was het zeker de moeite waardquote:
Thrillseeker die je bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenDan kan ik tenminste mijn grenzen verleggen door kotsmisselijk te zijn maar ik moet de overige ook nog op eten.. het.. moet...
Dat zou pas spannend zijn
Livin' on the edgequote:
miss een idee voor het verlanglijstje van de goed heiligmanquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenDan kan ik tenminste mijn grenzen verleggen door kotsmisselijk te zijn maar ik moet de overige ook nog op eten.. het.. moet...
Dat zou pas spannend zijn
Dat kloptquote:
Neuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:09 schreef john-frusciante het volgende:
miss een idee voor het verlanglijstje van de goed heiligman
hoihoiquote:
geniale zielquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe kleine op de Wii is best handig in die spelen
Oh nou verliest hij, en net voordat het berichtje "you lost" in beeld komt, gooit ie hem op pauze ofzo zodat hij dus niet ziet dat ie verliest
2 ijsjesquote:
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En wat ga je doen op zo'n avond?
maybe nog ff caven?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
fokken, tv kijken, andere computerspelletjes doen...
situatie hier:
kleine op de Wii
ma op de pc
ik op de pc
JF op de laptop
best wel hequote:
Caven is voor morgen lijkt me, jij bent veel te bang als het donker isquote:
hoihoiquote:
kan niets zien, staat een of ander mens voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je hier nou van?
PGR mupkequote:
Hey mzquote:
gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
fokken, tv kijken, andere computerspelletjes doen...
situatie hier:
kleine op de Wii
ma op de pc
ik op de pc
JF op de laptop
Goooood eveningquote:
Bekende meneerquote:
Je weet welke auto het isquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kan niets zien, staat een of ander mens voor
LLquote:
Fha!quote:
Uiteraard, wij hebben de oude versie gehadquote:
nee ik heb dat hele topic nog nooit bekeken hahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha!Had je m'n sint gedicht gezien?
En wil je even stemmen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |