WTF! ik d8 dat fles weer een woord inelkaar had geknutseldquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charlatan
whehehe nee, zelfs ik wist hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
WTF! ik d8 dat fles weer een woord inelkaar had geknutseld
Het zou trouwens knap zijn als sneeuw voor problemen zou zorgen morgen, want het KNMI verwacht dat het vrijwel overal droog is, maar dat terzijdequote:
wel NS/Prorail heh..quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Het zou trouwens knap zijn als sneeuw voor problemen zou zorgen morgen, want het KNMI verwacht dat het vrijwel overal droog is, maar dat terzijde.
En toch op een of andere manier zie ik syntus er wel voor aan omdat als reden te gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou trouwens knap zijn als sneeuw voor problemen zou zorgen morgen, want het KNMI verwacht dat het vrijwel overal droog is, maar dat terzijde.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
Tijd om voedsel naar binnen te werken.
smakelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
Voor presidenten natuurlijk welquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:46 schreef PeZu het volgende:
Charlatan is toch een heel normaal woord?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
jij ook smakelijkquote:
suc7quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
Wens me maar succes, ik ga het nodig hebben
hedendaags prefereren wij de term losbol, flierefluiter of oplichter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:46 schreef PeZu het volgende:
Charlatan is toch een heel normaal woord?
Jum!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
'Dames en heren, op de Noordpool is sneeuw gevallen. Dat heeft een zodanige verschuiving van het magnetisch veld van de aarde teweeggebracht, dat onze magneetremmen zijn vastgelopen. De treindienst kan worden hervat wanneer de Noordpool sneeuwvrij is'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En toch op een of andere manier zie ik syntus er wel voor aan omdat als reden te gebruiken
nogmaals succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
Lui tot straks![]()
Ben dus shoppen met mijn ma
proleetquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hedendaags prefereren wij de term losbol, flierefluiter of oplichter.
Succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
Lui tot straks![]()
Ben dus shoppen met mijn ma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |