jaag haar flink op de kostenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
Lui tot straks![]()
Ben dus shoppen met mijn ma
Kaasdingessequote:
Oh das geen Chipitoquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Kaasdingesse![]()
Cheese straws volgens de verpakking. Weet ik veel. kaasdingesse. 99 cent voor een doosje.![]()
Neequote:
Ik vind die minder, maar als jij het lekker vind...quote:
Das de Lidl variantquote:
lidl en ze ownenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das de Lidl variant
(of was het nou aldi)
Hoop dat het het waard wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
Doel bereiktIk ben misselijk
en nu zijn ze op![]()
Sowiesoquote:
Iddquote:
whehehe JF zegt net tegen mij wat ik dacht:quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
Doel bereiktIk ben misselijk
en nu zijn ze op![]()
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:05 schreef Ladylike het volgende:
whehehe JF zegt net tegen mij wat ik dacht:
Dan was het NET genoeg
Top! Dan was het zeker de moeite waardquote:
Thrillseeker die je bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenDan kan ik tenminste mijn grenzen verleggen door kotsmisselijk te zijn maar ik moet de overige ook nog op eten.. het.. moet...
Dat zou pas spannend zijn
Livin' on the edgequote:
miss een idee voor het verlanglijstje van de goed heiligmanquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies! Eigenlijk moeten ze er meer in een pakje doenDan kan ik tenminste mijn grenzen verleggen door kotsmisselijk te zijn maar ik moet de overige ook nog op eten.. het.. moet...
Dat zou pas spannend zijn
Dat kloptquote:
Neuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:09 schreef john-frusciante het volgende:
miss een idee voor het verlanglijstje van de goed heiligman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |