wel beter dat ze er teminste iets mee doen maastricht is daar echt een geschikte stad voor ik zal eens kijken of ik aankomende maand een gaatje kan vrij maken dan kom ik wel die kant opquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is niet meer, die hebben 300 000 euro schuld bij de gemeente, maar er komt wel een schaatsbaan en gezellige kraampjes e.d. door de HELE stad nu, gewoon op initiatief van de gemeente omdat het idee van Winterland wel enorm leuk en goed voor de toeristen was..
[..]
Dat was een gym-poging, maar de split lukte niet echt
het zal niet aan die 4 wijntjes hebben gelegenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je probeerde gewoon oom een bochtje te lopen met 4 wijntjes op, Pinocchio
gávnsdquote:
Dan heb ik nog even om langs te komenquote:
sollyquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kan ik weer n hap pizza van mn scherm schrapen
nee, ik was bedwelmd door zn charmesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal niet aan die 4 wijntjes hebben gelegen
Zal ik m'n adres even PMen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Stuart het volgende:
Morgen misschien Kerstkaarten uitzoeken die ik ga versturen naar een select groepje mensen
preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even om langs te komen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal niet aan die 4 wijntjes hebben gelegen
Nergens last vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
ik krijg van dit topic de hele tijd een run time error
erg vervelend
Ik ook niet neequote:
Sounds like a planquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik m'n adres even PMen?
ik wel en altijd bij dit topic heb het nu al een paar keer gehadquote:
Ga je dan ook aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even om langs te komen
Stuart heeft ook steeds problemen. Ik nooit. Wat voor browser gebruiken jullie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
erg vervelend
stromblsk, nojsk togrul?quote:
Welke browser gebruik je dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel en altijd bij dit topic heb het nu al een paar keer gehad
het lag aan je charmes, ik was er ondersteboven vanquote:
oh JF zegt dus dat er 3 ijsbanen zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel beter dat ze er teminste iets mee doen maastricht is daar echt een geschikte stad voor ik zal eens kijken of ik aankomende maand een gaatje kan vrij maken dan kom ik wel die kant op
is gewoon een time out voor gilles de la tourette patientenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
erg vervelend
Bijna de machine in gegaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe die gekke kat![]()
zijn we hem kwijt ligt die gewoon in de zak met was, en kijkt hij over het randje zo van wat moeten jullie nou
IEquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuart heeft ook steeds problemen. Ik nooit. Wat voor browser gebruiken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |