De kaarten gaan in de verkoop op vrijdag 26 november 11:00 uurquote:De cultuurterrorist met de peroxidepruik heeft zijn eerste virtuele knieschot uitgedeeld. In ruil voor de gedoogsteun van de PVV hebben zijn handlangers Rutte en Verhagen de ontaarde kunst- en cultuursector zonder slag of stoot geofferd. Waar de gemiddelde bezuinigingen 8% bedragen, wordt de Nederlandse kunst- en cultuursector met 20% wraakkorting gestraft.
Ik zit nog steeds die kutwachtrijquote:
*gooit internet explorer aan*quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Het schijnt dat chrome niet goed is met wachtrijen één keer raden wat ik gebruik
Werkt hier :yquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Het schijnt dat chrome niet goed is met wachtrijen één keer raden wat ik gebruik
Ik zag alleen opties voor creditcard/iDealquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je eigenlijk met acceptgiro betalen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zag alleen opties voor creditcard/iDeal
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zag alleen opties voor creditcard/iDeal
Oké danku. Dan moet ik sowieso wachten tot mams het heeft overgemaakt.quote:
Ik denk vijf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
hoeveel delen van deze reeks zouden er over het kaartengezeik gaan?
Vandaag? Ongeveer 8 gok ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
hoeveel delen van deze reeks zouden er over het kaartengezeik gaan?
Nopequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef kikoooooo het volgende:
Verkoopt FRS ze nou ook gewoon? Anders fix ik ze daar zometeen wel
eventim en nooit problemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef portie het volgende:
Maat van me is er doorheenduimen dat hij dus ook daadwerkelijk kaartjes besteld heeft.
Die wachtrij hier slaat nergens opEventim had nooit problemen
Is het geld ook van je rekening?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
WHAT THE FUCK. ik heb betaald maar krijg:
Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien.
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is het geld ook van je rekening?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:24 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk had ik waarschijnlijk ook vanmiddag gewoon kunnen bestellen, zonder frustratie. Maar dit heeft gewoon zijn charmes![]()
![]()
Nu zeggen ze dat het te vol is en dan word je weer naar de homepage gestuurd... En dat minimaal 3 keer.quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef gewoonfaye het volgende:
zit nu op ticketservice, maar nu weer een wachtrij waar ze me uitgooien!
Wedje leggen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef frame-saw het volgende:
Zijn jullie nou echt bang dat het vandaag uitverkocht raakt?55000 kaarten he, december komt eraan, alles. Ik zou het minstens een dag of 2 geven
Mijn twee wachtrijen laten precies dezelfde voortgang zien, dus ik denk niet dat het uitmaakt nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:24 schreef Foals het volgende:
Ik heb 4 wachtrijen open staan wat waarschijnlijk geen enkel nut heeft.
makes me feel better though
No shit sherlockquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef Wokker het volgende:
Gods klere einde van de wachtrij wordt gewoon weer naar de begin pagina geredirect
Bij een andere browser maakt het wel uit!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mijn twee wachtrijen laten precies dezelfde voortgang zien, dus ik denk niet dat het uitmaakt nee.
Tis gewoon een plot van de MAN om ons onder de duim te houden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef Wokker het volgende:
Gods klere einde van de wachtrij wordt gewoon weer naar de begin pagina geredirect
Maar dat is toch niet leuk, ik moet verdomme een reden tot klagen hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef frame-saw het volgende:
Zijn jullie nou echt bang dat het vandaag uitverkocht raakt?55000 kaarten he, december komt eraan, alles. Ik zou het minstens een dag of 2 geven
Jawel maar ik wil graag de beste kaartenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef frame-saw het volgende:
idd ik wil wel vooraan staanquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:26 schreef elplato het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil graag de beste kaarten
Die puntjes op het eind staan me niet aan....quote:www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Helpt niksquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:23 schreef N-E-R-D het volgende:
Ok ik zit nu ingelogd in de wachtrij misschien dat dat helpt.
Max. 1 keer KLIKKENquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Congratulatiooonssss
Ik ben benieuwd of ik straks die beveiligingscodes wel kan invoeren
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef PiRANiA het volgende:
Tx. Nu jullie allemaal nog.
Als je ideal-betaling onbevestigt lijkt: terug in je browser en opnieuw op bevestigen klikken (in je IDEAL scherm)
Er lijkt niets te gebeuren: dat is goed. Dan komt een grijs scherm, wachten wachten, en dan kom je in het procesquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien lag het daaraan ja
ja, dat kunnen we ook doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Foals het volgende:
Misschien toch maar voor de kaarten van WK tafeltennis 2011 gaan.
Neequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
heb nu ingelogt op via ticketmaster account, zou ik voorrang krijgen nu?
hahaha dat had ik net uds ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:31 schreef vaasinbloem het volgende:
Die wachtrij meter loopt gewoon terug, wtf is dat:(:(
Nee, postkantoor liep je rustig binnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:31 schreef MOD het volgende:
bijna net zo spannend als voor het postkantoor liggen dit
Jat zequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ex heeft kaarten gekocht voor de verkoop![]()
![]()
achterlijke tyfusmongool dattie is.
Mijn ex belde me huilend op of ik een ticket voor der wilde kopen. Wat een gek hequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ex heeft kaarten gekocht voor de verkoop![]()
![]()
achterlijke tyfusmongool dattie is.
Ja zullen we dat afspreken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Foals het volgende:
Misschien toch maar voor de kaarten van WK tafeltennis 2011 gaan.
Feel ya broquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef vaasinbloem het volgende:
GVD DOE HET DAN< IK KLIK TOCH OP JE
Same here.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
En toen ging ik terug. En nu sta ik al een halfuur in de wachtrij.
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR IK BEDENK ME NET DAT DAT GRIJZE GEDEELTE DUS WAS DAT IK ER DOORHEE NWAS
NERDRAAAAAAAAAAAGE!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR IK BEDENK ME NET DAT DAT GRIJZE GEDEELTE DUS WAS DAT IK ER DOORHEE NWAS
Daar kunnen we vast ook wel wat planten mee naar binnen nemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
we gaan naar het wk tafeltennis, net zo leuk!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Had je dat niet ff eerder kunnen zeggen.
Same, wtf gek! Sta je een half uur te wachten, terwijl je werkbespreking heb. Keihard afwezig, krijg je dit gezeik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef Cybart het volgende:
ik krijg na de wachtrij een hele mooie error...
Ik zeg: doen/quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik was er doorheen, maar stond ineens bij Iron Maiden kaarten, die site is echt vaag :S
pics or it didn't happen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik stond naakt in de wachtrij, heb even gedouched tussendoor.
Zulke topartiesten zal je op Lowlands niet snel zien!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik was er doorheen, maar stond ineens bij Iron Maiden kaarten, die site is echt vaag :S
Haha is alles gelukt heb je opeens kaarten voor het marco borsatoquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Haha ik stond achter jequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik stond naakt in de wachtrij, heb even gedouched tussendoor.
beter dan het WK tafeltennisquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
quote:Hartelijk dank voor uw aankoop bij Ticketmaster.nl en voor het kiezen van TicketFast als de bezorgwijze. Dit bericht bevestigt uw geslaagde transactie op www.ticketmaster.nl. Bewaar dit bericht voor uw administratie.
E-MAIL BEVESTIGING:
Deze e-mail bevestigt slechts uw online aankoop en verschaft geen toegang tot de voorstelling. Uw E-tickets worden binnen 24 uur in een PDF-format naar het e-mailadres van uw Ticketservice-account verzonden. U kunt ook inloggen en de tickets vanuit Mijn Account printen of downloaden naar uw computer.
Andere browser werkt beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik open nu telkens een nieuw tabblad om op de site te kunnen blijven
Dan begin je weer van vooraf aan :squote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
nog 1/5 en we zijn door de wachtrij, wat komt er dan?
Grijs scherm en wachten was bij mij net terug in de wachtrij en daarna weer homepagequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef PiRANiA het volgende:
Dus bij bestellen:
- grijs scherm = WACHTEN
- Bij de veiligheidscode: invoeren, en 1 keer KLIKKEN. WACHTEN
- Als het mis gaat met ideal ("Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien."), terug in je browser en weer bevestigen
Ik met FireFox ook niet, met IE welquote:
Noooooquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik met FireFox ook niet, met IE wel
Weet niet,quote:
Nee.quote:
Vorig jaar ging het sneller, het jaar daarvoor waren er maar een stuk of 5 fokkers die op de eerste dag gingen bestellen. Tja.... trendsetters hèquote:
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?quote:
Ik kreeg bij het betalen de melding dat ik het bestelproces moest opvolgen. Klik op Ga verder en niet op de backspace of het pijltje terug. En toen liep hij vast en gebeurde er niks meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef Killiann het volgende:
Ik kom nu ook ineens niet verder na het invoeren van die code, daar hangt hij nu al 15 minuten op...
Zo ver kom ik niet eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef vaasinbloem het volgende:
Mensen, beter log je alvast in, scheelt je weer paar minuten als je aan het bestellen bent..
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?
Nee, ik praat niet met huurdersquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?
8quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef MOD het volgende:
heb net die capatcha shit ingevoerd kom ik verdomme weer in de wachtrij!!! Hoeveel kaarten kan ik max bestellen eigenlijk? Twee of acht?
8quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef MOD het volgende:
heb net die capatcha shit ingevoerd kom ik verdomme weer in de wachtrij!!! Hoeveel kaarten kan ik max bestellen eigenlijk? Twee of acht?
Idd IE ging snel nu hopen dat het daar wel lukt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik met FireFox ook niet, met IE wel
doet 't nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)nin&language=nl&l=NL
Druk is van de fles!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef CherryLips het volgende:
O, m'n rij is nu weer leeg ipv bijna-vol
dat sta ik nu al ... *gaterugnaarstart*quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef AMDB het volgende:
Sta gewoon langer in de rij voor de tickets dan voor het festival straks![]()
terechtkomen bij een dame aan de telefoon die dezelfde site gebruikt om de kaartjes te bestellen en dus net zo lang wachten?quote:
O wacht, terug naar 0.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef CherryLips het volgende:
De rij gaat via FF wel sneller dan via Chrome. Lijkt het.
Kanequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef Fuszy het volgende:
Ben je aan het einde van de wachtrij en dan wordt je naar deze link gestuurd http://www.ticketmaster.n(...)m_link=tm_homeA_2_f3
genieten!
Ja.... dat waren nog eens mooie tijden, altijd best gezellig samen afzien in de kou, ontmoete je ook nog eens leuke mensenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef fruitellafantastic het volgende:
Ik lig nog liever in de kou voor het postkantoor voor kaarten
2 verschillende PC's.. Maar ikw eet ook nie tof dat wel uit maakt eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef raptorix het volgende:
Meerdere browsers open heeft geen zin, er is validatie op basis van IP nummer.
!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:57 schreef GotC het volgende:
Hahaha!
Ben ik eindelijk door de wachtrij, mag ik kaarten bestellen vooor..............:
A NIGHT OF COMEDY MET ARIE KOO
De Boerderij, Amerikaweg 145
Amerikaweg 145
2717 AV Zoetermeer
24-03-2011 20:30
Ik had 2 kaarten om 11:02!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:59 schreef gewoonfaye het volgende:
fantastisch, wat een faal, hoeveel mensen hebben nu kaarten hiero?
Is een javascript-dingetje...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
de rij in firefox loopt sneller dan bij safari ..
Als je zelfde access point gebruikt waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef Killiann het volgende:
[..]
2 verschillende PC's.. Maar ikw eet ook nie tof dat wel uit maakt eigenlijk
Helpt ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeker 20 keer gedaan, toen kwam ik er achter dat ik 1 keer moest klikken.
Alleen 1 keer klikken, anders laadt hij al een nieuwe en is je invoer niet goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Banzaiaap het volgende:
De veiligheidscode die u heeft ingevoerd is niet juist. Probeer het aub opnieuw
Daar heb je gelijk in, maar ik ondervond dat 1 van mijn tabs weer in de wachtrij geplaatst werd terwijl ik in een andere tab wel verder kon gaan. Het leek mij dus geen schadelijk advies om gewoon meerdere tabs te openen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:57 schreef raptorix het volgende:
De tijd dat je in wachtrij zit, word op server bepaald, ik ben zelf software engineer en wou even collega helpen, dus even onderzocht of er iets te fucken valt
Ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik ondervond dat 1 van mijn tabs weer in de wachtrij geplaatst werd terwijl ik in een andere tab wel verder kon gaan. Het leek mij dus geen schadelijk advies om gewoon meerdere tabs te openen.
Hij deed bij mij helemaal niks toen ik 1x kliktequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alleen 1 keer klikken, anders laadt hij al een nieuwe en is je invoer niet goed.
Als ervaren downloader kan ik tegenwoordig elke captcha lezenquote:
Klopt, dan moet je wachten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Hij deed bij mij helemaal niks toen ik 1x klikte
Het lijkt alleen wel alsof er niks gebeurt als je maar 1 keer klikt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alleen 1 keer klikken, anders laadt hij al een nieuwe en is je invoer niet goed.
Euh ja slim, toch moet ik het proberenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je zelfde access point gebruikt waarschijnlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |