Neequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
heb nu ingelogt op via ticketmaster account, zou ik voorrang krijgen nu?
hahaha dat had ik net uds ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:31 schreef vaasinbloem het volgende:
Die wachtrij meter loopt gewoon terug, wtf is dat:(:(
Nee, postkantoor liep je rustig binnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:31 schreef MOD het volgende:
bijna net zo spannend als voor het postkantoor liggen dit
Jat zequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ex heeft kaarten gekocht voor de verkoop![]()
![]()
achterlijke tyfusmongool dattie is.
Mijn ex belde me huilend op of ik een ticket voor der wilde kopen. Wat een gek hequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ex heeft kaarten gekocht voor de verkoop![]()
![]()
achterlijke tyfusmongool dattie is.
Ja zullen we dat afspreken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Foals het volgende:
Misschien toch maar voor de kaarten van WK tafeltennis 2011 gaan.
Feel ya broquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef vaasinbloem het volgende:
GVD DOE HET DAN< IK KLIK TOCH OP JE
Same here.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
En toen ging ik terug. En nu sta ik al een halfuur in de wachtrij.
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR IK BEDENK ME NET DAT DAT GRIJZE GEDEELTE DUS WAS DAT IK ER DOORHEE NWAS
NERDRAAAAAAAAAAAGE!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR IK BEDENK ME NET DAT DAT GRIJZE GEDEELTE DUS WAS DAT IK ER DOORHEE NWAS
Daar kunnen we vast ook wel wat planten mee naar binnen nemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
we gaan naar het wk tafeltennis, net zo leuk!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Had je dat niet ff eerder kunnen zeggen.
Same, wtf gek! Sta je een half uur te wachten, terwijl je werkbespreking heb. Keihard afwezig, krijg je dit gezeik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef Cybart het volgende:
ik krijg na de wachtrij een hele mooie error...
Ik zeg: doen/quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik was er doorheen, maar stond ineens bij Iron Maiden kaarten, die site is echt vaag :S
pics or it didn't happen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik stond naakt in de wachtrij, heb even gedouched tussendoor.
Zulke topartiesten zal je op Lowlands niet snel zien!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik was er doorheen, maar stond ineens bij Iron Maiden kaarten, die site is echt vaag :S
Haha is alles gelukt heb je opeens kaarten voor het marco borsatoquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Haha ik stond achter jequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik stond naakt in de wachtrij, heb even gedouched tussendoor.
beter dan het WK tafeltennisquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
quote:Hartelijk dank voor uw aankoop bij Ticketmaster.nl en voor het kiezen van TicketFast als de bezorgwijze. Dit bericht bevestigt uw geslaagde transactie op www.ticketmaster.nl. Bewaar dit bericht voor uw administratie.
E-MAIL BEVESTIGING:
Deze e-mail bevestigt slechts uw online aankoop en verschaft geen toegang tot de voorstelling. Uw E-tickets worden binnen 24 uur in een PDF-format naar het e-mailadres van uw Ticketservice-account verzonden. U kunt ook inloggen en de tickets vanuit Mijn Account printen of downloaden naar uw computer.
Andere browser werkt beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik open nu telkens een nieuw tabblad om op de site te kunnen blijven
Dan begin je weer van vooraf aan :squote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
nog 1/5 en we zijn door de wachtrij, wat komt er dan?
Grijs scherm en wachten was bij mij net terug in de wachtrij en daarna weer homepagequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef PiRANiA het volgende:
Dus bij bestellen:
- grijs scherm = WACHTEN
- Bij de veiligheidscode: invoeren, en 1 keer KLIKKEN. WACHTEN
- Als het mis gaat met ideal ("Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien."), terug in je browser en weer bevestigen
Ik met FireFox ook niet, met IE welquote:
Noooooquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik met FireFox ook niet, met IE wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |