quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:24 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk had ik waarschijnlijk ook vanmiddag gewoon kunnen bestellen, zonder frustratie. Maar dit heeft gewoon zijn charmes![]()
![]()
Nu zeggen ze dat het te vol is en dan word je weer naar de homepage gestuurd... En dat minimaal 3 keer.quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef gewoonfaye het volgende:
zit nu op ticketservice, maar nu weer een wachtrij waar ze me uitgooien!
Wedje leggen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef frame-saw het volgende:
Zijn jullie nou echt bang dat het vandaag uitverkocht raakt?55000 kaarten he, december komt eraan, alles. Ik zou het minstens een dag of 2 geven
Mijn twee wachtrijen laten precies dezelfde voortgang zien, dus ik denk niet dat het uitmaakt nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:24 schreef Foals het volgende:
Ik heb 4 wachtrijen open staan wat waarschijnlijk geen enkel nut heeft.
makes me feel better though
No shit sherlockquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef Wokker het volgende:
Gods klere einde van de wachtrij wordt gewoon weer naar de begin pagina geredirect
Bij een andere browser maakt het wel uit!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mijn twee wachtrijen laten precies dezelfde voortgang zien, dus ik denk niet dat het uitmaakt nee.
Tis gewoon een plot van de MAN om ons onder de duim te houden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef Wokker het volgende:
Gods klere einde van de wachtrij wordt gewoon weer naar de begin pagina geredirect
Maar dat is toch niet leuk, ik moet verdomme een reden tot klagen hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef frame-saw het volgende:
Zijn jullie nou echt bang dat het vandaag uitverkocht raakt?55000 kaarten he, december komt eraan, alles. Ik zou het minstens een dag of 2 geven
Jawel maar ik wil graag de beste kaartenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef frame-saw het volgende:
idd ik wil wel vooraan staanquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:26 schreef elplato het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil graag de beste kaarten
Die puntjes op het eind staan me niet aan....quote:www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Helpt niksquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:23 schreef N-E-R-D het volgende:
Ok ik zit nu ingelogd in de wachtrij misschien dat dat helpt.
Max. 1 keer KLIKKENquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Congratulatiooonssss
Ik ben benieuwd of ik straks die beveiligingscodes wel kan invoeren
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef PiRANiA het volgende:
Tx. Nu jullie allemaal nog.
Als je ideal-betaling onbevestigt lijkt: terug in je browser en opnieuw op bevestigen klikken (in je IDEAL scherm)
Er lijkt niets te gebeuren: dat is goed. Dan komt een grijs scherm, wachten wachten, en dan kom je in het procesquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien lag het daaraan ja
ja, dat kunnen we ook doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Foals het volgende:
Misschien toch maar voor de kaarten van WK tafeltennis 2011 gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |