De kaarten gaan in de verkoop op vrijdag 26 november 11:00 uurquote:De cultuurterrorist met de peroxidepruik heeft zijn eerste virtuele knieschot uitgedeeld. In ruil voor de gedoogsteun van de PVV hebben zijn handlangers Rutte en Verhagen de ontaarde kunst- en cultuursector zonder slag of stoot geofferd. Waar de gemiddelde bezuinigingen 8% bedragen, wordt de Nederlandse kunst- en cultuursector met 20% wraakkorting gestraft.
Ik zit nog steeds die kutwachtrijquote:
*gooit internet explorer aan*quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Het schijnt dat chrome niet goed is met wachtrijen één keer raden wat ik gebruik
Werkt hier :yquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Het schijnt dat chrome niet goed is met wachtrijen één keer raden wat ik gebruik
Ik zag alleen opties voor creditcard/iDealquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je eigenlijk met acceptgiro betalen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zag alleen opties voor creditcard/iDeal
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zag alleen opties voor creditcard/iDeal
Oké danku. Dan moet ik sowieso wachten tot mams het heeft overgemaakt.quote:
Ik denk vijf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
hoeveel delen van deze reeks zouden er over het kaartengezeik gaan?
Vandaag? Ongeveer 8 gok ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
hoeveel delen van deze reeks zouden er over het kaartengezeik gaan?
Nopequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef kikoooooo het volgende:
Verkoopt FRS ze nou ook gewoon? Anders fix ik ze daar zometeen wel
eventim en nooit problemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef portie het volgende:
Maat van me is er doorheenduimen dat hij dus ook daadwerkelijk kaartjes besteld heeft.
Die wachtrij hier slaat nergens opEventim had nooit problemen
Is het geld ook van je rekening?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
WHAT THE FUCK. ik heb betaald maar krijg:
Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien.
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is het geld ook van je rekening?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:24 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk had ik waarschijnlijk ook vanmiddag gewoon kunnen bestellen, zonder frustratie. Maar dit heeft gewoon zijn charmes![]()
![]()
Nu zeggen ze dat het te vol is en dan word je weer naar de homepage gestuurd... En dat minimaal 3 keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |