Die puntjes op het eind staan me niet aan....quote:www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Helpt niksquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:23 schreef N-E-R-D het volgende:
Ok ik zit nu ingelogd in de wachtrij misschien dat dat helpt.
Max. 1 keer KLIKKENquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Congratulatiooonssss
Ik ben benieuwd of ik straks die beveiligingscodes wel kan invoeren
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef PiRANiA het volgende:
Tx. Nu jullie allemaal nog.
Als je ideal-betaling onbevestigt lijkt: terug in je browser en opnieuw op bevestigen klikken (in je IDEAL scherm)
Er lijkt niets te gebeuren: dat is goed. Dan komt een grijs scherm, wachten wachten, en dan kom je in het procesquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien lag het daaraan ja
ja, dat kunnen we ook doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Foals het volgende:
Misschien toch maar voor de kaarten van WK tafeltennis 2011 gaan.
Neequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
heb nu ingelogt op via ticketmaster account, zou ik voorrang krijgen nu?
hahaha dat had ik net uds ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:31 schreef vaasinbloem het volgende:
Die wachtrij meter loopt gewoon terug, wtf is dat:(:(
Nee, postkantoor liep je rustig binnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:31 schreef MOD het volgende:
bijna net zo spannend als voor het postkantoor liggen dit
Jat zequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ex heeft kaarten gekocht voor de verkoop![]()
![]()
achterlijke tyfusmongool dattie is.
Mijn ex belde me huilend op of ik een ticket voor der wilde kopen. Wat een gek hequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ex heeft kaarten gekocht voor de verkoop![]()
![]()
achterlijke tyfusmongool dattie is.
Ja zullen we dat afspreken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef Foals het volgende:
Misschien toch maar voor de kaarten van WK tafeltennis 2011 gaan.
Feel ya broquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef vaasinbloem het volgende:
GVD DOE HET DAN< IK KLIK TOCH OP JE
Same here.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
En toen ging ik terug. En nu sta ik al een halfuur in de wachtrij.
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR IK BEDENK ME NET DAT DAT GRIJZE GEDEELTE DUS WAS DAT IK ER DOORHEE NWAS
NERDRAAAAAAAAAAAGE!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR IK BEDENK ME NET DAT DAT GRIJZE GEDEELTE DUS WAS DAT IK ER DOORHEE NWAS
Daar kunnen we vast ook wel wat planten mee naar binnen nemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
we gaan naar het wk tafeltennis, net zo leuk!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Had je dat niet ff eerder kunnen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |