Weet niet,quote:
Nee.quote:
Vorig jaar ging het sneller, het jaar daarvoor waren er maar een stuk of 5 fokkers die op de eerste dag gingen bestellen. Tja.... trendsetters hèquote:
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?quote:
Ik kreeg bij het betalen de melding dat ik het bestelproces moest opvolgen. Klik op Ga verder en niet op de backspace of het pijltje terug. En toen liep hij vast en gebeurde er niks meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef Killiann het volgende:
Ik kom nu ook ineens niet verder na het invoeren van die code, daar hangt hij nu al 15 minuten op...
Zo ver kom ik niet eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef vaasinbloem het volgende:
Mensen, beter log je alvast in, scheelt je weer paar minuten als je aan het bestellen bent..
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?
Nee, ik praat niet met huurdersquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?
8quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef MOD het volgende:
heb net die capatcha shit ingevoerd kom ik verdomme weer in de wachtrij!!! Hoeveel kaarten kan ik max bestellen eigenlijk? Twee of acht?
8quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef MOD het volgende:
heb net die capatcha shit ingevoerd kom ik verdomme weer in de wachtrij!!! Hoeveel kaarten kan ik max bestellen eigenlijk? Twee of acht?
Idd IE ging snel nu hopen dat het daar wel lukt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik met FireFox ook niet, met IE wel
doet 't nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)nin&language=nl&l=NL
Druk is van de fles!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef CherryLips het volgende:
O, m'n rij is nu weer leeg ipv bijna-vol
dat sta ik nu al ... *gaterugnaarstart*quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef AMDB het volgende:
Sta gewoon langer in de rij voor de tickets dan voor het festival straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |