Same, wtf gek! Sta je een half uur te wachten, terwijl je werkbespreking heb. Keihard afwezig, krijg je dit gezeik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef Cybart het volgende:
ik krijg na de wachtrij een hele mooie error...
Ik zeg: doen/quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik was er doorheen, maar stond ineens bij Iron Maiden kaarten, die site is echt vaag :S
pics or it didn't happen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik stond naakt in de wachtrij, heb even gedouched tussendoor.
Zulke topartiesten zal je op Lowlands niet snel zien!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik was er doorheen, maar stond ineens bij Iron Maiden kaarten, die site is echt vaag :S
Haha is alles gelukt heb je opeens kaarten voor het marco borsatoquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Haha ik stond achter jequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik stond naakt in de wachtrij, heb even gedouched tussendoor.
beter dan het WK tafeltennisquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
quote:Hartelijk dank voor uw aankoop bij Ticketmaster.nl en voor het kiezen van TicketFast als de bezorgwijze. Dit bericht bevestigt uw geslaagde transactie op www.ticketmaster.nl. Bewaar dit bericht voor uw administratie.
E-MAIL BEVESTIGING:
Deze e-mail bevestigt slechts uw online aankoop en verschaft geen toegang tot de voorstelling. Uw E-tickets worden binnen 24 uur in een PDF-format naar het e-mailadres van uw Ticketservice-account verzonden. U kunt ook inloggen en de tickets vanuit Mijn Account printen of downloaden naar uw computer.
Andere browser werkt beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik open nu telkens een nieuw tabblad om op de site te kunnen blijven
Dan begin je weer van vooraf aan :squote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
nog 1/5 en we zijn door de wachtrij, wat komt er dan?
Grijs scherm en wachten was bij mij net terug in de wachtrij en daarna weer homepagequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef PiRANiA het volgende:
Dus bij bestellen:
- grijs scherm = WACHTEN
- Bij de veiligheidscode: invoeren, en 1 keer KLIKKEN. WACHTEN
- Als het mis gaat met ideal ("Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien."), terug in je browser en weer bevestigen
Ik met FireFox ook niet, met IE welquote:
Noooooquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik met FireFox ook niet, met IE wel
Weet niet,quote:
Nee.quote:
Vorig jaar ging het sneller, het jaar daarvoor waren er maar een stuk of 5 fokkers die op de eerste dag gingen bestellen. Tja.... trendsetters hèquote:
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?quote:
Ik kreeg bij het betalen de melding dat ik het bestelproces moest opvolgen. Klik op Ga verder en niet op de backspace of het pijltje terug. En toen liep hij vast en gebeurde er niks meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef Killiann het volgende:
Ik kom nu ook ineens niet verder na het invoeren van die code, daar hangt hij nu al 15 minuten op...
Zo ver kom ik niet eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef vaasinbloem het volgende:
Mensen, beter log je alvast in, scheelt je weer paar minuten als je aan het bestellen bent..
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?
Nee, ik praat niet met huurdersquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrijdagavond een fok meet bij de 24h tent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |