quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
de PI is ondergewaardeerd onder veel fokkers maar ook gebruikt de een de PI anders dan de ander, verwarrendquote:
jaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan jij dat ook?
met je armen? *flap*flap*
n00b.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
de PI is ondergewaardeerd onder veel fokkers maar ook gebruikt de een de PI anders dan de ander, verwarrend
heus nietquote:
Ik gebruik 'm nooitquote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
de PI is ondergewaardeerd onder veel fokkers maar ook gebruikt de een de PI anders dan de ander, verwarrend
Heus wel.quote:
ik dacht echt net, holy crap, pas half tienquote:
ken je dat liedje van ce matin un lapin a tue un chasseur, c'etait un lapin qui avait un fusil?quote:
Mnah, ik realiseer me meer dat ik hier al weer veel te lang zit.quote:
Bedtijd inderdaad. Ik ga zo maar pilletjes slikken en slapen. Joechei.quote:
quote:
knijntjes die jagers neerschietenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ken je dat liedje van ce matin un lapin a tue un chasseur, c'etait un lapin qui avait un fusil?
met excuses voor mijn luiheid ivm de flipjes en flapjes aan de letters
nou, daar doen ze ook flapflap, maar dan anders
Ik dacht alleen 'holy crap'quote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht echt net, holy crap, pas half tien
Wacht maar tot je bij het werkend plebs hoort.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef PeZu het volgende:
ik dacht echt net, holy crap, pas half tien
Ben niet al te best in orde dus daardoor zou het wel komenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah, ik realiseer me meer dat ik hier al weer veel te lang zit.
KLoptquote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ken je dat liedje van ce matin un lapin a tue un chasseur, c'etait un lapin qui avait un fusil?
met excuses voor mijn luiheid ivm de flipjes en flapjes aan de letters
nou, daar doen ze ook flapflap, maar dan anders
Wil je je tong even binnenhouden. Vies ding. Ik tong niet na 5 topicsquote:
ik werk heus welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij het werkend plebs hoort.
Wat doe je eigenlijk Pezu? Vertel eens. Wát vind ik precies schattig?
Geloooooof mij, hij is de schattigste schattigerdquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij het werkend plebs hoort.
Wat doe je eigenlijk Pezu? Vertel eens. Wát vind ik precies schattig?
Ik ben de enige flapper hierquote:
Ah ok. Dan is het goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
ik werk heus wel![]()
niet veel atm maar ik werk![]()
wat ik doe, niks en schattig zijn kennelijk
Ja. Godverju kan daar ff mee gekapt worden? Anders ga ik gewoon weg. Aan dit tempo is het gewoon niet te doen.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je je tong even binnenhouden. Vies ding. Ik tong niet na 5 topics.
ik ben er allang mee gestoptquote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
Ik volg het niet meer hoor op deze snelheid.
5 topics alquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je je tong even binnenhouden. Vies ding. Ik tong niet na 5 topics.
Jij bent een uitzondering Ph.quote:
ach, flapper toch een eind opquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
Ik volg het niet meer hoor op deze snelheid.
Pezu is werkschuw tuig en schattig. Maar hij snapt PI's niet. Dus is hij n00b.quote:
*FLAP!*quote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, flapper toch een eind op![]()
als wij willen, flapperen wij ook
Wat valt er niet aan te snappen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
Pezu is werkschuw tuig en schattig. Maar hij snapt PI's niet. Dus is hij n00b.
ik haat het als ik noop terug krijgquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geloooooof mij, hij is de schattigste schattigerd![]()
Met je schaamlippen zeker.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, flapper toch een eind op![]()
als wij willen, flapperen wij ook
Visual.. image. Block. Ugh.quote:
we zitten in TALquote:Op donderdag 25 november 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Godverju kan daar ff mee gekapt worden? Anders ga ik gewoon weg. Aan dit tempo is het gewoon niet te doen.
sommige gebruiken en interpreteren PI's andersquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen.
Hé niet gaan? Het gaat wat snel maar ze doen toch normaal?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden
kusjekroelquote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
Later Flesquote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
hoo hoo, ik werk welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit was er een topic met daarin de PI uitleg. Ergens.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
sommige gebruiken en interpreteren PI's anders
Hoezo heb jij niet de optie open staan van dat een van die 2 naar ons toe komt?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat denken jullie, gaat de aarde richting mars of richting venus...
in de zin van atmosfeesquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niet de optie open staan van dat een van die 2 naar ons toe komt?
klopt jaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooit was er een topic met daarin de PI uitleg. Ergens.
quote:
lui werkschuw tuig, hier welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ja![]()
maar de fok search werkt niet echt atm
Die doet het niet zo vaak. Zeggen ze.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
klopt ja![]()
maar de fok search werkt niet echt atm
Ik denk naar de filistijnenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat denken jullie, gaat de aarde richting mars of richting venus...
Al in de auto gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik nog maar wat huiswerk ga maken, morgen komt er geen zak van terecht denk ik
dan ben ik toch een noobquote:
ja hij heeft een tijdje super gedaan maar als ik moet zoeken in myat begin ik spontaan te janken om mijn levenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die doet het niet zo vaak. Zeggen ze.
Op venus is het stikkie heet en warm en op mars is het stervenskoud, gaat de aarde richting stikkie heet of richting stervenskoud.quote:
Succes Muckjequote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik nog maar wat huiswerk ga maken, morgen komt er geen zak van terecht denk ik
Op ten duur naar heel heet, iets met de zon die kaboem gaat doenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op venus is het stikkie heet en warm en op mars is het stervenskoud, gaat de aarde richting stikkie heet of richting stervenskoud.
Ok, dus toch...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op ten duur naar heel heet, iets met de zon die kaboem gaat doen
Mwaaaa, ik twijfel nogquote:
ja ik zou ook op trev afgaanquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op den duur naar heel heet, iets met de zon die kaboem gaat doen
*flap*flap*quote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
Mwaaaa, ik twijfel nog
stomme facebookspelletjes doen en muziek luisteren
of
huiswerk en muziek luisteren
of
chips eten, stomme spelletjes en domme topics lezen
en misschien huiswerk
Oeh, die heeft een open dak, dus dan kan ik nog sterren kijken ookquote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien mag je het in de auto van de buurman maken?
Dat je een goede reden hebt om bijtijds je bed uit te komen?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
waarom heb ik mezelf voor de komende weken ingepland om 9 uur bij de fysio
Omdat je graag als eerste wil zijn?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
* suikertaartje doet die smart ass opmerking toch maar nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef Muck het volgende:
Note to self:
Geen haar tussen je oor en oordopjes doen, dat jeukt.
Zodat je tenminste een bakkie koffie aangeboden krijgt van haar?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
Truste kuuk!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet die smart ass opmerking toch maar niet
Hey WWquote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zodat je tenminste een bakkie koffie aangeboden krijgt van haar?
straks, misschien, ik plan zoiets niet.quote:
ik moet ook gewoon werken hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je een goede reden hebt om bijtijds je bed uit te komen?
ooh ja geen afgelebberde fysioquote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je graag als eerste wil zijn?
ze hebben allen waterquote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zodat je tenminste een bakkie koffie aangeboden krijgt van haar?
ze is eik best aardigquote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Omdat ze een bitch is. Krijgt ze geld aangeboden om met jou om te gaan, aan je goddelijke lichaam te zitten en nog doet mevrouw nauwelijks moeite om een geschikte tijd vrij te krijgen.
Vrouwen!
Touché! Ik moest naar Zwolle reizen met de vroegste trein.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey WW
Heb jij rond 5 uur 's ochtends niks beters te doen?
Ehm.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Touché! Ik moest naar Zwolle reizen met de vroegste trein.
truste cookiequote:
Ja nee, ik haat even vrouwen dus je fysio is gewoon een stomme muts op dit moment voor mij.quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Touché! Ik moest naar Zwolle reizen met de vroegste trein.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nee, ik haat even vrouwen
Nou, fysioneuken dan maar. of wordt dat niet vergoed door de verzekering?quote:
Ik kan het nog sterker maken, ik ging even een ontbijtje houden bij iemand.quote:
ik zal eens bellen morgenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, fysioneuken dan maar. of wordt dat niet vergoed door de verzekering?
Ja. Aan dit tempo is het MPG'en nog nét te doenquote:
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:
ik ben daar mee gestoptquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Aan dit tempo is het MPG'en nog nét te doen..
Hoeraquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
129.99quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik kan het nog sterker maken, ik ging even een ontbijtje houden bij iemand.
Wat een sletjuh ben ik, de vroege trein pakken om bij iemand te ontbijten.quote:
Weer eentje op het oog?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan het nog sterker maken, ik ging even een ontbijtje houden bij iemand.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens props voor de TT! Ik digg het.
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Pillen beginnen te werken, dus doei en zulcks
Truste flapdingquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Trusten Phenoquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Slaap ze.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Eentje die ik juist uit het oog was verloren.quote:
Ik vind hem orgineel. Ik moest echt glimlachen.quote:
Als ik bij een meid wil ontbijten, ga ik de avond van tevoren en blijf ik 'slapen'...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een sletjuh ben ik, de vroege trein pakken om bij iemand te ontbijten.
Lolquote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 25 november 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Slaap ze.![]()
[..]
Eentje die ik juist uit het oog was verloren.
Zeker weer zo'n vrouw?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een sletjuh ben ik, de vroege trein pakken om bij iemand te ontbijten.
Of je komt een 'film kijken'quote:Op donderdag 25 november 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik bij een meid wil ontbijten, ga ik de avond van tevoren en blijf ik 'slapen'...
Dat zorgt alleen maar voor afleidingquote:Op donderdag 25 november 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, die heeft een open dak, dus dan kan ik nog sterren kijken ook
Ja, maar ik moest gisterenavond van half 10 tot half 12 sporten.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik bij een meid wil ontbijten, ga ik de avond van tevoren en blijf ik 'slapen'...
Wat doe jij denigrerend met "zo'n vrouw"-opmerking. Jaloers?quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ja, precies.quote:
Dat kan ook met die meidquote:Op donderdag 25 november 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest gisterenavond van half 10 tot half 12 sporten.
Nee, maar dat vind jij toch manipulatieve krengen?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat doe jij denigrerend met "zo'n vrouw"-opmerking. Jaloers?
ik laat me voorlezenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Anderhalf uur lang achter een frisbee aan gerend alsof ik een hond as.quote:
Zijn we toch ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind jij toch manipulatieve krengen?
ja ik denk ik zeg maar weer hoi want ik was even wat doen en pats boem nieuw topicquote:
Klopt, maar zelfs in de diepste duister kan ik wel lichtje vinden.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind jij toch manipulatieve krengen?
beter zoek je juist het puntje waar geen licht uitkomt en jij wat instoptquote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs in de diepste duister kan ik wel lichtje vinden.
Jaja....quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter zoek je juist het puntje waar geen licht uitkomt en jij wat instopt
Omdat ik een andere site beter vondquote:
ja dat is toch altijd goedquote:
Ik vind vrouwen toch al stom, dus voel vrij.quote:
Ooooh!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar stiekem was het geen meisje.
Studiegenootje van vorig jaar is geswitcht van studie en is in Zwolle gaan studeren. Nu heb ik hem beloofd dat als ik ooit in Zwolle kom even een hapje kom doen en bijpraten. En aangezien ik vandaag voor training naar Deventer moest, ben ik heel even omgereden zodat we in Zwolle een hapje konden doen.
quote:
quote:
Ik ben niet zo modderkruiper en ook geen schipper van de roze zee.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter zoek je juist het puntje waar geen licht uitkomt en jij wat instopt
Dat is je bij deze geluktquote:Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
heb ik gewoon ff zin in
en ik volg het allemaal niet zo dus ik dacht verzin eens wat om de boel te doorbreken
Ik had je nummer niet, sorry.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh!
En dan bel je mij niet even?
Had het mij dan even gevraagdquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had je nummer niet, sorry.
Ja, dat is wel erg waarquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
en daarna heftige sex?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen toch al stom, dus voel vrij.
roze zee?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo modderkruiper en ook geen schipper van de roze zee.
0800-784537quote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had jou nummer ook niet.quote:
De eerste keer dat wij het eens zijn over iets.quote:
Wit + Rood word roze eh?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
roze zee?
het is meestal roze dus heb jij dan coïtus
Goedmaak-seks is de beste sex.quote:
Nee nee, de tweede keer al hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had jou nummer ook niet.
[..]
De eerste keer dat wij het eens zijn over iets.
wit?quote:
Niet mee eens, maar dat is niet echt een wonder he?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goedmaak-seks is de beste sex.
WTF, die is al 3 jaar het zelfde en anders bel je iemand die dat wel weetquote:Op donderdag 25 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had jou nummer ook niet.
[..]
De eerste keer dat wij het eens zijn over iets.
Waar waren we dan nog meer over eens?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee, de tweede keer al hoor
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goedmaak-seks is de beste sex.
ELFquote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hier niet
ELF is trouwens weer open heh
ehm...weet ik niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waar waren we dan nog meer over eens?
De SC daar ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hier niet
ELF is trouwens weer open heh
Nee, jij moet je altijd afzetten tegen anderen helaas.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat is niet echt een wonder he?
Oh, dan ben ik te lui om in mijn mobiel te kijken of je erin staat nu.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
WTF, die is al 3 jaar het zelfde en anders bel je iemand die dat wel weet
Dan was het een leugen.quote:
Weet je hoe lekker?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee, jij moet je altijd afzetten tegen anderen helaas.
Ik heb jou er wel instaan, weet alleen niet of het goede nummer isquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij moet je altijd afzetten tegen anderen helaas.
[..]
Oh, dan ben ik te lui om in mijn mobiel te kijken of je erin staat nu.
Ja? Jij houd wel van wrijving tussen twee personen?quote:
En van afzetten, voor wat extra tegendrukquote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja? Jij houd wel van wrijving tussen twee personen?
hee moppie ?quote:
Als er 44 in het nummer staat is ie goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb jou er wel instaan, weet alleen niet of het goede nummer is
Dan had je het wel herinnert.quote:
Dan is die dus niet goedquote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als er 44 in het nummer staat is ie goed.
Gaat weer hard tegen hard.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En van afzetten, voor wat extra tegendruk
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En van afzetten, voor wat extra tegendruk
mag ik je even vastpakken en dik knuffen?quote:
Ik kan niet altijd alles onthouden, daar word ik ongelukkig vanquote:Op donderdag 25 november 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan had je het wel herinnert.
Dus daarom heb ik geen verjaardags-sms van je ontvangen.quote:
Ik moet ook wel zeggen dat alle ons meningsverschillen soms zwaar op mijn gemoedstoetand werken.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd alles onthouden, daar word ik ongelukkig van
jij mag dat altijd, dat weet je tochquote:Op donderdag 25 november 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
mag ik je even vastpakken en dik knuffen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus daarom heb ik geen verjaardags-sms van je ontvangen.
rot op met je tijd-postsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is Al 22:10, en het tempo ligt nog steeds zo hoog, hebben jullie allemaal al weekend?
ik wil alleen maar knuffen, seks hoef ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
iedereen wil alleen maar sex met suikertaartje
Nee hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk moeten we dit topic naar de puberreeks verhuizen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is Al 22:10, en het tempo ligt nog steeds zo hoog, hebben jullie allemaal al weekend?
weet ik niet, ik voel met echtquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij mag dat altijd, dat weet je toch![]()
kom je zaterdag nog?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
met jou wil ik ook wel knuffelen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil alleen maar knuffen, seks hoef ik niet
maar dat gaat per ongeluk...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat alle ons meningsverschillen soms zwaar op mijn gemoedstoetand werken.
weet je wel hoe erg dat plakt?quote:
Kan je dan niet een beetje rekening houden met mij en gewoon een dag ja en amen zeggen op alles wat ik zeg?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat gaat per ongeluk...
Ja meneerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kan je dan niet een beetje rekening houden met mij en gewoon een dag ja en amen zeggen op alles wat ik zeg?
quote:
quote:
dat vidn ik eng want ik ken je nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met jou wil ik ook wel knuffelen hoor
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dan is het ook niet leuk nee
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is waar
zelfs ik wil het
maar lieverd, je weet zelf ook dat het niet zo isquote:
quote:
Voor jouhou!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vidn ik eng want ik ken je niet
[..]
Als je wilt mag je mij wel bellen vanaf je haaientoilet, net als ik dat mag doen als ik een probleem heb.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vidn ik eng want ik ken je niet
[..]
Het was koud vooral! Maar het ontbijtje smaakte uitstekend en was goed om te zien dat het daar nu wel lekker loopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was het gezellig, ontbijten met je studiegenootje in het mooie Zwolle?
quote:
iemand heeft de wc rol houder geslooptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je wilt mag je mij wel bellen vanaf je haaientoilet, net als ik dat mag doen als ik een probleem heb.
welke slaapplek?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rekening mee houden met slaapplek
Ja, KOUD he? Vond ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het was koud vooral! Maar het ontbijtje smaakte uitstekend en was goed om te zien dat het daar nu wel lekker loopt.
Viese vuile egoisten. Ik zou echt gewoon al je bezoekers van de afgelopen weken uitnodigen, opsluiten in de woonkamer en ze stelselmatig gaan ondervragen totdat iemand breekt. En dan met de hele groep die persoon het leven zuur maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef PeZu het volgende:
iemand heeft de wc rol houder gesloopt![]()
goffur, en nisk zeggen heh, kaffers
ik steek hun koppen in het aquarium met haaienquote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Viese vuile egoisten. Ik zou echt gewoon al je bezoekers van de afgelopen weken uitnodigen, opsluiten in de woonkamer en ze stelselmatig gaan ondervragen totdat iemand breekt. En dan met de hele groep die persoon het leven zuur maken.
Toen was ik net in Zwolle volgens mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, KOUD he? Vond ik ook![]()
![]()
en ik ging om 07:30 pas de deur uit, brrrrrrr.
Liefquote:
Toen vond ik het wel mee vallen, was er aan gewent op dat momentquote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, KOUD he? Vond ik ook![]()
![]()
en ik ging om 07:30 pas de deur uit, brrrrrrr.
En als ze voor hun leven zwemmen, dit muziekje draaien.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik steek hun koppen in het aquarium met haaien
Bonjour!quote:
benny hill ftwquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En als ze voor hun leven zwemmen, dit muziekje draaien.
Hey Llquote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
Ellooo
weer ff posten voordat ik uit de OP geflikkerd word
misschien slaap ik wel heul ergens andersquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ik niet in de weg lig....of juist wel
goed bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
Ellooo
quote:
Woerdjequote:
Ook jouw nummer had ik niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoerdjeLas ik nou dat je in Zwolle was en niet even hoi kwam zeggen?
Trevquote:
haaiquote:
En te lui om het aan mij te vragenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ook jouw nummer had ik niet.
Hoi!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
Ellooo
En te lui om jou te vragen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En te lui om het aan mij te vragen
Hoe is die daar?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trev
[..]
haai
was trouwens maar een geintje, die OP opmerking
seksquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Ladylike het volgende:
Geen zin om terug te lezen ±"
Heb ik nog wat gemist?
Volgens mij niks bijzondersquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Ladylike het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Hey MZquote:
Druk druk druk, allerlei formaliteiten aan het regelenquote:
nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Ladylike het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
joh echt?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trev
[..]
haai
was trouwens maar een geintje, die OP opmerking
Ik was waarschijnlijk toch al wakkerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En te lui om jou te vragen.
Bovendien zou ik het niet durven om jullie op zo'n onmenselijk uur uit bed te bellen.
Om half 7 al? Schandalig!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk toch al wakker
godverquote:
Sex zo saai jah?quote:
Beetje ziekjes maar verder goedquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey MZ
ja hoor, hoest met jou?
[..]
Druk druk druk, allerlei formaliteiten aan het regelen
en aan jouw kant?
nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
Jamaar PeZu, hoe moet je dan slaaaapen?
Je weet het maar nooit hequote:
Arme jongenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beetje ziekjes maar verder goed
twas wederom maar een garpjequote:Op donderdag 25 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel niet saai, ik bedoel waar het normaal ook over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |