De SC daar ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hier niet
ELF is trouwens weer open heh
Nee, jij moet je altijd afzetten tegen anderen helaas.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat is niet echt een wonder he?
Oh, dan ben ik te lui om in mijn mobiel te kijken of je erin staat nu.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
WTF, die is al 3 jaar het zelfde en anders bel je iemand die dat wel weet
Dan was het een leugen.quote:
Weet je hoe lekker?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee, jij moet je altijd afzetten tegen anderen helaas.
Ik heb jou er wel instaan, weet alleen niet of het goede nummer isquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij moet je altijd afzetten tegen anderen helaas.
[..]
Oh, dan ben ik te lui om in mijn mobiel te kijken of je erin staat nu.
Ja? Jij houd wel van wrijving tussen twee personen?quote:
En van afzetten, voor wat extra tegendrukquote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja? Jij houd wel van wrijving tussen twee personen?
hee moppie ?quote:
Als er 44 in het nummer staat is ie goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb jou er wel instaan, weet alleen niet of het goede nummer is
Dan had je het wel herinnert.quote:
Dan is die dus niet goedquote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als er 44 in het nummer staat is ie goed.
Gaat weer hard tegen hard.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En van afzetten, voor wat extra tegendruk
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En van afzetten, voor wat extra tegendruk
mag ik je even vastpakken en dik knuffen?quote:
Ik kan niet altijd alles onthouden, daar word ik ongelukkig vanquote:Op donderdag 25 november 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan had je het wel herinnert.
Dus daarom heb ik geen verjaardags-sms van je ontvangen.quote:
Ik moet ook wel zeggen dat alle ons meningsverschillen soms zwaar op mijn gemoedstoetand werken.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd alles onthouden, daar word ik ongelukkig van
jij mag dat altijd, dat weet je tochquote:Op donderdag 25 november 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
mag ik je even vastpakken en dik knuffen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus daarom heb ik geen verjaardags-sms van je ontvangen.
rot op met je tijd-postsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is Al 22:10, en het tempo ligt nog steeds zo hoog, hebben jullie allemaal al weekend?
ik wil alleen maar knuffen, seks hoef ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
iedereen wil alleen maar sex met suikertaartje
Nee hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk moeten we dit topic naar de puberreeks verhuizen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is Al 22:10, en het tempo ligt nog steeds zo hoog, hebben jullie allemaal al weekend?
weet ik niet, ik voel met echtquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij mag dat altijd, dat weet je toch![]()
kom je zaterdag nog?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
met jou wil ik ook wel knuffelen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil alleen maar knuffen, seks hoef ik niet
maar dat gaat per ongeluk...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat alle ons meningsverschillen soms zwaar op mijn gemoedstoetand werken.
weet je wel hoe erg dat plakt?quote:
Kan je dan niet een beetje rekening houden met mij en gewoon een dag ja en amen zeggen op alles wat ik zeg?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat gaat per ongeluk...
Ja meneerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kan je dan niet een beetje rekening houden met mij en gewoon een dag ja en amen zeggen op alles wat ik zeg?
quote:
quote:
dat vidn ik eng want ik ken je nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met jou wil ik ook wel knuffelen hoor
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dan is het ook niet leuk nee
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is waar