Zodat je tenminste een bakkie koffie aangeboden krijgt van haar?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
waarom heb ik mezelf voor de komende weken ingepland om 9 uur bij de fysio
Truste kuuk!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet die smart ass opmerking toch maar niet
Hey WWquote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zodat je tenminste een bakkie koffie aangeboden krijgt van haar?
straks, misschien, ik plan zoiets niet.quote:
ik moet ook gewoon werken hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je een goede reden hebt om bijtijds je bed uit te komen?
ooh ja geen afgelebberde fysioquote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je graag als eerste wil zijn?
ze hebben allen waterquote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zodat je tenminste een bakkie koffie aangeboden krijgt van haar?
ze is eik best aardigquote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Omdat ze een bitch is. Krijgt ze geld aangeboden om met jou om te gaan, aan je goddelijke lichaam te zitten en nog doet mevrouw nauwelijks moeite om een geschikte tijd vrij te krijgen.
Vrouwen!
Touché! Ik moest naar Zwolle reizen met de vroegste trein.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey WW
Heb jij rond 5 uur 's ochtends niks beters te doen?
Ehm.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Touché! Ik moest naar Zwolle reizen met de vroegste trein.
truste cookiequote:
Ja nee, ik haat even vrouwen dus je fysio is gewoon een stomme muts op dit moment voor mij.quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Touché! Ik moest naar Zwolle reizen met de vroegste trein.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nee, ik haat even vrouwen
Nou, fysioneuken dan maar. of wordt dat niet vergoed door de verzekering?quote:
Ik kan het nog sterker maken, ik ging even een ontbijtje houden bij iemand.quote:
ik zal eens bellen morgenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, fysioneuken dan maar. of wordt dat niet vergoed door de verzekering?
Ja. Aan dit tempo is het MPG'en nog nét te doenquote:
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:
ik ben daar mee gestoptquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Aan dit tempo is het MPG'en nog nét te doen..
Hoeraquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
129.99quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik kan het nog sterker maken, ik ging even een ontbijtje houden bij iemand.
Wat een sletjuh ben ik, de vroege trein pakken om bij iemand te ontbijten.quote:
Weer eentje op het oog?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan het nog sterker maken, ik ging even een ontbijtje houden bij iemand.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens props voor de TT! Ik digg het.
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Pillen beginnen te werken, dus doei en zulcks
Truste flapdingquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Trusten Phenoquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Slaap ze.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Eentje die ik juist uit het oog was verloren.quote:
Ik vind hem orgineel. Ik moest echt glimlachen.quote:
Als ik bij een meid wil ontbijten, ga ik de avond van tevoren en blijf ik 'slapen'...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een sletjuh ben ik, de vroege trein pakken om bij iemand te ontbijten.
Lolquote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 25 november 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Slaap ze.![]()
[..]
Eentje die ik juist uit het oog was verloren.
Zeker weer zo'n vrouw?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een sletjuh ben ik, de vroege trein pakken om bij iemand te ontbijten.
Of je komt een 'film kijken'quote:Op donderdag 25 november 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik bij een meid wil ontbijten, ga ik de avond van tevoren en blijf ik 'slapen'...
Dat zorgt alleen maar voor afleidingquote:Op donderdag 25 november 2010 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, die heeft een open dak, dus dan kan ik nog sterren kijken ook
Ja, maar ik moest gisterenavond van half 10 tot half 12 sporten.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik bij een meid wil ontbijten, ga ik de avond van tevoren en blijf ik 'slapen'...
Wat doe jij denigrerend met "zo'n vrouw"-opmerking. Jaloers?quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ja, precies.quote:
Dat kan ook met die meidquote:Op donderdag 25 november 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest gisterenavond van half 10 tot half 12 sporten.
Nee, maar dat vind jij toch manipulatieve krengen?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat doe jij denigrerend met "zo'n vrouw"-opmerking. Jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |