quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
de PI is ondergewaardeerd onder veel fokkers maar ook gebruikt de een de PI anders dan de ander, verwarrendquote:
jaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan jij dat ook?
met je armen? *flap*flap*
n00b.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
de PI is ondergewaardeerd onder veel fokkers maar ook gebruikt de een de PI anders dan de ander, verwarrend
heus nietquote:
Ik gebruik 'm nooitquote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
de PI is ondergewaardeerd onder veel fokkers maar ook gebruikt de een de PI anders dan de ander, verwarrend
Heus wel.quote:
ik dacht echt net, holy crap, pas half tienquote:
ken je dat liedje van ce matin un lapin a tue un chasseur, c'etait un lapin qui avait un fusil?quote:
Mnah, ik realiseer me meer dat ik hier al weer veel te lang zit.quote:
Bedtijd inderdaad. Ik ga zo maar pilletjes slikken en slapen. Joechei.quote:
quote:
knijntjes die jagers neerschietenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ken je dat liedje van ce matin un lapin a tue un chasseur, c'etait un lapin qui avait un fusil?
met excuses voor mijn luiheid ivm de flipjes en flapjes aan de letters
nou, daar doen ze ook flapflap, maar dan anders
Ik dacht alleen 'holy crap'quote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht echt net, holy crap, pas half tien
Wacht maar tot je bij het werkend plebs hoort.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef PeZu het volgende:
ik dacht echt net, holy crap, pas half tien
Ben niet al te best in orde dus daardoor zou het wel komenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah, ik realiseer me meer dat ik hier al weer veel te lang zit.
KLoptquote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ken je dat liedje van ce matin un lapin a tue un chasseur, c'etait un lapin qui avait un fusil?
met excuses voor mijn luiheid ivm de flipjes en flapjes aan de letters
nou, daar doen ze ook flapflap, maar dan anders
Wil je je tong even binnenhouden. Vies ding. Ik tong niet na 5 topicsquote:
ik werk heus welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij het werkend plebs hoort.
Wat doe je eigenlijk Pezu? Vertel eens. Wát vind ik precies schattig?
Geloooooof mij, hij is de schattigste schattigerdquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij het werkend plebs hoort.
Wat doe je eigenlijk Pezu? Vertel eens. Wát vind ik precies schattig?
Ik ben de enige flapper hierquote:
Ah ok. Dan is het goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
ik werk heus wel![]()
niet veel atm maar ik werk![]()
wat ik doe, niks en schattig zijn kennelijk
Ja. Godverju kan daar ff mee gekapt worden? Anders ga ik gewoon weg. Aan dit tempo is het gewoon niet te doen.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je je tong even binnenhouden. Vies ding. Ik tong niet na 5 topics.
ik ben er allang mee gestoptquote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
Ik volg het niet meer hoor op deze snelheid.
5 topics alquote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je je tong even binnenhouden. Vies ding. Ik tong niet na 5 topics.
Jij bent een uitzondering Ph.quote:
ach, flapper toch een eind opquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
Ik volg het niet meer hoor op deze snelheid.
Pezu is werkschuw tuig en schattig. Maar hij snapt PI's niet. Dus is hij n00b.quote:
*FLAP!*quote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, flapper toch een eind op![]()
als wij willen, flapperen wij ook
Wat valt er niet aan te snappen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
Pezu is werkschuw tuig en schattig. Maar hij snapt PI's niet. Dus is hij n00b.
ik haat het als ik noop terug krijgquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geloooooof mij, hij is de schattigste schattigerd![]()
Met je schaamlippen zeker.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, flapper toch een eind op![]()
als wij willen, flapperen wij ook
Visual.. image. Block. Ugh.quote:
we zitten in TALquote:Op donderdag 25 november 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Godverju kan daar ff mee gekapt worden? Anders ga ik gewoon weg. Aan dit tempo is het gewoon niet te doen.
sommige gebruiken en interpreteren PI's andersquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen.
Hé niet gaan? Het gaat wat snel maar ze doen toch normaal?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden
kusjekroelquote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
Later Flesquote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
hoo hoo, ik werk welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit was er een topic met daarin de PI uitleg. Ergens.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
sommige gebruiken en interpreteren PI's anders
Hoezo heb jij niet de optie open staan van dat een van die 2 naar ons toe komt?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat denken jullie, gaat de aarde richting mars of richting venus...
in de zin van atmosfeesquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niet de optie open staan van dat een van die 2 naar ons toe komt?
klopt jaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooit was er een topic met daarin de PI uitleg. Ergens.
quote:
lui werkschuw tuig, hier welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ja![]()
maar de fok search werkt niet echt atm
Die doet het niet zo vaak. Zeggen ze.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
klopt ja![]()
maar de fok search werkt niet echt atm
Ik denk naar de filistijnenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat denken jullie, gaat de aarde richting mars of richting venus...
Al in de auto gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik nog maar wat huiswerk ga maken, morgen komt er geen zak van terecht denk ik
dan ben ik toch een noobquote:
ja hij heeft een tijdje super gedaan maar als ik moet zoeken in myat begin ik spontaan te janken om mijn levenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die doet het niet zo vaak. Zeggen ze.
Op venus is het stikkie heet en warm en op mars is het stervenskoud, gaat de aarde richting stikkie heet of richting stervenskoud.quote:
Succes Muckjequote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik nog maar wat huiswerk ga maken, morgen komt er geen zak van terecht denk ik
Op ten duur naar heel heet, iets met de zon die kaboem gaat doenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op venus is het stikkie heet en warm en op mars is het stervenskoud, gaat de aarde richting stikkie heet of richting stervenskoud.
Ok, dus toch...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op ten duur naar heel heet, iets met de zon die kaboem gaat doen
Mwaaaa, ik twijfel nogquote:
ja ik zou ook op trev afgaanquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op den duur naar heel heet, iets met de zon die kaboem gaat doen
*flap*flap*quote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
Mwaaaa, ik twijfel nog
stomme facebookspelletjes doen en muziek luisteren
of
huiswerk en muziek luisteren
of
chips eten, stomme spelletjes en domme topics lezen
en misschien huiswerk
Oeh, die heeft een open dak, dus dan kan ik nog sterren kijken ookquote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien mag je het in de auto van de buurman maken?
Dat je een goede reden hebt om bijtijds je bed uit te komen?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
waarom heb ik mezelf voor de komende weken ingepland om 9 uur bij de fysio
Omdat je graag als eerste wil zijn?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
* suikertaartje doet die smart ass opmerking toch maar nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef Muck het volgende:
Note to self:
Geen haar tussen je oor en oordopjes doen, dat jeukt.
Zodat je tenminste een bakkie koffie aangeboden krijgt van haar?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |