Met je schaamlippen zeker.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, flapper toch een eind op![]()
als wij willen, flapperen wij ook
Visual.. image. Block. Ugh.quote:
we zitten in TALquote:Op donderdag 25 november 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Godverju kan daar ff mee gekapt worden? Anders ga ik gewoon weg. Aan dit tempo is het gewoon niet te doen.
sommige gebruiken en interpreteren PI's andersquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen.
Hé niet gaan? Het gaat wat snel maar ze doen toch normaal?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden
kusjekroelquote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
Later Flesquote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
keemazzeldoei
hoo hoo, ik werk welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pezu is werkschuw tuig en schattig. Maar hij snapt PI's niet. Dus is hij n00b.
Ooit was er een topic met daarin de PI uitleg. Ergens.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
sommige gebruiken en interpreteren PI's anders
Hoezo heb jij niet de optie open staan van dat een van die 2 naar ons toe komt?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat denken jullie, gaat de aarde richting mars of richting venus...
in de zin van atmosfeesquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niet de optie open staan van dat een van die 2 naar ons toe komt?
klopt jaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooit was er een topic met daarin de PI uitleg. Ergens.
quote:
lui werkschuw tuig, hier welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ja![]()
maar de fok search werkt niet echt atm
Die doet het niet zo vaak. Zeggen ze.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
klopt ja![]()
maar de fok search werkt niet echt atm
Ik denk naar de filistijnenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat denken jullie, gaat de aarde richting mars of richting venus...
Al in de auto gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik nog maar wat huiswerk ga maken, morgen komt er geen zak van terecht denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |