ik laat me voorlezenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik bij een meid wil ontbijten, ga ik de avond van tevoren en blijf ik 'slapen'...
Was het maar zo'n feest. Anderhalf uur lang achter een frisbee aan gerend alsof ik een hond as.quote:
Zijn we toch ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind jij toch manipulatieve krengen?
ja ik denk ik zeg maar weer hoi want ik was even wat doen en pats boem nieuw topicquote:
Klopt, maar zelfs in de diepste duister kan ik wel lichtje vinden.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind jij toch manipulatieve krengen?
beter zoek je juist het puntje waar geen licht uitkomt en jij wat instoptquote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs in de diepste duister kan ik wel lichtje vinden.
Jaja....quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter zoek je juist het puntje waar geen licht uitkomt en jij wat instopt
Omdat ik een andere site beter vondquote:
ja dat is toch altijd goedquote:
Ik vind vrouwen toch al stom, dus voel vrij.quote:
Ooooh!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar stiekem was het geen meisje.
Studiegenootje van vorig jaar is geswitcht van studie en is in Zwolle gaan studeren. Nu heb ik hem beloofd dat als ik ooit in Zwolle kom even een hapje kom doen en bijpraten. En aangezien ik vandaag voor training naar Deventer moest, ben ik heel even omgereden zodat we in Zwolle een hapje konden doen.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |