quote:
Voor jouhou!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vidn ik eng want ik ken je niet
[..]
Als je wilt mag je mij wel bellen vanaf je haaientoilet, net als ik dat mag doen als ik een probleem heb.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vidn ik eng want ik ken je niet
[..]
Het was koud vooral! Maar het ontbijtje smaakte uitstekend en was goed om te zien dat het daar nu wel lekker loopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was het gezellig, ontbijten met je studiegenootje in het mooie Zwolle?
quote:
iemand heeft de wc rol houder geslooptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je wilt mag je mij wel bellen vanaf je haaientoilet, net als ik dat mag doen als ik een probleem heb.
welke slaapplek?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rekening mee houden met slaapplek
Ja, KOUD he? Vond ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het was koud vooral! Maar het ontbijtje smaakte uitstekend en was goed om te zien dat het daar nu wel lekker loopt.
Viese vuile egoisten. Ik zou echt gewoon al je bezoekers van de afgelopen weken uitnodigen, opsluiten in de woonkamer en ze stelselmatig gaan ondervragen totdat iemand breekt. En dan met de hele groep die persoon het leven zuur maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef PeZu het volgende:
iemand heeft de wc rol houder gesloopt![]()
goffur, en nisk zeggen heh, kaffers
ik steek hun koppen in het aquarium met haaienquote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Viese vuile egoisten. Ik zou echt gewoon al je bezoekers van de afgelopen weken uitnodigen, opsluiten in de woonkamer en ze stelselmatig gaan ondervragen totdat iemand breekt. En dan met de hele groep die persoon het leven zuur maken.
Toen was ik net in Zwolle volgens mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, KOUD he? Vond ik ook![]()
![]()
en ik ging om 07:30 pas de deur uit, brrrrrrr.
Liefquote:
Toen vond ik het wel mee vallen, was er aan gewent op dat momentquote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, KOUD he? Vond ik ook![]()
![]()
en ik ging om 07:30 pas de deur uit, brrrrrrr.
En als ze voor hun leven zwemmen, dit muziekje draaien.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik steek hun koppen in het aquarium met haaien
Bonjour!quote:
benny hill ftwquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En als ze voor hun leven zwemmen, dit muziekje draaien.
Hey Llquote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
Ellooo
weer ff posten voordat ik uit de OP geflikkerd word
misschien slaap ik wel heul ergens andersquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ik niet in de weg lig....of juist wel
goed bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
Ellooo
quote:
Woerdjequote:
Ook jouw nummer had ik niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoerdjeLas ik nou dat je in Zwolle was en niet even hoi kwam zeggen?
Trevquote:
haaiquote:
En te lui om het aan mij te vragenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ook jouw nummer had ik niet.
Hoi!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Ladylike het volgende:
Ellooo
En te lui om jou te vragen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En te lui om het aan mij te vragen
Hoe is die daar?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trev
[..]
haai
was trouwens maar een geintje, die OP opmerking
seksquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Ladylike het volgende:
Geen zin om terug te lezen ±"
Heb ik nog wat gemist?
Volgens mij niks bijzondersquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Ladylike het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Hey MZquote:
Druk druk druk, allerlei formaliteiten aan het regelenquote:
nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Ladylike het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
joh echt?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trev
[..]
haai
was trouwens maar een geintje, die OP opmerking
Ik was waarschijnlijk toch al wakkerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En te lui om jou te vragen.
Bovendien zou ik het niet durven om jullie op zo'n onmenselijk uur uit bed te bellen.
Om half 7 al? Schandalig!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk toch al wakker
godverquote:
Sex zo saai jah?quote:
Beetje ziekjes maar verder goedquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey MZ
ja hoor, hoest met jou?
[..]
Druk druk druk, allerlei formaliteiten aan het regelen
en aan jouw kant?
nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
Jamaar PeZu, hoe moet je dan slaaaapen?
Je weet het maar nooit hequote:
Arme jongenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beetje ziekjes maar verder goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |