quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef PeZu het volgende:
ik wist al bij de lapo wat de TT zou worden
Thee is een warme drank gemaakt van de gedroogde bladeren van de theeplant Camellia sinensis. De naam thee komt waarschijnlijk uit het Chinese dialect Minnanyu.quote:
Ik weet hoe dat isquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ingesneeuwd bij Marijke, niets is mooier dan dat
Hey Muckquote:
alleen als je ziek bentquote:
quote:
een TheeTquote:
Waag het om je blauwe vingers uit te steken naar mijn TT.quote:
ik heb een 10 voor mijn derde huiswerkopdrachtquote:
Owquote:
blufquote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waag het om je blauwe vingers uit te steken naar mijn TT.
Dat was ook mijn doel.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow.
Dan zal DaMart zo ook wel opduiken hier,
Ik heb een beetje rode vingers.... Daar heb je niks over gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uit Zeeland?quote:
Puick doelquote:
Gedraag je!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
Ik heb een beetje rode vingers.... Daar heb je niks over gezegd...
je kan er iets aan doenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een roze vingers.... Daar heb je niks over gezegd...
ja daar aan de kustquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rode vingers.... Daar heb je niks over gezegd...
Woah, cool!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een 10 voor mijn derde huiswerkopdracht![]()
![]()
Verder, hmmhmm, wel okee geloof ik. Lang geslapen en na het eten ging ik bijna tegen de vlakte omdat mijn hartslag sky high was en mijn hersenen dat niet helemaal pikten
Maar verder heb ik lekker doorgewerkt vandaag en ik merk dat dat me goed doet. Vooral het idee dat ik iets nuttigs doe
doeiquote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
het gaat me even te snel... ik ben eruit
Ja Kuukquote:
* Pien85 aaitquote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
het gaat me even te snel... ik ben eruit (uit mijn ritme)
Niks aan.quote:
sorryquote:
Hihi, JIj deed editquote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
kloptquote:
Niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
Ja Kuuk.
Hoe kan ik nou tegen jou ingaan![]()
.
doeisels en dagselsquote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ja joh. Zwolle is echt te ver weg.quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 25 november 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik wegga.. net nu het zo gezellig is?
Kom je dan wel als het hier isquote:Op donderdag 25 november 2010 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh. Zwolle is echt te ver weg.
quote:
Nee, helemaal niet goedquote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, cool!
En dat is niet helemaal goedWel een beetje voorzichtig he?
En is er nu al meer bekend?
Het gaat zelfs mij te snelquote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
waar staat je koektrommel danquote:Op donderdag 25 november 2010 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh. Zwolle is echt te ver weg.
Waar is hier?quote:
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 25 november 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet goed
Maandag krijg ik de uitslag van het hele circus, dus ik ben heel benieuwd!
[..]
Het gaat zelfs mij te snel
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet goed
Maandag krijg ik de uitslag van het hele circus, dus ik ben heel benieuwd!
[..]
Het gaat zelfs mij te snel
In Breda.quote:
Die tukker woont ergens in de fucking middle of nowhere in de achterhoek.quote:
vlak bij Lieveldequote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lintelo(Aalten) google maar even
OOOOOOO.quote:
Want?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Die tukker woont ergens in de fucking middle of nowhere in de achterhoek.
Dat is op zich vrij dicht bij jaquote:
ooh maar hoe moet de koek op transport danquote:
TJ heeft er zelfs een dag voor vrijgenomenquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik hoop ZO dat het meevalt
![]()
In een koekblik. Duh.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
ooh maar hoe moet de koek op transport dan
NO SHIT. Waar ergens?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ heeft er zelfs een dag voor vrijgenomen
[..]
Ik ook!
Al hoop ik natuurlijk wel dat ze iets vinden... Ik voel me zó klote op het moment dat ze echt niet meer wegkomen met 'meh, we hebben niets kunnen vinden'
Okee, dat klinkt misschien gek, want wie wil er nou iets mankeren, maar je snapt me vast wel
met wielen?quote:
Preciesquote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
En ja, ik snap het wel, want als er iets is, kunnen ze iets doen.
Ahh leuk! Hoe oud ben je, en waar zat je op school?quote:
Dat is wel lief van TJquote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
Ik had het niet gezienquote:
Mijne nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mijn tom tom was er helemaal confuus van
Jaja. En ik ben pas nog in Zwolle geweest. Ik vond het wel genoeg km. voor een jaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
met wielen?![]()
het is denk ik 160 km dus valt mee, tenzij je koekblik 2 wielen en trappers heeft
Ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ook!
Al hoop ik natuurlijk wel dat ze iets vinden... Ik voel me zó klote op het moment dat ze echt niet meer wegkomen met 'meh, we hebben niets kunnen vinden'
Okee, dat klinkt misschien gek, want wie wil er nou iets mankeren, maar je snapt me vast wel
Ja, dat krijg je als je eigenlijk in Ulvenhout moet zijn en je Breda intikt.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mijn tom tom was er helemaal confuus van
19.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh leuk! Hoe oud ben je, en waar zat je op school?
Vind ik ookquote:
Ja,dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoeltDaarom hoop ik dat ze wel wat vinden, maar dat het niet erg is en goed te behandelen
![]()
Ik vind m wel leuk.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lig hier al 5 minuten helemaal dubbel
* Trevland strijkt Symphonic maar weer eens gladquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij stuurde me een of andere fucking woonwijk in en toen weer terug de provinciale weg opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je eigenlijk in Ulvenhout moet zijn en je Breda intikt.
Ik zat ook al te grinniken achter de laptopquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
25. Ook de Nassau, maar daar ben ik al eh.. bijna 10 jaar weg.quote:
en en hoe moet dat dan als je op vakantie wilquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jaja. En ik ben pas nog in Zwolle geweest. Ik vond het wel genoeg km. voor een jaar.
die staat er hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet er geen spatie tussen THEE en met?
Hoezo? 20 km. en ik zit in het buitenland.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en en hoe moet dat dan als je op vakantie wil![]()
binnen 150 km is er niks te doen in dit land
ja Belgie, joepiequote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoezo? 20 km. en ik zit in het buitenland.
Is heel leuk hoor. Mits je de plekjes weet.quote:
Net nog nietquote:
Zo ver nogquote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:
ja sint niklaas is ook altijd in de buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
'de plekjes'?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is heel leuk hoor. Mits je de plekjes weet.
Mnah, volgens mij ben je dan al wel even in België.quote:
Zit die niet in Baarle Nassau dan?quote:
nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:02 schreef PeZu het volgende:
hoe zou dat zijn de intocht van sinterklaas in sint niklaas?
Ik denk niet dat ik België haalquote:Op donderdag 25 november 2010 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah, volgens mij ben je dan al wel even in België.
ik had net een grot epot sinterklaas thee gezetquote:
Wat is het?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
ik had net een grot epot sinterklaas thee gezet
Ja. Jij. Zit je nu nog op de nassau dan? En waarom post je niet in het Breda topic.quote:
Hé DM. Even tussen jou en mij. Maarehm.. wanneer is de uitslag van de gemiddelde prijsvraag bekend?quote:
Bots had je vroeger in de MSN Chatrooms. En IRC. Meen ik.quote:
Nee, al 4 jaar niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Jij. Zit je nu nog op de nassau dan? En waarom post je niet in het Breda topic.
kan je niet gewoon op je beurt wachtenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé DM. Even tussen jou en mij. Maarehm.. wanneer is de uitslag van de gemiddelde prijsvraag bekend?.
* Kuukske is zo benieuwd.
Heb ik vorige week gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had net een grot epot sinterklaas thee gezet
een zoete kruiden melange met Appelstukjes, kaneel, amandel snippers, stukjes beetwortel, aroma.quote:
Ja. In STA.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, al 4 jaar niet meer
Bestaat die dan?
'vroeger'... nu ook hoor, bots in irc...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bots had je vroeger in de MSN Chatrooms. En IRC. Meen ik.
Jawel. Maar vragen kan nooit kwaad toch.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je niet gewoon op je beurt wachten
Ja joh. Weet je hoe onwijs ik dat al ontgroeid ben.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'vroeger'... nu ook hoor, bots in irc...
ik vind ze beide lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gedaan
Ik vind Pietenthee lekkerder persoonlijk
Heb ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind ze beide lekker![]()
en winternacht betovering?
die is ook
D!!!!!!!!!!!!quote:
* Trevland zet de ventilator uitquote:Op donderdag 25 november 2010 21:09 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Genoeg gezwaaid. We waaien hier weg.
We proberen de winnaars zo snel mogelijk bekend te maken, maar is ook afhankelijk van aanwezigheid van degene die de prijsvraag afhandelt... over welke prijsvraag gaat het dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé DM. Even tussen jou en mij. Maarehm.. wanneer is de uitslag van de gemiddelde prijsvraag bekend?.
* Kuukske is zo benieuwd.
Stukken beter.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
* Trevland zet de ventilator uit
Zo ook goed?
Neuh neuh. Laat maar. Ik heb gewoon geduld.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
We proberen de winnaars zo snel mogelijk bekend te maken, maar is ook afhankelijk van aanwezigheid van degene die de prijsvraag afhandelt... over welke prijsvraag gaat het dan?
D!!!!!!quote:
Vandaag kan nog worden meegedaan, zaterdag is er een meet... dus ga maar uit van morgenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh neuh. Laat maar. Ik heb gewoon geduld.
En, al uitgelezen?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
ooh ja mijn prijs was ook binnen damart
smufenleutquote:
Oki.Doki.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef DaMart het volgende:
Vandaag kan nog worden meegedaan, zaterdag is er een meet... dus ga maar uit van morgen.
Suikerbeeeeeeeebquote:
Ik las smurfenleuter.quote:
Ik wacht nog steeds op mijn pakket...quote:
nou hij ligt op het toilet met post-its om een selectie te maken die ik ga bestellenquote:
ja dat is ook wat ik lasquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
D!!!!!!
gewoon totaal gemist
Je hebt haar weggejaagd met je opdringerige gedrag.quote:
kom op msn marijkequote:Op donderdag 25 november 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt haar weggejaagd met je opdringerige gedrag.
GMTA.quote:
Ik wel.quote:
ieuw!quote:
Hee snoet, nog ipsig?quote:
schattepatatjequote:
mooi meisjequote:
Ik heb goeie herinneringen aan de smurfen ja.quote:
Loopt haar mond van overquote:
Het ligt nooit aan mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef D. het volgende:
Ik wou net tegen Kuukske zeggen dat dat aan haar lag
Okequote:
Hé. Gek genoeg heb ik je gemist. De afgelopen dagen.quote:
joevel..jozes..jofel...juzef..jozefquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef Muck het volgende:
Suikertaaaart
jozef is ook al bijna klaar
vnigerthee vond ik viezer klinkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ieuw!
[..]
Hee snoet, nog ipsig?
[..]
schattepatatje![]()
[..]
mooi meisje![]()
quote:
ik kwamquote:
ik poste het dus het lag aan mijquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou net tegen Kuukske zeggen dat dat aan haar lag
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
het gaat veelste snel hier
daarom is marijke weg
helaas wel maar ik kan er mee werken dus zaterdag wordt geen probleemquote:
Ik doelde op het 2de stuk van het woordquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb goeie herinneringen aan de smurfen ja.
Nou, nou, nou moet dat nou weer?quote:
Nee, maar het komt wel in de buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef D. het volgende:
Ik heb wel eens thee gedronken in Zwolle, maar da's vast niet hetzelfde
Hoe lang is het niet geleden dat ik jou sprak dan. Weet je uberhaupt nog wie ik ben?quote:
Vroeger reageerde ik op iedereen apart, maar daar ben ik nu te oud voorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Wat veel multiquotes zeg, het zou nog overzichtelijk worden
In de buurt van Zwollequote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar het komt wel in de buurt
Uiteraardquote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe lang is het niet geleden dat ik jou sprak dan. Weet je uberhaupt nog wie ik ben?
Dat je dat zegt met die smilie baart me zorgen.quote:
Alleen de baksteen van het gaspedaal afgehaaldquote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
heeft er iemand aan de noodrem getrokken
Oh, ben jij ook 30?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger reageerde ik op iedereen apart, maar daar ben ik nu te oud voor
Zitten jullie niet allemaal op MSN nu dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
heeft er iemand aan de noodrem getrokken
een trein heeft geen gaspedaalquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de baksteen van het gaspedaal afgehaald
ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:16 schreef Kuukske het volgende:
Hé. Gek genoeg heb ik je gemist. De afgelopen dagen.
Welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zitten jullie niet allemaal op MSN nu dan?
Ik zeg het met de 'schandalig dat je denkt dat ik je vergeten zou zijn' smileyquote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat je dat zegt met die smilie baart me zorgen..
nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maarquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ok. Nou.. take care danquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.
Zo erg?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.
Ohhquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef D. het volgende:
Ik zeg het met de 'schandalig dat je denkt dat ik je vergeten zou zijn' smiley
compleet nutteloosquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens wel erg veel onderbroeken.
Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maar
Yup maar bijna geen gesprekkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En waarom deel je dit met ons mee?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens wel erg veel onderbroeken.
nee, ik kan het alleen zelf niet meer zo goed, dus ik dacht misschien ben jij ook wel 30 danquote:
Dat wou ik zeggen maar dat leek me wat ongepast. Vrouw naar vrouw. Dank je Pezu.quote:
Ik doe een poging. Bij veel sneeuw, een krampaanval in de auto of als ik een loterij win zal het niet doorgaan.quote:
Ik niet eentjequote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maar
Zul je altijd zien dat je een miljoen wint...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe een poging. Bij veel sneeuw, een krampaanval in de auto of als ik een loterij win zal het niet doorgaan.
ja dus dat, ze sterven uit lijkt welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.
graag gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen maar dat leek me wat ongepast. Vrouw naar vrouw. Dank je Pezu.
ja, maar dan staan ze leuk op de vloer tochquote:
wat? pling?quote:
Ik vind je echt schattig.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dat, ze sterven uit lijkt wel
[..]
graag gedaan
beter zijn ze handig uit te trekkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan staan ze leuk op de vloer toch![]()
want ze zijn echt vet vrolijk allemaal![]()
Ik deed even een gooi naar de prijzen in de categorie: compleet nutteloze feiten.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar bijna geen gesprekken
[..]
En waarom deel je dit met ons mee?
Dat ben ik reeds geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik kan het alleen zelf niet meer zo goed, dus ik dacht misschien ben jij ook wel 30 dan
Volgens mij zie ik je nooit meer online...Nou ja, ik heb msn eigenlijk ook alleen maar voor snel crewoverleg, dan is het makkelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.
ooh nu uhmquote:
Schuif eens op danquote:Op donderdag 25 november 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik lees maar half mee. Af en toe![]()
Lig heerlijk met mn lief op de bank met thee en lekkere hapjes![]()
Hier gooi je wel hoge ogen meequote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed even een gooi naar de prijzen in de categorie: compleet nutteloze feiten.
Genoeg ruimte op onze enorme zwarte leren Ikea bank met lig-stuk hoor!quote:
Oh wat maf? Nja. Ik gebruik het ook niet zoveel.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij zie ik je nooit meer online...Nou ja, ik heb msn eigenlijk ook alleen maar voor snel crewoverleg, dan is het makkelijk.
quote:
ja iedereen wil taartquote:Op donderdag 25 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
aah fuck.
ik heb teveel fokkers op msn
wat is te veel?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
aah fuck.
ja, nou uhm ik moest echt even blozenquote:
Whehehe.quote:
Fixed.quote:
nu lach je me uitquote:
Nietes. Ik lach je toe!quote:
1 voor mij, 1 voor Marjo en 1 voor Muckquote:
ja taart is ook wel lekker maar een goede koek is ook niet te versmadenquote:
wat is het verschilquote:
Een hoop.quote:
ik alleen maarquote:Op donderdag 25 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
aah fuck.
Ik zei ook alleen maar dat ik ze ga bakken, over eten heb ik niets gezegdquote:
Verschil.quote:
ik bedoel de manier waarop, digitaal zo op fok, ik zie het verschil nietquote:
Wat?quote:
Ehh.. Iets met de PI?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel de manier waarop, digitaal zo op fok, ik zie het verschil niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bots had je vroeger in de MSN Chatrooms. En IRC. Meen ik.
Hè?quote:
ooh, ik moet op PI lees lesquote:
Ben je nou naar het vorige topic gelopen om me te quoten?quote:
kan jij dat ook?quote:
hmm wat niet?quote:
Alles draait om de PI.quote:
Oh!!!quote:
N00bquote:
mijn klok loopt achterquote:Op donderdag 25 november 2010 21:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je nou naar het vorige topic gelopen om me te quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |