Nee, al 4 jaar niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Jij. Zit je nu nog op de nassau dan? En waarom post je niet in het Breda topic.
kan je niet gewoon op je beurt wachtenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé DM. Even tussen jou en mij. Maarehm.. wanneer is de uitslag van de gemiddelde prijsvraag bekend?.
* Kuukske is zo benieuwd.
Heb ik vorige week gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had net een grot epot sinterklaas thee gezet
een zoete kruiden melange met Appelstukjes, kaneel, amandel snippers, stukjes beetwortel, aroma.quote:
Ja. In STA.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, al 4 jaar niet meer
Bestaat die dan?
'vroeger'... nu ook hoor, bots in irc...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bots had je vroeger in de MSN Chatrooms. En IRC. Meen ik.
Jawel. Maar vragen kan nooit kwaad toch.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je niet gewoon op je beurt wachten
Ja joh. Weet je hoe onwijs ik dat al ontgroeid ben.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'vroeger'... nu ook hoor, bots in irc...
ik vind ze beide lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gedaan
Ik vind Pietenthee lekkerder persoonlijk
Heb ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind ze beide lekker![]()
en winternacht betovering?
die is ook
D!!!!!!!!!!!!quote:
* Trevland zet de ventilator uitquote:Op donderdag 25 november 2010 21:09 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Genoeg gezwaaid. We waaien hier weg.
We proberen de winnaars zo snel mogelijk bekend te maken, maar is ook afhankelijk van aanwezigheid van degene die de prijsvraag afhandelt... over welke prijsvraag gaat het dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé DM. Even tussen jou en mij. Maarehm.. wanneer is de uitslag van de gemiddelde prijsvraag bekend?.
* Kuukske is zo benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |