Ja joh. Zwolle is echt te ver weg.quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 25 november 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik wegga.. net nu het zo gezellig is?
Kom je dan wel als het hier isquote:Op donderdag 25 november 2010 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh. Zwolle is echt te ver weg.
quote:
Nee, helemaal niet goedquote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, cool!
En dat is niet helemaal goedWel een beetje voorzichtig he?
En is er nu al meer bekend?
Het gaat zelfs mij te snelquote:Op donderdag 25 november 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
het gaat me even te snel... ik ben eruit (uit mijn ritme)
waar staat je koektrommel danquote:Op donderdag 25 november 2010 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh. Zwolle is echt te ver weg.
Waar is hier?quote:
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 25 november 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet goed
Maandag krijg ik de uitslag van het hele circus, dus ik ben heel benieuwd!
[..]
Het gaat zelfs mij te snel
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet goed
Maandag krijg ik de uitslag van het hele circus, dus ik ben heel benieuwd!
[..]
Het gaat zelfs mij te snel
In Breda.quote:
Die tukker woont ergens in de fucking middle of nowhere in de achterhoek.quote:
vlak bij Lieveldequote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lintelo(Aalten) google maar even
OOOOOOO.quote:
Want?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Die tukker woont ergens in de fucking middle of nowhere in de achterhoek.
Dat is op zich vrij dicht bij jaquote:
ooh maar hoe moet de koek op transport danquote:
TJ heeft er zelfs een dag voor vrijgenomenquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik hoop ZO dat het meevalt
![]()
In een koekblik. Duh.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
ooh maar hoe moet de koek op transport dan
NO SHIT. Waar ergens?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ heeft er zelfs een dag voor vrijgenomen
[..]
Ik ook!
Al hoop ik natuurlijk wel dat ze iets vinden... Ik voel me zó klote op het moment dat ze echt niet meer wegkomen met 'meh, we hebben niets kunnen vinden'
Okee, dat klinkt misschien gek, want wie wil er nou iets mankeren, maar je snapt me vast wel
met wielen?quote:
Preciesquote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
En ja, ik snap het wel, want als er iets is, kunnen ze iets doen.
Ahh leuk! Hoe oud ben je, en waar zat je op school?quote:
Dat is wel lief van TJquote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
Ik had het niet gezienquote:
Mijne nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mijn tom tom was er helemaal confuus van
Jaja. En ik ben pas nog in Zwolle geweest. Ik vond het wel genoeg km. voor een jaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
met wielen?![]()
het is denk ik 160 km dus valt mee, tenzij je koekblik 2 wielen en trappers heeft
Ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ook!
Al hoop ik natuurlijk wel dat ze iets vinden... Ik voel me zó klote op het moment dat ze echt niet meer wegkomen met 'meh, we hebben niets kunnen vinden'
Okee, dat klinkt misschien gek, want wie wil er nou iets mankeren, maar je snapt me vast wel
Ja, dat krijg je als je eigenlijk in Ulvenhout moet zijn en je Breda intikt.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mijn tom tom was er helemaal confuus van
19.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh leuk! Hoe oud ben je, en waar zat je op school?
Vind ik ookquote:
Ja,dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoeltDaarom hoop ik dat ze wel wat vinden, maar dat het niet erg is en goed te behandelen
![]()
Ik vind m wel leuk.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lig hier al 5 minuten helemaal dubbel
* Trevland strijkt Symphonic maar weer eens gladquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij stuurde me een of andere fucking woonwijk in en toen weer terug de provinciale weg opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je eigenlijk in Ulvenhout moet zijn en je Breda intikt.
Ik zat ook al te grinniken achter de laptopquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
25. Ook de Nassau, maar daar ben ik al eh.. bijna 10 jaar weg.quote:
en en hoe moet dat dan als je op vakantie wilquote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jaja. En ik ben pas nog in Zwolle geweest. Ik vond het wel genoeg km. voor een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |