Hoezo? 20 km. en ik zit in het buitenland.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en en hoe moet dat dan als je op vakantie wil![]()
binnen 150 km is er niks te doen in dit land
ja Belgie, joepiequote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoezo? 20 km. en ik zit in het buitenland.
Is heel leuk hoor. Mits je de plekjes weet.quote:
Net nog nietquote:
Zo ver nogquote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:
ja sint niklaas is ook altijd in de buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
'de plekjes'?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is heel leuk hoor. Mits je de plekjes weet.
Mnah, volgens mij ben je dan al wel even in België.quote:
Zit die niet in Baarle Nassau dan?quote:
nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:02 schreef PeZu het volgende:
hoe zou dat zijn de intocht van sinterklaas in sint niklaas?
Ik denk niet dat ik België haalquote:Op donderdag 25 november 2010 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah, volgens mij ben je dan al wel even in België.
ik had net een grot epot sinterklaas thee gezetquote:
Wat is het?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
ik had net een grot epot sinterklaas thee gezet
Ja. Jij. Zit je nu nog op de nassau dan? En waarom post je niet in het Breda topic.quote:
Hé DM. Even tussen jou en mij. Maarehm.. wanneer is de uitslag van de gemiddelde prijsvraag bekend?quote:
Bots had je vroeger in de MSN Chatrooms. En IRC. Meen ik.quote:
Nee, al 4 jaar niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Jij. Zit je nu nog op de nassau dan? En waarom post je niet in het Breda topic.
kan je niet gewoon op je beurt wachtenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé DM. Even tussen jou en mij. Maarehm.. wanneer is de uitslag van de gemiddelde prijsvraag bekend?.
* Kuukske is zo benieuwd.
Heb ik vorige week gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had net een grot epot sinterklaas thee gezet
een zoete kruiden melange met Appelstukjes, kaneel, amandel snippers, stukjes beetwortel, aroma.quote:
Ja. In STA.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, al 4 jaar niet meer
Bestaat die dan?
'vroeger'... nu ook hoor, bots in irc...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bots had je vroeger in de MSN Chatrooms. En IRC. Meen ik.
Jawel. Maar vragen kan nooit kwaad toch.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je niet gewoon op je beurt wachten
Ja joh. Weet je hoe onwijs ik dat al ontgroeid ben.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'vroeger'... nu ook hoor, bots in irc...
ik vind ze beide lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gedaan
Ik vind Pietenthee lekkerder persoonlijk
Heb ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind ze beide lekker![]()
en winternacht betovering?
die is ook
D!!!!!!!!!!!!quote:
* Trevland zet de ventilator uitquote:Op donderdag 25 november 2010 21:09 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Genoeg gezwaaid. We waaien hier weg.
We proberen de winnaars zo snel mogelijk bekend te maken, maar is ook afhankelijk van aanwezigheid van degene die de prijsvraag afhandelt... over welke prijsvraag gaat het dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé DM. Even tussen jou en mij. Maarehm.. wanneer is de uitslag van de gemiddelde prijsvraag bekend?.
* Kuukske is zo benieuwd.
Stukken beter.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
* Trevland zet de ventilator uit
Zo ook goed?
Neuh neuh. Laat maar. Ik heb gewoon geduld.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
We proberen de winnaars zo snel mogelijk bekend te maken, maar is ook afhankelijk van aanwezigheid van degene die de prijsvraag afhandelt... over welke prijsvraag gaat het dan?
D!!!!!!quote:
Vandaag kan nog worden meegedaan, zaterdag is er een meet... dus ga maar uit van morgenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh neuh. Laat maar. Ik heb gewoon geduld.
En, al uitgelezen?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
ooh ja mijn prijs was ook binnen damart
smufenleutquote:
Oki.Doki.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef DaMart het volgende:
Vandaag kan nog worden meegedaan, zaterdag is er een meet... dus ga maar uit van morgen.
Suikerbeeeeeeeebquote:
Ik las smurfenleuter.quote:
Ik wacht nog steeds op mijn pakket...quote:
nou hij ligt op het toilet met post-its om een selectie te maken die ik ga bestellenquote:
ja dat is ook wat ik lasquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
D!!!!!!
gewoon totaal gemist
Je hebt haar weggejaagd met je opdringerige gedrag.quote:
kom op msn marijkequote:Op donderdag 25 november 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt haar weggejaagd met je opdringerige gedrag.
GMTA.quote:
Ik wel.quote:
ieuw!quote:
Hee snoet, nog ipsig?quote:
schattepatatjequote:
mooi meisjequote:
Ik heb goeie herinneringen aan de smurfen ja.quote:
Loopt haar mond van overquote:
Het ligt nooit aan mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef D. het volgende:
Ik wou net tegen Kuukske zeggen dat dat aan haar lag
Okequote:
Hé. Gek genoeg heb ik je gemist. De afgelopen dagen.quote:
joevel..jozes..jofel...juzef..jozefquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef Muck het volgende:
Suikertaaaart
jozef is ook al bijna klaar
vnigerthee vond ik viezer klinkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ieuw!
[..]
Hee snoet, nog ipsig?
[..]
schattepatatje![]()
[..]
mooi meisje![]()
quote:
ik kwamquote:
ik poste het dus het lag aan mijquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou net tegen Kuukske zeggen dat dat aan haar lag
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
het gaat veelste snel hier
daarom is marijke weg
helaas wel maar ik kan er mee werken dus zaterdag wordt geen probleemquote:
Ik doelde op het 2de stuk van het woordquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb goeie herinneringen aan de smurfen ja.
Nou, nou, nou moet dat nou weer?quote:
Nee, maar het komt wel in de buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef D. het volgende:
Ik heb wel eens thee gedronken in Zwolle, maar da's vast niet hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |