Nee, maar het komt wel in de buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef D. het volgende:
Ik heb wel eens thee gedronken in Zwolle, maar da's vast niet hetzelfde

Hoe lang is het niet geleden dat ik jou sprak dan. Weet je uberhaupt nog wie ik ben?quote:

Vroeger reageerde ik op iedereen apart, maar daar ben ik nu te oud voorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Wat veel multiquotes zeg, het zou nog overzichtelijk worden

In de buurt van Zwollequote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar het komt wel in de buurt

Uiteraardquote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe lang is het niet geleden dat ik jou sprak dan. Weet je uberhaupt nog wie ik ben?

Dat je dat zegt met die smilie baart me zorgen.quote:
 .
.

Alleen de baksteen van het gaspedaal afgehaaldquote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
heeft er iemand aan de noodrem getrokken

Oh, ben jij ook 30?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger reageerde ik op iedereen apart, maar daar ben ik nu te oud voor

Zitten jullie niet allemaal op MSN nu dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
heeft er iemand aan de noodrem getrokken

een trein heeft geen gaspedaalquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de baksteen van het gaspedaal afgehaald

ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:16 schreef Kuukske het volgende:
Hé. Gek genoeg heb ik je gemist. De afgelopen dagen.

Welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zitten jullie niet allemaal op MSN nu dan?

Ik zeg het met de 'schandalig dat je denkt dat ik je vergeten zou zijn' smileyquote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat je dat zegt met die smilie baart me zorgen..

nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maarquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zitten jullie niet allemaal op MSN nu dan?

Oh ok. Nou.. take care danquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.
 .
.

Zo erg?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.

Ohhquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef D. het volgende:
Ik zeg het met de 'schandalig dat je denkt dat ik je vergeten zou zijn' smiley
 .
.

compleet nutteloosquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens wel erg veel onderbroeken.

Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |