Nee, maar het komt wel in de buurtquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef D. het volgende:
Ik heb wel eens thee gedronken in Zwolle, maar da's vast niet hetzelfde

Hoe lang is het niet geleden dat ik jou sprak dan. Weet je uberhaupt nog wie ik ben?quote:

Vroeger reageerde ik op iedereen apart, maar daar ben ik nu te oud voorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Wat veel multiquotes zeg, het zou nog overzichtelijk worden

In de buurt van Zwollequote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar het komt wel in de buurt

Uiteraardquote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe lang is het niet geleden dat ik jou sprak dan. Weet je uberhaupt nog wie ik ben?

Dat je dat zegt met die smilie baart me zorgen.quote:
 .
.

Alleen de baksteen van het gaspedaal afgehaaldquote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
heeft er iemand aan de noodrem getrokken

Oh, ben jij ook 30?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger reageerde ik op iedereen apart, maar daar ben ik nu te oud voor

Zitten jullie niet allemaal op MSN nu dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
heeft er iemand aan de noodrem getrokken

een trein heeft geen gaspedaalquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de baksteen van het gaspedaal afgehaald

ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:16 schreef Kuukske het volgende:
Hé. Gek genoeg heb ik je gemist. De afgelopen dagen.

Welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zitten jullie niet allemaal op MSN nu dan?

Ik zeg het met de 'schandalig dat je denkt dat ik je vergeten zou zijn' smileyquote:Op donderdag 25 november 2010 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat je dat zegt met die smilie baart me zorgen..

nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maarquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]

Oh ok. Nou.. take care danquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.
 .
.

Zo erg?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben ook zo weer weg, het gaat niet echt goed of zo.

Ohhquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef D. het volgende:
Ik zeg het met de 'schandalig dat je denkt dat ik je vergeten zou zijn' smiley
 .
.

compleet nutteloosquote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens wel erg veel onderbroeken.

Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maar

Yup maar bijna geen gesprekkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]

En waarom deel je dit met ons mee?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens wel erg veel onderbroeken.

nee, ik kan het alleen zelf niet meer zo goed, dus ik dacht misschien ben jij ook wel 30 danquote:

Dat wou ik zeggen maar dat leek me wat ongepast. Vrouw naar vrouw. Dank je Pezu.quote:

Ik doe een poging. Bij veel sneeuw, een krampaanval in de auto of als ik een loterij win zal het niet doorgaan.quote:

Ik niet eentjequote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maar

Zul je altijd zien dat je een miljoen wint...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe een poging. Bij veel sneeuw, een krampaanval in de auto of als ik een loterij win zal het niet doorgaan.

ja dus dat, ze sterven uit lijkt welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.

graag gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen maar dat leek me wat ongepast. Vrouw naar vrouw. Dank je Pezu.

ja, maar dan staan ze leuk op de vloer tochquote:

wat? pling?quote:

Ik vind je echt schattig.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dat, ze sterven uit lijkt wel
[..]
graag gedaan

beter zijn ze handig uit te trekkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan staan ze leuk op de vloer toch
want ze zijn echt vet vrolijk allemaal

Ik deed even een gooi naar de prijzen in de categorie: compleet nutteloze feiten.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar bijna geen gesprekken
[..]
En waarom deel je dit met ons mee?

Dat ben ik reeds geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik kan het alleen zelf niet meer zo goed, dus ik dacht misschien ben jij ook wel 30 dan

Volgens mij zie ik je nooit meer online...Nou ja, ik heb msn eigenlijk ook alleen maar voor snel crewoverleg, dan is het makkelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.

ooh nu uhmquote:

Schuif eens op danquote:Op donderdag 25 november 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:

Ik lees maar half mee. Af en toe
Lig heerlijk met mn lief op de bank met thee en lekkere hapjes

Hier gooi je wel hoge ogen meequote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed even een gooi naar de prijzen in de categorie: compleet nutteloze feiten.

Genoeg ruimte op onze enorme zwarte leren Ikea bank met lig-stuk hoor!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |