Yup maar bijna geen gesprekkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zitten jullie niet allemaal op MSN nu dan?
En waarom deel je dit met ons mee?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens wel erg veel onderbroeken.
nee, ik kan het alleen zelf niet meer zo goed, dus ik dacht misschien ben jij ook wel 30 danquote:
Dat wou ik zeggen maar dat leek me wat ongepast. Vrouw naar vrouw. Dank je Pezu.quote:
Ik doe een poging. Bij veel sneeuw, een krampaanval in de auto of als ik een loterij win zal het niet doorgaan.quote:
Ik niet eentjequote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik heb bijna geen fokkers op msn, een paar maar
Zul je altijd zien dat je een miljoen wint...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe een poging. Bij veel sneeuw, een krampaanval in de auto of als ik een loterij win zal het niet doorgaan.
ja dus dat, ze sterven uit lijkt welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.
graag gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen maar dat leek me wat ongepast. Vrouw naar vrouw. Dank je Pezu.
ja, maar dan staan ze leuk op de vloer tochquote:
wat? pling?quote:
Ik vind je echt schattig.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dat, ze sterven uit lijkt wel
[..]
graag gedaan
beter zijn ze handig uit te trekkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan staan ze leuk op de vloer toch![]()
want ze zijn echt vet vrolijk allemaal![]()
Ik deed even een gooi naar de prijzen in de categorie: compleet nutteloze feiten.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar bijna geen gesprekken
[..]
En waarom deel je dit met ons mee?
Dat ben ik reeds geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik kan het alleen zelf niet meer zo goed, dus ik dacht misschien ben jij ook wel 30 dan
Volgens mij zie ik je nooit meer online...Nou ja, ik heb msn eigenlijk ook alleen maar voor snel crewoverleg, dan is het makkelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er een apart groepje voor gemaakt. Ooit. Er zitten er nu nog 2 in.
ooh nu uhmquote:
Schuif eens op danquote:Op donderdag 25 november 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik lees maar half mee. Af en toe![]()
Lig heerlijk met mn lief op de bank met thee en lekkere hapjes![]()
Hier gooi je wel hoge ogen meequote:Op donderdag 25 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed even een gooi naar de prijzen in de categorie: compleet nutteloze feiten.
Genoeg ruimte op onze enorme zwarte leren Ikea bank met lig-stuk hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |