Hmm daar ben ik straks misschien ookquote:
Zonde van je iPhone man...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik straks misschien ook. Waar kan ik ze halen?
Zo afspraak gemaakt voor reparatie van iPhone.. laat de reacties maar komen
Lenen, huren, leasen dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nein Herr Rossdale! Deze klassieker blijft voor eeuwig in mijn collectie
Nja erg, ik heb gewoon garantie he ! Het is gewoon dat ik mensen wel hoor en hun mij niet ! Dacht dat er misschien iets mis was met de simkaart, aangezien ik die heb gekniptquote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zonde van je iPhone man...
Is het erg?
owja, micro-sim...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja erg, ik heb gewoon garantie he ! Het is gewoon dat ik mensen wel hoor en hun mij niet ! Dacht dat er misschien iets mis was met de simkaart, aangezien ik die heb geknipt
Simkaart komt van de week al binnen, en dit duurt een werkweek, dus week 49 heb ik gewoon een nieuwe iPhone 4 binnen
En aangezien ik goed gek word van de Desire ben ik zeer blij dat ik hem dan gewoon weer kan gebruiken, 3GS gaat volgende week ook de deur uit hoop ik
2e klassequote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen
Ja sorry Kn0x, ik weet nog te weinig...
Stiekem zou ik willen dat je wat vaker ziek was..quote:Op donderdag 25 november 2010 13:50 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga douchen, ik stink. En waarom ga ik nu pas douchen? Ik lig met griep thuis op bed. Daarom ben ik nu ook in de GAM SC, doe ik altijd als ik ziek ben. Gelukkig ben ik niet zo vaak ziek. Maar de douche, ja... Verfrissing.
Tozzo.
Dat is niet aardig om te zeggen Poit!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem zou ik willen dat je wat vaker ziek was..
Maar het is wel de waarheid!!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is niet aardig om te zeggen Poit!
Ik krijg hoofdpijn van jullie.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar het is wel de waarheid!!
*block mental image*quote:Op donderdag 25 november 2010 14:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van jullie.
Oh wacht, dat had ik al.
De douche was verfrissend hoor, maar nu weer zo duf als een konijn. En de warmte in de douche laat mijn neus lopen. Nom nom, lekkere snottebel dat ik ben.
Je eet je eigen snottebelquote:Op donderdag 25 november 2010 14:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van jullie.
Oh wacht, dat had ik al.
De douche was verfrissend hoor, maar nu weer zo duf als een konijn. En de warmte in de douche laat mijn neus lopen. Nom nom, lekkere snottebel dat ik ben.
M'n ratjes zijn helaas al een tijdje dood.. Miep inmiddels alweer een jaar en Lynn is in februari dood gegaan..quote:Op donderdag 25 november 2010 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
Om nom nom nom nom
Zeg Poit, hoe is het met je ratjes? Leven die nog? Mijn Muis, Lucca, Sora, Nariko en Sienna zeggen je gedag.
Ahh, Miep en Lynn... Maar ze zijn toch aardig oud geworden of niet? Ja, ik heb paar maandjes geleden Sora, Sienna en Nariko erbij gehaald. Donderstenen dat het zijn. Ik was nog zo van plan om na Muis en Lucca geen ratjes meer te nemen maar die drie zusjes... zo aandoenlijk. Nu niet meer! Haha, nee, het zijn lieverds maar o zo stout, puberaal, slim, energiek... Ze houden je van de straat laten we maar zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n ratjes zijn helaas al een tijdje dood.. Miep inmiddels alweer een jaar en Lynn is in februari dood gegaan..
Ivm nieuw werk en het vrijwel niet meer thuis zijn heb ik besloten om voorlopig geen nieuwe beestjes te nemen..
Maar wat een beestenboel! Heb je je gezinnetje uitgebreid?
Oh, en boefje, ik wil niet dat je ziek bent maar ik mis je soms zo..
Dus we zijn alleen goed genoeg als je ziek bent?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:50 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga douchen, ik stink. En waarom ga ik nu pas douchen? Ik lig met griep thuis op bed. Daarom ben ik nu ook in de GAM SC, doe ik altijd als ik ziek ben. Gelukkig ben ik niet zo vaak ziek. Maar de douche, ja... Verfrissing.
Tozzo.
Ik maakte laatst de fout om "heel even", "stiekem", "gewoon even", de dierenwinkel binnen te gaan.. Het scheelde echt heel weinig of ik had met een doos vol van die lieverdjes de deur uit gelopen..quote:Op donderdag 25 november 2010 14:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ahh, Miep en Lynn... Maar ze zijn toch aardig oud geworden of niet? Ja, ik heb paar maandjes geleden Sora, Sienna en Nariko erbij gehaald. Donderstenen dat het zijn. Ik was nog zo van plan om na Muis en Lucca geen ratjes meer te nemen maar die drie zusjes... zo aandoenlijk. Nu niet meer! Haha, nee, het zijn lieverds maar o zo stout, puberaal, slim, energiek... Ze houden je van de straat laten we maar zeggen.
Maar na deze vijf echt even niks meer! Ik zweer het! Zo, nu staat het zwart op wit. Als ik me er niet aan kan houden mogen de GAM SC'ers mij op deze post wijzen.
Je hoeft me niet te missen hoor. Ben in gedachten toch altijd bij je???!!
Weet je wat ik ga doen? Kijken of ik nog kan DS'en. Arme ding heeft stof lopen happen terwijl er zo een leuk spelletje in zit: Prof. Layton, de nieuwste.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus we zijn alleen goed genoeg als je ziek bent?
Die beestjes weten op je in te spelen he? Met van die kraaloogjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik maakte laatst de fout om "heel even", "stiekem", "gewoon even", de dierenwinkel binnen te gaan.. Het scheelde echt heel weinig of ik had met een doos vol van die lieverdjes de deur uit gelopen..![]()
Maar, op het nippertje mezelf in kunnen houden...
Miep is 2 geworden en Lynn bijna 2,5. Best aardig voor een ratje dacht ik zo.. Al was Lynn wel eenzaam toen Miep er niet meer was.. Maarja, een nieuwe erbij zetten durfde ik niet zo goed..
De droppiesquote:Op donderdag 25 november 2010 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die beestjes weten op je in te spelen he? Met van die kraaloogjes.
Ratjes halen meestal maar de 2 a 3 jaar ja, dus mooie leeftijden hoor. En Lynn heeft het vast wel goed bij je gehad hoor
Mijn oudje Lucca moest ook even slikken toen er drie van die stuiterballen bij kwamen. Man, dat was de eerste dagen geen pretje. Of de kleintjes werden opgegeten of ze sprongen met zijn drietjes op Lucca. Nu gaat gelukkig alles stukken beter.
Poit, nieuw werk, bijna niet meer thuis... Je weet het, niet doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
De droppies
Nu ik er zo weer aan denk moet ik ook echt mezelf inhouden niet naar die beestjes te zoeken..
quote:
Ja maar waarom ga je weg uitquote:Op donderdag 25 november 2010 14:40 schreef Laniboekje het volgende:
Omdat ik er van mijn 4de tot 21ste gewoond heb maar nu niet meer.
Omdat ik er niets mee had. Het is niet mijn stad.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar waarom ga je weg uitBreda
?
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:42 schreef Poit het volgende:
Ik weet weer waarom ik je Laniboef noem...
Ja, Ik snap het niet. Maar als iemand echt niet wil..quote:
Dat is het nog steeds zo niet nog erger.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:42 schreef Laniboekje het volgende:
Inderdaad.
En mijn werk is in Zeist, niet heel handig. Heb wel een jaar lang op en neer gereisd tussen Zeist en Breda. Die verdomde A27, hel was dat.
Wa'n dotjequote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds zo niet nog erger.
Tranen met tuiten. Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Groooote kraalogen voor Poit
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Ook een was beer
[ afbeelding ]Wat doe jij nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed. En wat is het?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Groooote zaadvragende ogen voor Poit
viezpeukquote:
Ik heb een vrijdaggevoel.quote:
Ik heb het nu al moeilijk met morgenochtend.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
En dat terwijl het pas donderdag is! Hoozay!
Mee eensquote:Op donderdag 25 november 2010 14:52 schreef Michhas het volgende:
Het grote wasberen adoreer topic
Een pareltje van mij, al zeg ik het zelf
Ik ga morgen juist weer werken na een week thuis zitten. Zal genoeg te doen hebben maar dan is het ook weer sneller weekend.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef Solique het volgende:
Doe nu al weinig op werk, morgen laatste dag zal het helemaal niets worden.![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet morgen langer doorwerken omdat ik nu al thuis ben.
Ik had het met m'n collega daarstraks over bier. En ik kon de Grolsch gewoon al proeven. Ik smacht naar bier.quote:
Ben bang dat het morgen lang zal duren totdat het weekend is.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga morgen juist weer werken na een week thuis zitten. Zal genoeg te doen hebben maar dan is het ook weer sneller weekend.
Ja, zo voel ik me morgenmiddag waarschijnlijk ook.quote:
Nou.. je hebt ons toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Solique het volgende:
Ben bang dat het morgen lang zal duren totdat het weekend is.
Mag nu ook anderhalf uur voor me uit zitten staren.
Dat is waarquote:
Dat mag nergens en toch blijft FOK! bestaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Solique het volgende:
Dat is waar![]()
Mag eigenlijk niet internetten
Hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat mag nergens en toch blijft FOK! bestaan.
FB? Het fotoboek? Feedback>? Huh?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Solique het volgende:
Hoe is het mogelijk
FB misbruiken gaat ook nog best
Gezichtboekquote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FB? Het fotoboek? Feedback>? Huh?
Ooohh.quote:
Ik dacht dat jij niet dronk?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het met m'n collega daarstraks over bier. En ik kon de Grolsch gewoon al proeven. Ik smacht naar bier.
Niet meer nee. Maar ik dat heb ik wel gedaan.quote:
Ik dénk.. dat je je niet in kan houden. Vooral ook niet doen. Geld moet rollen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen even langs de MediamarktBen benieuwd of ik braaf met alleen audiokabeltjes thuis kom of dat ik me niet in kan houden en impulsaankopen meeneem
Impulsaankopen zijn de shitquote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen even langs de MediamarktBen benieuwd of ik braaf met alleen audiokabeltjes thuis kom of dat ik me niet in kan houden en impulsaankopen meeneem
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
Impulsaankopen zijn de shit
Daar wordt ik meestal blijer van als hetgene waarvoor ik kom
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??
Ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
Zie je wel! Het begint al te werken!!! Geef het nog twee jaar en dan wordt ik wordt gewoon algemeen geaccepteerd
Ik meestal ook niet, maar somsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb er meestal niet zo'n last vanOver het algemeen ben ik niet zo van de impulsaankopen eigenlijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Poit het volgende:
Daar wordt ik helemaal niet vrolijk van!
of toch wel?
Ik spaar te veelquote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, chocoladepepernoten! Hm, ik ben ook niet van de impulsaankopen. Ik spaar altijd netjes.
De pijn, de ongelovelijke pijnquote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??
Die gaat hier aanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon even tussendoor. Omdat het kan.
Ik spaar nooitquote:
Fixed.quote:
Klopt, alleen waar aanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het uitgeven.
Godverquote:
Mag dat op je werk?quote:
Huisje voor jezelf, zal je vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, alleen waar aan![]()
Zit nog te wachten op een huisje voor mezelf daar zal het aan op gaan.
Hoezo. Da's toch met een F? Andersr is het in Breda met een Fquote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Je doet het helegaar fout mejuffrouw Koekje
Huisjes kosten inderdaad veel. Laat het dan nog maar even staan ja. Ik ben mijn spaarsaldo weer een beetje aan het spekken na de derde verhuizing in twee jaar tijd. Maar nu kan ik lekker even blijven zitten als het goed is.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, alleen waar aan![]()
Zit nog te wachten op een huisje voor mezelf daar zal het aan op gaan.
Je mist ook al interpunctie vandaag. Het zit je inderdaad niet mee. Maar vooruit. Het is je vergeven. Omdat donderdag.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Michhas het volgende:
Godver
What the hellIk heb mijn dag niet, ik wil wel even benadrukken dat mijn ABN optimaal is, en typo's komen dan ook zelden voor bij mij
Heb ik een vriendin? Wat heb ik gemist.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huisje voor jezelf, zal je vriendin leuk vinden
Geen ideequote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik een vriendin? Wat heb ik gemist.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mis geen interpunctiequote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je mist ook al interpunctie vandaag. Het zit je inderdaad niet mee. Maar vooruit. Het is je vergeven. Omdat donderdag.
Een smilie als punt aan het einde van je zin telt niet.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen ideeIk gokte maar wat, helaas een fail
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
I never miss a datequote:
Dit is een forum, ik ga niet achter elke zin die ik post een punt zettenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een smilie als punt aan het einde van je zin telt niet.
Zou je wel moeten doen. Doe je in gesprek met mensen toch ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is een forum, ik ga niet achter elke zin die ik post een punt zetten
Ja klopt. Ik werk op een klantenservice, en zeg inderdaad na elke zin ook 'punt'. Soms zeg ik wel eens 'punt uit', maar dat vinden de klanten niet zo leuk.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen. Doe je in gesprek met mensen toch ook?
Gewoon een leuke datingsite pakken, paiq ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Solique het volgende:
[..]
I never miss a date
Al was de laatste wel een tijd geleden.![]()
Klanten moeten niet zeiken. Punt uit is punt uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik werk op een klantenservice, en zeg inderdaad na elke zin ook 'punt'. Soms zeg ik wel eens 'punt uit', maar dat vinden de klanten niet zo leuk.
Ik mag jou welquote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klanten moeten niet zeiken. Punt uit is punt uit.
Mij dan wel netjes behandelen als ik een klacht heb he? En als ik ga schelden moet je ook naar me luisteren.quote:
Dan ga je toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wil naar huis! moet nog zeker een uur en dan trein
!
Treinen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wil naar huis! moet nog zeker een uur en dan trein
!
Maar natuurlijk mevrouw. Tevens geloof ik niet dat jij ooit zult bellen, beetje uit je regio denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mij dan wel netjes behandelen als ik een klacht heb he? En als ik ga schelden moet je ook naar me luisteren.
Nu woonachtig in Utrecht.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mevrouw. Tevens geloof ik niet dat jij ooit zult bellen, beetje uit je regio denk ik
Waar kom je vandaan?
quote:
Hier ook!quote:
Ik niet hoor. Stomme studenten die mijn plekje inpikken. Elke keer dat ik met de trein ga, erger ik me kapot.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Treinen.
Ik mis dat wel eens.ß
Elke keer als ik met de auto ga erger ik mij kapot aan andere weggebruikers.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Stomme studenten die mijn plekje inpikken. Elke keer dat ik met de trein ga, erger ik me kapot.
Mja ik erger me op de fiets ook aan medefietspadgebruikers. Dat hou je toch.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
Elke keer als ik met de auto ga erger ik mij kapot aan andere weggebruikers.
Jaquote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het wel in ons verzorgingsgebied
Lekker drinkwater he
Moet m'n sollicitatie naar je PM of je DM of je FB of of of. Waar?quote:
True that.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik erger me op de fiets ook aan medefietspadgebruikers. Dat hou je toch.
Tot kwart voor 5 werken, dus nee dat gaat niet :/quote:
Alles kan. Je moet het wel echt willen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tot kwart voor 5 werken, dus nee dat gaat niet :/
Mag allen, enkel sollicitaties met full frontal naaktfoto(s) worden in behandeling genomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet m'n sollicitatie naar je PM of je DM of je FB of of of. Waar?
Ik wilde e.e.a. nog toelichten in een persoonlijk gesprek. Eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef Poit het volgende:
Mag allen, enkel sollicitaties met full frontal naaktfoto(s) worden in behandeling genomen.
Het is niet de normale gang van zaken maar misschien dat we een uitzondering kunnen maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wilde e.e.a. nog toelichten in een persoonlijk gesprek. Eigenlijk.
Lijkt me uitstekend.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef Poit het volgende:
Het is niet de normale gang van zaken maar misschien dat we een uitzondering kunnen maken.
Ohja. Boodschappenlijstje maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Dames en heren, ik ga jullie heel even verlaten. Als ik vanavond nog mijn diner wil voorbereiden heb ik wel wat ingredienten nodig dus ik ga mijzelf even naar de supermarkt begeven.
Klinkt prima. Hier gaat er een pizza de oven in vanavond.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, lijstje gemaakt...
Vanavond pasta (penne)
Morgenavond eet geen van beiden thuis (allebei werk)
Zaterdag nasi
Zondag gemarineerde kippenpootjes, salade, krieltjes
En dan zien we wel weer... Ik ga niet voor een hele week boodschappen sjouwen, heb ik de puf niet voor.
Tozzo.
quote:
Nah. Dat kon bestquote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef GameBabe het volgende:
Misschien had ik je die naaktfoto's niet moeten doorsturen
quote:
Wat het een leuke droom?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Dat kon best.
[..]
. Hoezo? Het is echt waar
.
ohwquote:
Ik denk het. Een andere reden kan ik niet bedenken.quote:
dat is niet leukquote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk het. Een andere reden kan ik niet bedenken.
Mm. Nee hè? Sexy bakkebaarden heb je trouwens.quote:
Euhhh... Drake heeft ook sexy bakkebaarden?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef Kn0x het volgende:
Pfff too much slowchat....More gametalk!!
Dat veranderd per maand.. Denk ik..quote:Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mm. Nee hè? Sexy bakkebaarden heb je trouwens.
Dat was juist niet de bedoeling??quote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef Kn0x het volgende:
Pfff too much slowchat....More gametalk!!
Ik heb hele zware arachnofobiequote:Op donderdag 25 november 2010 17:17 schreef Nebo het volgende:
Zit ik dan met mijn lichtelijke arachnofobie naar een programma te kijken met gigantische spinnen. Waaaaaarom blijf ik toch altijd nieuwsgierig kijken naar die shit?
De smaakpolitie.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb hele zware arachnofobieDus zeg mij maar niet welk programma het is, ik ril nu al bij de gedachte.
Impuls...quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Rossdale het volgende:
Mijn impulsaankopen: een 200 W gloeilamp en 8 oplaadbare batterijen
Normaal een leuk programma, maar met spinnen hoef ik het niet te zien. Ik hou het bij Phil en Kirstie.quote:
omdat het een mannelijke printer is?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Irritant zeg, waarom wil mijn printer niet printen wat ik wil dat hij print...
Probably. Het is een Lexmark. Lex... wel een beetje een mannelijke naam ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
omdat het een mannelijke printer is?
Doe normaal.. Echt?quote:
Wat ga je doen met een gloeilamp en zoveel batterijen?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Rossdale het volgende:
Mijn impulsaankopen: een 200 W gloeilamp en 8 oplaadbare batterijen
Ja, maar heel plaatselijk, alle andere stations tussen utrecht en leiden helemaal niets...quote:
Nou, fijne avond dan Lani.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, huiskamer weer aan kant. Alleen de zooi van vriendlief ligt her en der maar dat moet hij zelf maar opruimen. Water staat ook op voor de pasta, over kwartiertje verder gaan met koken en dan spreek ik jullie niet meer. We krijgen vanavond bezoek enzo en toch een beetje op tijd naar bed vanavond.
Ik dacht je al te herkennen achter rotterdam csquote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik werk nu! Nieuw baantje, vet relaaaaaxed!
En na 1 minuut en 47 seconden alweer een flauwe grap!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht je al te herkennen achter rotterdam cs
Mijn snelheid is ongekend!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
En na 1 minuut en 47 seconden alweer een flauwe grap!
Maar tof Spank, wat doe je?
In Leiden is een studentencentrum, met studiezalen, PC's, plekken voor studentenverenigingen, de decanen zitten hier en nog meer meuk. Daar werkte ik al 1 dag in de week als IT'er, maar nu werk ik er ook als huismeester, dus kortom: een beetje zitten, af en toe wat rondkijken of de verhuurde kamertjes al wel leeg zijn, en that's it! Vet relaxed dus, kan in de tussentijd nog studeren ookquote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
En na 1 minuut en 47 seconden alweer een flauwe grap!
Maar tof Spank, wat doe je?
Baas! Heb je ook zo'n grote maglight?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In Leiden is een studentencentrum, met studiezalen, PC's, plekken voor studentenverenigingen, de decanen zitten hier en nog meer meuk. Daar werkte ik al 1 dag in de week als IT'er, maar nu werk ik er ook als huismeester, dus kortom: een beetje zitten, af en toe wat rondkijken of de verhuurde kamertjes al wel leeg zijn, en that's it! Vet relaxed dus, kan in de tussentijd nog studeren ook
Nee, jammergenoeg niet... Wel echt een grote sleutelbos?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Baas! Heb je ook zo'n grote maglight?
naissssssssquote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, jammergenoeg niet... Wel echt een grote sleutelbos?
En veel schone deernes die vragen hebben
Maar wel goed punt van die zaklamp, die wil ik natuurlijk wel hebben!quote:
Met alles?quote:
Natuurlijk nietquote:
Ik dacht dat ik laat was...quote:
Maar dan wel met dure electronica gesjouwd!quote:
pff mijn pc heeft betere specsquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar dan wel met dure electronica gesjouwd!
Maar jouw PC heeft dan ook een bontjas en gouden kettingen!quote:
bontjas pas weggezogen en de rest is alleen koper en aluminiumquote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar jouw PC heeft dan ook een bontjas en gouden kettingen!
Oh goddank. Ik dacht dat ik alleen was.quote:
Je bent nooit alleenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh goddank. Ik dacht dat ik alleen was.
Ik dacht dat alleen ik dat wist. Ben jij het in mijn hoofd?quote:
Ook, Spank is ook nooit alleenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen ik dat wist. Ben jij het in mijn hoofd?
Ik draag jullie altijd bij me, in mn hartquote:
Wat ontzettend liefquote:Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik draag jullie altijd bij me, in mn hart
Ik heb daar een zakje voorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik draag jullie altijd bij me, in mn hart
Zo'n zak van Douwe Dabberd?quote:
Nee man, zo'n zak mag alleen een baas als Dabberd dragen!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zo'n zak van Douwe Dabberd?
Zout natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Zoet, of zout. En wat moet je doen wat je niet wil?
Edit: ik ben absoluut niet nieuwsgierig verder.
Het is een congres over operationele research in de zorg en ik presenteer mijn afstudeeronderzoek daar. Ik denk dat semi-wiskundigen over het algemeen niet zulke goddelijke lichamen hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Nou, zo natuurlijk vind ik zout niet.
Ik heb gehoord dat je je in zou moeten denken dat iedereen daar naakt zit, wat een verrukking kan zijn als het allemaal mannen zijn met goddelijke lijven. En sexy bakkebaarden.
Maar ik heb die theorie zelf nooit toegepast.
Veel succes in ieder geval morgen.. Het valt wel mee als je er eenmaal staat
.
Over welk onderwerp presenteer je wat?
Slaap ze!quote:
Slaap lekker! En heb maar fijne bijna weekend dromen!quote:
Dat ga ik nu doenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Slaap ze!
En Michas, download ff eerste paar afleveringen van Community, bazenserie!
QFT, neuken?quote:
Yes pleasequote:
Mooi, dan kan ik naar bed.quote:
Je wachtte zeker op bericht, dat ik veilig thuis was gekomen ondanks de sneeuw storm die aan de gang is (sweet)?quote:
Van welke firma komen ze?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:18 schreef koei het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Mijn bed is het enige warme deel van mijn huis, afgezien van een hete douche. Maar met een beetje geluk komt morgen de verwarmingsmonteur en zie ik geen ademwolkjes meer bij het uitademen
Sneeuw?! Zo iPhone is ingepakt, die mensen gaan ook denken van wtf, die is goed ingepaktquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je wachtte zeker op bericht, dat ik veilig thuis was gekomen ondanks de sneeuw storm die aan de gang is (sweet)?
zo zat ik ook al heel de dag.quote:
geen idee. Iets uit Rotterdam via mn woningbouwvereniging, maar de precieze naam ben ik alweer vergeten.quote:
Same here, minus de gladheid.. Hier in Arnhem is het koud, en alles is vochtig, alsof het net geregend heeft, maar geen sneeuw of hagel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:43 schreef Fallen het volgende:
Ik heb nog geen sneeuwvlok of hagelsteen gezien, maar ging gisteravond wel bijna op m'n smuigeltje ivm een erg gladde brug in het park....
Zal wel giesbers en de graaf zijn, laat mij even weten wat er kapot was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:47 schreef koei het volgende:
[..]
geen idee. Iets uit Rotterdam via mn woningbouwvereniging, maar de precieze naam ben ik alweer vergeten.
Uitslapen en iets met 7 uur gaat niet samenquote:
Nah. Kwart over 7 klinkt voor mij ook al wel als uitslapen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:58 schreef GameBabe het volgende:
Uitslapen en iets met 7 uur gaat niet samen
fixed, ik wil terug naar bedquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mensen allemachtig, wat was het heerlijk warm in bed net.
True true. Dat was ook lekker.quote:
Goedemorgen Poitie.quote:
Doe dan ook wanten aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:20 schreef badboynova het volgende:
wat een slet is moeder natuur, door haar heb ik koude vingers van het raam krabben.
Mogguh Kuuksketie.quote:
Héérlijk. En jij?quote:
Neem dan ook de treinquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:20 schreef badboynova het volgende:
wat een slet is moeder natuur, door haar heb ik koude vingers van het raam krabben.
mwah, niet zo.quote:
quote:
Dunno, had het warm..quote:
Moet je die hete vrouwen een keer uit je bed trappenquote:
Sorry. Ik zal de volgende keer de dekens inpikken.quote:
Exactomundo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Liever twee uur in de file in plaats van een half uur in een propvolle trein
Sfeervolquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:39 schreef Kn0x het volgende:
Exactomundo.
Morgen trouwens. Hier in das diepe zoiden is gewoon wel sneeuw gevallen![]()
Welgeteld een paar cm die alleen op de daken blijft liggen
Vanaf volgende week gaat mijn wekker standaard een uur eerderquote:Op vrijdag 26 november 2010 07:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Uitslapen en iets met 7 uur gaat niet samen
Oh mèhn, sterkte dude.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:56 schreef Tain het volgende:
Vanaf volgende week gaat mijn wekker standaard een uur eerder
Ik betrapte me er vanmorgen op dat ik probeerde rondjes te blazen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef Poit het volgende:
Fucking stoer!
Het lijkt net of ik rook maar dan zonder sigaret!
Ik kan dat sowieso nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik betrapte me er vanmorgen op dat ik probeerde rondjes te blazen.
Ik ook niet. Maar ik probeerde het altijd. Dus nu weer.quote:
Rokenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik probeerde het altijd. Dus nu weer.
Ik heb sowieso al weken zin in een sigaret. Heel slecht..
MAAR! Ik heb wel een chocoladeletter gehad van de Sint!
Ja ja. Slecht. Ik heb m'n leven gebeterd hoor.quote:
Ja joh, niet meer drinken, niet meer roken.. Going Straight Edge?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ja. Slecht. Ik heb m'n leven gebeterd hoor.
Nou, dat drinken was vanwege een voorvalletje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:26 schreef Poit het volgende:
Ja joh, niet meer drinken, niet meer roken.. Going Straight Edge?
Je hebt een..een..chocoladesigaret?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef Poit het volgende:
Fucking stoer!
Het lijkt net of ik rook maar dan zonder sigaret!
Hmm, iets zegt me dat dat voorvalletje niet zo leuk wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat drinken was vanwege een voorvalletje.
Hm. Nee niet echt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef Poit het volgende:
Hmm, iets zegt me dat dat voorvalletje niet zo leuk was
Heb meer zin in weezer, buddy hollyquote:
quote:
Oh die is ook leuk ja.quote:
Ik vertel het je wel een keer.quote:
Och, voel je niet verplicht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh die is ook leuk ja.
[..]
Ik vertel het je wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |