Tranen met tuiten. Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Groooote kraalogen voor Poit
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Ook een was beer
[ afbeelding ]Wat doe jij nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed. En wat is het?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Groooote zaadvragende ogen voor Poit
viezpeukquote:
Ik heb een vrijdaggevoel.quote:
Ik heb het nu al moeilijk met morgenochtend.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
En dat terwijl het pas donderdag is! Hoozay!
Mee eensquote:Op donderdag 25 november 2010 14:52 schreef Michhas het volgende:
Het grote wasberen adoreer topic
Een pareltje van mij, al zeg ik het zelf
Ik ga morgen juist weer werken na een week thuis zitten. Zal genoeg te doen hebben maar dan is het ook weer sneller weekend.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef Solique het volgende:
Doe nu al weinig op werk, morgen laatste dag zal het helemaal niets worden.![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet morgen langer doorwerken omdat ik nu al thuis ben.
Ik had het met m'n collega daarstraks over bier. En ik kon de Grolsch gewoon al proeven. Ik smacht naar bier.quote:
Ben bang dat het morgen lang zal duren totdat het weekend is.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga morgen juist weer werken na een week thuis zitten. Zal genoeg te doen hebben maar dan is het ook weer sneller weekend.
Ja, zo voel ik me morgenmiddag waarschijnlijk ook.quote:
Nou.. je hebt ons toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Solique het volgende:
Ben bang dat het morgen lang zal duren totdat het weekend is.
Mag nu ook anderhalf uur voor me uit zitten staren.
Dat is waarquote:
Dat mag nergens en toch blijft FOK! bestaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Solique het volgende:
Dat is waar![]()
Mag eigenlijk niet internetten
Hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat mag nergens en toch blijft FOK! bestaan.
FB? Het fotoboek? Feedback>? Huh?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Solique het volgende:
Hoe is het mogelijk
FB misbruiken gaat ook nog best
Gezichtboekquote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FB? Het fotoboek? Feedback>? Huh?
Ooohh.quote:
Ik dacht dat jij niet dronk?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het met m'n collega daarstraks over bier. En ik kon de Grolsch gewoon al proeven. Ik smacht naar bier.
Niet meer nee. Maar ik dat heb ik wel gedaan.quote:
Ik dénk.. dat je je niet in kan houden. Vooral ook niet doen. Geld moet rollen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen even langs de MediamarktBen benieuwd of ik braaf met alleen audiokabeltjes thuis kom of dat ik me niet in kan houden en impulsaankopen meeneem
Impulsaankopen zijn de shitquote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen even langs de MediamarktBen benieuwd of ik braaf met alleen audiokabeltjes thuis kom of dat ik me niet in kan houden en impulsaankopen meeneem
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
Impulsaankopen zijn de shit
Daar wordt ik meestal blijer van als hetgene waarvoor ik kom
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??
Ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
Zie je wel! Het begint al te werken!!! Geef het nog twee jaar en dan wordt ik wordt gewoon algemeen geaccepteerd
Ik meestal ook niet, maar somsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb er meestal niet zo'n last vanOver het algemeen ben ik niet zo van de impulsaankopen eigenlijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Poit het volgende:
Daar wordt ik helemaal niet vrolijk van!
of toch wel?
Ik spaar te veelquote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, chocoladepepernoten! Hm, ik ben ook niet van de impulsaankopen. Ik spaar altijd netjes.
De pijn, de ongelovelijke pijnquote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |