Dat is waarquote:
Dat mag nergens en toch blijft FOK! bestaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Solique het volgende:
Dat is waar![]()
Mag eigenlijk niet internetten
Hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat mag nergens en toch blijft FOK! bestaan.
FB? Het fotoboek? Feedback>? Huh?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Solique het volgende:
Hoe is het mogelijk
FB misbruiken gaat ook nog best
Gezichtboekquote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FB? Het fotoboek? Feedback>? Huh?
Ooohh.quote:
Ik dacht dat jij niet dronk?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het met m'n collega daarstraks over bier. En ik kon de Grolsch gewoon al proeven. Ik smacht naar bier.
Niet meer nee. Maar ik dat heb ik wel gedaan.quote:
Ik dénk.. dat je je niet in kan houden. Vooral ook niet doen. Geld moet rollen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen even langs de MediamarktBen benieuwd of ik braaf met alleen audiokabeltjes thuis kom of dat ik me niet in kan houden en impulsaankopen meeneem
Impulsaankopen zijn de shitquote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen even langs de MediamarktBen benieuwd of ik braaf met alleen audiokabeltjes thuis kom of dat ik me niet in kan houden en impulsaankopen meeneem
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
Impulsaankopen zijn de shit
Daar wordt ik meestal blijer van als hetgene waarvoor ik kom
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??
Ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
Zie je wel! Het begint al te werken!!! Geef het nog twee jaar en dan wordt ik wordt gewoon algemeen geaccepteerd
Ik meestal ook niet, maar somsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb er meestal niet zo'n last vanOver het algemeen ben ik niet zo van de impulsaankopen eigenlijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Poit het volgende:
Daar wordt ik helemaal niet vrolijk van!
of toch wel?
Ik spaar te veelquote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, chocoladepepernoten! Hm, ik ben ook niet van de impulsaankopen. Ik spaar altijd netjes.
De pijn, de ongelovelijke pijnquote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loop jij achter het "wordt-ik" geloof van Rossdale aan ofzo>??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |