Tranen met tuiten. Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Groooote kraalogen voor Poit
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Ook een was beer
[ afbeelding ]Wat doe jij nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed. En wat is het?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Groooote zaadvragende ogen voor Poit
viezpeukquote:
Ik heb een vrijdaggevoel.quote:
Ik heb het nu al moeilijk met morgenochtend.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
En dat terwijl het pas donderdag is! Hoozay!
Mee eensquote:Op donderdag 25 november 2010 14:52 schreef Michhas het volgende:
Het grote wasberen adoreer topic
Een pareltje van mij, al zeg ik het zelf
Ik ga morgen juist weer werken na een week thuis zitten. Zal genoeg te doen hebben maar dan is het ook weer sneller weekend.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef Solique het volgende:
Doe nu al weinig op werk, morgen laatste dag zal het helemaal niets worden.![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet morgen langer doorwerken omdat ik nu al thuis ben.
Ik had het met m'n collega daarstraks over bier. En ik kon de Grolsch gewoon al proeven. Ik smacht naar bier.quote:
Ben bang dat het morgen lang zal duren totdat het weekend is.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga morgen juist weer werken na een week thuis zitten. Zal genoeg te doen hebben maar dan is het ook weer sneller weekend.
Ja, zo voel ik me morgenmiddag waarschijnlijk ook.quote:
Nou.. je hebt ons toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Solique het volgende:
Ben bang dat het morgen lang zal duren totdat het weekend is.
Mag nu ook anderhalf uur voor me uit zitten staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |