geen idee. Iets uit Rotterdam via mn woningbouwvereniging, maar de precieze naam ben ik alweer vergeten.quote:
Same here, minus de gladheid.. Hier in Arnhem is het koud, en alles is vochtig, alsof het net geregend heeft, maar geen sneeuw of hagel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:43 schreef Fallen het volgende:
Ik heb nog geen sneeuwvlok of hagelsteen gezien, maar ging gisteravond wel bijna op m'n smuigeltje ivm een erg gladde brug in het park....
Zal wel giesbers en de graaf zijn, laat mij even weten wat er kapot was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:47 schreef koei het volgende:
[..]
geen idee. Iets uit Rotterdam via mn woningbouwvereniging, maar de precieze naam ben ik alweer vergeten.
Uitslapen en iets met 7 uur gaat niet samenquote:
Nah. Kwart over 7 klinkt voor mij ook al wel als uitslapen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:58 schreef GameBabe het volgende:
Uitslapen en iets met 7 uur gaat niet samen
fixed, ik wil terug naar bedquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mensen allemachtig, wat was het heerlijk warm in bed net.
True true. Dat was ook lekker.quote:
Goedemorgen Poitie.quote:
Doe dan ook wanten aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:20 schreef badboynova het volgende:
wat een slet is moeder natuur, door haar heb ik koude vingers van het raam krabben.
Mogguh Kuuksketie.quote:
Héérlijk. En jij?quote:
Neem dan ook de treinquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:20 schreef badboynova het volgende:
wat een slet is moeder natuur, door haar heb ik koude vingers van het raam krabben.
mwah, niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |