Dat was juist niet de bedoeling??quote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef Kn0x het volgende:
Pfff too much slowchat....More gametalk!!
Ik heb hele zware arachnofobiequote:Op donderdag 25 november 2010 17:17 schreef Nebo het volgende:
Zit ik dan met mijn lichtelijke arachnofobie naar een programma te kijken met gigantische spinnen. Waaaaaarom blijf ik toch altijd nieuwsgierig kijken naar die shit?
De smaakpolitie.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb hele zware arachnofobieDus zeg mij maar niet welk programma het is, ik ril nu al bij de gedachte.
Impuls...quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Rossdale het volgende:
Mijn impulsaankopen: een 200 W gloeilamp en 8 oplaadbare batterijen
Normaal een leuk programma, maar met spinnen hoef ik het niet te zien. Ik hou het bij Phil en Kirstie.quote:
omdat het een mannelijke printer is?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Irritant zeg, waarom wil mijn printer niet printen wat ik wil dat hij print...
Probably. Het is een Lexmark. Lex... wel een beetje een mannelijke naam ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
omdat het een mannelijke printer is?
Doe normaal.. Echt?quote:
Wat ga je doen met een gloeilamp en zoveel batterijen?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Rossdale het volgende:
Mijn impulsaankopen: een 200 W gloeilamp en 8 oplaadbare batterijen
Ja, maar heel plaatselijk, alle andere stations tussen utrecht en leiden helemaal niets...quote:
Nou, fijne avond dan Lani.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, huiskamer weer aan kant. Alleen de zooi van vriendlief ligt her en der maar dat moet hij zelf maar opruimen. Water staat ook op voor de pasta, over kwartiertje verder gaan met koken en dan spreek ik jullie niet meer. We krijgen vanavond bezoek enzo en toch een beetje op tijd naar bed vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |