Die gaat hier aanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon even tussendoor. Omdat het kan.
Ik spaar nooitquote:
Fixed.quote:
Klopt, alleen waar aanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het uitgeven.
Godverquote:
Mag dat op je werk?quote:
Huisje voor jezelf, zal je vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, alleen waar aan![]()
Zit nog te wachten op een huisje voor mezelf daar zal het aan op gaan.
Hoezo. Da's toch met een F? Andersr is het in Breda met een Fquote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Je doet het helegaar fout mejuffrouw Koekje
Huisjes kosten inderdaad veel. Laat het dan nog maar even staan ja. Ik ben mijn spaarsaldo weer een beetje aan het spekken na de derde verhuizing in twee jaar tijd. Maar nu kan ik lekker even blijven zitten als het goed is.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, alleen waar aan![]()
Zit nog te wachten op een huisje voor mezelf daar zal het aan op gaan.
Je mist ook al interpunctie vandaag. Het zit je inderdaad niet mee. Maar vooruit. Het is je vergeven. Omdat donderdag.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Michhas het volgende:
Godver
What the hellIk heb mijn dag niet, ik wil wel even benadrukken dat mijn ABN optimaal is, en typo's komen dan ook zelden voor bij mij
Heb ik een vriendin? Wat heb ik gemist.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huisje voor jezelf, zal je vriendin leuk vinden
Geen ideequote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik een vriendin? Wat heb ik gemist.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mis geen interpunctiequote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je mist ook al interpunctie vandaag. Het zit je inderdaad niet mee. Maar vooruit. Het is je vergeven. Omdat donderdag.
Een smilie als punt aan het einde van je zin telt niet.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen ideeIk gokte maar wat, helaas een fail
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
I never miss a datequote:
Dit is een forum, ik ga niet achter elke zin die ik post een punt zettenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een smilie als punt aan het einde van je zin telt niet.
Zou je wel moeten doen. Doe je in gesprek met mensen toch ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is een forum, ik ga niet achter elke zin die ik post een punt zetten
Ja klopt. Ik werk op een klantenservice, en zeg inderdaad na elke zin ook 'punt'. Soms zeg ik wel eens 'punt uit', maar dat vinden de klanten niet zo leuk.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen. Doe je in gesprek met mensen toch ook?
Gewoon een leuke datingsite pakken, paiq ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Solique het volgende:
[..]
I never miss a date
Al was de laatste wel een tijd geleden.![]()
Klanten moeten niet zeiken. Punt uit is punt uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik werk op een klantenservice, en zeg inderdaad na elke zin ook 'punt'. Soms zeg ik wel eens 'punt uit', maar dat vinden de klanten niet zo leuk.
Ik mag jou welquote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klanten moeten niet zeiken. Punt uit is punt uit.
Mij dan wel netjes behandelen als ik een klacht heb he? En als ik ga schelden moet je ook naar me luisteren.quote:
Dan ga je toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wil naar huis! moet nog zeker een uur en dan trein
!
Treinen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wil naar huis! moet nog zeker een uur en dan trein
!
Maar natuurlijk mevrouw. Tevens geloof ik niet dat jij ooit zult bellen, beetje uit je regio denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mij dan wel netjes behandelen als ik een klacht heb he? En als ik ga schelden moet je ook naar me luisteren.
Nu woonachtig in Utrecht.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mevrouw. Tevens geloof ik niet dat jij ooit zult bellen, beetje uit je regio denk ik
Waar kom je vandaan?
quote:
Hier ook!quote:
Ik niet hoor. Stomme studenten die mijn plekje inpikken. Elke keer dat ik met de trein ga, erger ik me kapot.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Treinen.
Ik mis dat wel eens.ß
Elke keer als ik met de auto ga erger ik mij kapot aan andere weggebruikers.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Stomme studenten die mijn plekje inpikken. Elke keer dat ik met de trein ga, erger ik me kapot.
Mja ik erger me op de fiets ook aan medefietspadgebruikers. Dat hou je toch.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
Elke keer als ik met de auto ga erger ik mij kapot aan andere weggebruikers.
Jaquote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het wel in ons verzorgingsgebied
Lekker drinkwater he
Moet m'n sollicitatie naar je PM of je DM of je FB of of of. Waar?quote:
True that.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik erger me op de fiets ook aan medefietspadgebruikers. Dat hou je toch.
Tot kwart voor 5 werken, dus nee dat gaat niet :/quote:
Alles kan. Je moet het wel echt willen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tot kwart voor 5 werken, dus nee dat gaat niet :/
Mag allen, enkel sollicitaties met full frontal naaktfoto(s) worden in behandeling genomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet m'n sollicitatie naar je PM of je DM of je FB of of of. Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |