vrouwen, interessant doen en geheimzinnig voor de aandacht. hij is van 62 dus bijna 50...quote:
Lol, die was easyquote:
So?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
vrouwen, interessant doen en geheimzinnig voor de aandacht. hij is van 62 dus bijna 50...
dus gokte ik bijna precies waarop jij valt.quote:
Er zijn verdomd weinig bijna 50-jarigen zo lekkker als JBJ...quote:Op donderdag 25 november 2010 01:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
dus gokte ik bijna precies waarop jij valt.
Dat is een 2e en zou ik niet weten, qua reclame is er nog nespresso, cloonie? en die huppeldepup gere, de dansmaniak (pas overleden) en ga maar door. Wij mannen hebben mazzel, ook met ouder worden blijven we aantrekkelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn verdomd weinig bijna 50-jarigen zo lekkker als JBJ...
Nope, geef mij maar JBJquote:Op donderdag 25 november 2010 01:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is een 2e en zou ik niet weten, qua reclame is er nog nespresso, cloonie? en die huppeldepup gere, de dansmaniak (pas overleden) en ga maar door. Wij mannen hebben mazzel, ook met ouder worden blijven we aantrekkelijk
helaas, die macht heb ik niet, ik gun het je wel hoorquote:
Een getrouwde voormalig schoonmaker zie ik nergens staanquote:Op donderdag 25 november 2010 01:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
dus gokte ik bijna precies waarop jij valt.
Nee, dat gaat nooit gebeuren idd..quote:Op donderdag 25 november 2010 01:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
helaas, die macht heb ik niet, ik gun het je wel hoor
En PM?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nooit gebeuren idd..
Maar ik vind die man al heeel lang
pre menstrueel helpt niet echt...quote:
PM haalt het niet bij JBJquote:
Personal message ofzo???quote:Op donderdag 25 november 2010 01:54 schreef fokthesystem het volgende:
Pieter Mondriaan!?!?!!? wie is PM nu weer?
Ik heb het over je doosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 01:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb het over je doosKijk maar eens in jouw boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
jaquote:
Kuch, daar is op geantwoord hoor..quote:
Volgens mij ben je toen ontstaanquote:Op donderdag 25 november 2010 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kuch, daar is op geantwoord hoor..
Dan ga ik dromen over een Whiskers die in 1981 geboren isquote:
Phaha, sinds wanneer hebben voetbalbonden een alleenrecht op het straffen van voetballers? Ze mogen blij zijn dat er geen vervolging is ingesteld na zo'n foute actie die compleet ongerelateerd is aan het voetbal.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij vindt dat de overheid het recht heeft om zich te bemoeien met de straffen die de nationale sportbonden opleggen.
Het immer liberale VVD wil zich bemoeien met de straffen van voetballers.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:55 schreef betyar het volgende:
Kleine naar de crèche nu met de jongste en hoofdpijn fokken, de kleine meid zit me te pesten met gejengel...![]()
Het had erger kunnen uitpakken.quote:CDA-Kamerlid Omtzigt begreep nog niet precies hoe de iPhone werkt en stuurde dit bericht niet naar zijn vrouw, maar naar al zijn Twittervolgers: 'Lieve schat, ik moet nu lang naar Gerda luisteren. Mijn gedachten dwalen af naar jou. Liefs en dikke kus, Pieter'
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het had erger kunnen uitpakken.
Stuitend PVV geneuzel.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij vindt dat de overheid het recht heeft om zich te bemoeien met de straffen die de nationale sportbonden opleggen.
Ze zegt ook helemaal niets in t interview.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:06 schreef TomLievense het volgende:
Palin kan beter helemaal niets zeggen.
De Richard de Mos prijs had ook de Sarah Palin prijs kunnen zijn. Die heeft echt nog nooit iets zinnig gezegd.
Maar ze vinden het asociale verleden van hun collega's bij de PVV een zaak van de PVV.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, nu wordt de VVD ook al hypocriet. Wie met pek omgaat...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ze vinden het asociale verleden van hun collega's bij de PVV een zaak van de PVV.
Dat is het ook. Het is niet liberaal om je met anderen te bemoeien op die manier.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ze vinden het asociale verleden van hun collega's bij de PVV een zaak van de PVV.
Voetballers hebben een voorbeeldfunctie, PVV'ers niet. Overduidelijk statement wat ze maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Even los van de belachelijkheid van die mening van de Liefde, het lijkt me terecht dat ze het verleden van PVV'ers geen zaak voor hun vinden. Volksvertegenwoordigers de maat nemen, dat is echt bizar.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Ga je die nu overal posten?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
MBreedveld Ken je die mop van die 3000 extra agenten? Die zijn er al! Opstelten: als wij er niet waren hadden we er 3000 moeten ontslaan.
Het bekende: wie is er gekker, de gek of degenen die er voor stemmen...quote:Op donderdag 25 november 2010 15:34 schreef ethiraseth het volgende:
En zo iemand heeft nog kans om president te worden ook.
http://www.elsevier.nl/we(...)jd-tussen-Koreas.htmquote:Het is daarom aan de Verenigde Staten – nog altijd de enige militaire supermacht – om de rug recht te houden en Pyongyang ondubbelzinnig te laten weten dat de communisten niet ongestraft Zuid-Korea kunnen bombarderen. Een test voor president Barack Obama dus, die nu zijn buitenlandse appeasement-politiek moet loslaten en daadkracht moet tonen.
Wat je ook kunt zeggen van zijn voorganger George W. Bush – hij heeft bijvoorbeeld geen Nobelprijs voor de Vrede gewonnen – hij en zijn leger werden gevreesd door de vijanden van Amerika. Bush was overtuigd van de superioriteit van het Amerikaanse vrijheidsideaal en was niet bang dit uit te dragen in de rest van de wereld.
Obama kan nu wel wat van de overtuiging van zijn voorganger gebruiken.
Ik moest ook wel even proesten toen ik het vanochtend las. Kleine overheid, right. Ongetwijfeld kunnen we wel iets leuks vinden in het regeerakkoord wat totaal tegenovergesteld zal zijn, maar daar heb ik nu geen zin in. Kleine overheid. VVD: Kleine overheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij de geschonden voorbeeldfunctie van de PVV'ers vonden ze 't niet zo erg, immers krijgen zij ook subsidie van de overheid dus een vinger in de pap......?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even proesten toen ik het vanochtend las. Kleine overheid, right. Ongetwijfeld kunnen we wel iets leuks vinden in het regeerakkoord wat totaal tegenovergesteld zal zijn, maar daar heb ik nu geen zin in. Kleine overheid. VVD: Kleine overheid.
Verder, kijk, is zijn argument: deze organisaties krijgen thans subsidie, dus heeft de overheid recht op een vinger in de pap. Dat is toch een argument wat op zich niet geheel gek is?
Zie het betreffende topic voor discussiesquote:'Hero Brinkman (PVV) verzweeg fout'
PVV-Tweede Kamerlid Hero Brinkman heeft negen jaar geleden geprobeerd een alcoholcontrole te omzeilen. Dat meldt de NOS. Toen hij de politieauto in het vizier kreeg ging hij er met gedoofde lichten vandoor.
Uiteindelijk werd Brinkman, die toen nog politieman was, thuis aangehouden op verdenking van rijden onder invloed. Hij trof een schikking van 200 euro.
PVV-leider Wilders wist niets van het incident af. Brinkman was overigens de enige die niet wilde ingaan op het verzoek van RTL om openheid te geven over veroordelingen.
© ANP
hoiquote:
Wat een kut link krijg alleen reclame van nespressoquote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/25/binnenland/hero-brinkman-pvv_verzweeg-fout.xml
[..]
Zie het betreffende topic voor discussies
Was hij trouwens niet 9 jaar geleden gewoon een plisieagent?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/25/binnenland/hero-brinkman-pvv_verzweeg-fout.xml
[..]
Zie het betreffende topic voor discussies
Staat er tochquote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Was hij trouwens niet 9 jaar geleden gewoon een plisieagent?
JA!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Was hij trouwens niet 9 jaar geleden gewoon een plisieagent?
Hmmm, was niet zo slim van me dus.quote:
Gebruik je rechtenskills om hem te onderzoeken whiskers!quote:
Welke aankondiging??quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
hoi
als dat alles is valt dat wel tegen na zon aankondiging...
van hoofdredacteur vd Volkskrantquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmmm, was niet zo slim van me dus.
Ineke van gent... de koffiedame van de tweede kamer (bureau renkema)quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
inekevangent Het is (weer) herrie met Hero. #watnugeert
1 minute ago via TweetDeck
Waar is de Mos om nu te opperen om van Gent als geluidswal tegen de herrie te gebruiken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
inekevangent Het is (weer) herrie met Hero. #watnugeert
1 minute ago via TweetDeck
Dat is inderdaad hilarisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ineke van gent... de koffiedame van de tweede kamer (bureau renkema)
Volgens mij waren het acht decembermoorden, dacht ik dan, hoewel.... klopt dat? KLOPT DAT?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hilarisch.
Mag ik even uit overheidswegen onderbreken.... Ik heb een bestelling, vijf kutmarokkanen en twee berlinen. (dat laatste weet ik niet zeker).
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Volgens mij waren het acht decembermoorden, dacht ik dan, hoewel.... klopt dat? KLOPT DAT?
quote:Men, this holiday season, when you find yourself in your automobile with your wife or girlfriend, returning from some sort of entertaining event, watch out for any of these early indicators of a shopping bait-and-switch:
"I just remembered something I need to pick up."
"We'll be driving right past..."
"This will only take a minute."
For a man, shopping with a woman is a state of existence that is neither living nor dead. It's a shadow world. Technically, you still have a pulse. But like a corpse, you have no control over where you are or what you're looking at. You might try to settle the ambiguity by trying to contribute to the shopping experience, in a way that you imagine a living person might, but it won't work. That looks something like this:
Man: "How about this one?"
Woman: "No."
Repeat.
So you try to go the other way, slumping into a chair if you're lucky enough to be in a furniture store, or sleeping on your feet like a horse if not. That's called "not helping," and in the long run it is a worse option than death. You know you'll pay for it later, but sometimes you can't help it. Shopping drains you. Your vision narrows until it seems as if you're viewing the store through a hose. And your heart stops circulating your blood because it just doesn't see the point of it. Before long, you're full of stale blood. You reach for your phone, like smelling salts, to give you some stimulation, but dear God there is no signal in the store.
Maybe you think you can find relief by pushing the shopping cart. To the ignorant observer, that looks like helping. And you hope it will be enough stimulation to keep your brain above room temperature. But it's a rookie mistake. In the context of couples shopping, pushing the cart is a process of relocating your selected products from one wrong location to another. For example, you might move the cart from a position of not being close enough to the shopper-in-chief to a new position that is crowding an old lady, or blocking a popular shelf. Repeat.
Sometimes, for reasons involving senseless cruelty, your shopping companion will ask you which one of two items you prefer. You know it's a trap. But you also know there's no way to wiggle out of it. Now you have two choices. You can either be an unhelpful and indecisive wimp, or you can be a frickin' idiot. There are no other options. I recommend the frickin' idiot path because it's more masculine. That choice goes like this.
Woman: "Which one do you like?"
Man: "Definitely this one."
Woman: "Why do you like that one better?"
Thus begins your chance to prove that you have not been listening to anything she has said about this entire category of her life, beginning with your first date and continuing all the way through the car ride that got you to this horrible, horrible place.
Husbands have been trying to weasel out of this trap since the dawn of time. Your best bet - the Hail Mary play - is misdirection. Try changing the subject. At the very least it can buy you some time. For example...
Man: "I like the yellow one because it reminds me of your eyes."
Woman: "What the hell? My eyes aren't yellow!"
Man: "They are a little bit. Have you had your liver tested lately?"
Elke dag nemen ze elkaar de maat, dat is politiek bedrijven.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Even los van de belachelijkheid van die mening van de Liefde, het lijkt me terecht dat ze het verleden van PVV'ers geen zaak voor hun vinden. Volksvertegenwoordigers de maat nemen, dat is echt bizar.
en zo hoort hetquote:Op donderdag 25 november 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, mn werkdag van 14 uur zit er eindelijk op.
Hoezo is hij weg?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
EchtGaaf blijft hier een maandje weg zag ik.. En de deadline en de uitslag van de POL-verkiezing zouden binnen die maand verlopen..
Wie neemt dat topic over? Ryan3? Of wordt het een maand stemmen?
Wat denken jullie?
Zo..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, mn werkdag van 14 uur zit er eindelijk op.
Hint: het is niet geheel vriijwilligquote:
Een ban? Waarom?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hint: het is niet geheel vriijwillig
Ach, het was niet alleen maar ellende. Er zat ook anderhalf uur heropening van ons kantuur tussen. Champagne, hapjes en lokale politici die vertellen hoe goed wij ons werk wel niet doen. Dat mag ik eigenlijk geen werk noemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo..![]()
Dus jij bent blij nu??
Geen idee, ik zag het gewoon bij de mededlingen staan.. En begon me zorgen te maken over de POL-VKZquote:
Ik reed net met mn auto door de sneeuw. Dat is nog veel beter dan die laffe plaatjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-is-de-sneeuw.dhtml
Koos: sneeuw!!
14 - 1,5 = nog steeds bijzonder indrukwekkend..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het was niet alleen maar ellende. Er zat ook anderhalf uur heropening van ons kantuur tussen. Champagne, hapjes en lokale politici die vertellen hoe goed wij ons werk wel niet doen. Dat mag ik eigenlijk geen werk noemen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik reed net met mn auto door de sneeuw. Dat is nog veel beter dan die laffe plaatjes.
Jaja, zelfs al sneeuw in mn kruin gehad. Wat is er trouwens met EG gebeurd?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk ik je ook eens een plezier te doen
![]()
Jij hebt de sneeuw dus al "live " gezien? Hier nog helemaal niks...
Er zitten 24 uur in een dag hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
14 - 1,5 = nog steeds bijzonder indrukwekkend..
Zoals ik al zei: geen idee. Ik zag het gewoon bij mededelingen staan...quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, zelfs al sneeuw in mn kruin gehad. Wat is er trouwens met EG gebeurd?
hier motregen en 3.4 graden buitenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, zelfs al sneeuw in mn kruin gehad.
En die breng jij alle 24 werkend door??quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Er zitten 24 uur in een dag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |