quote:Op donderdag 25 november 2010 01:13 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja? Ik ken toevallig niemand die politicologie aan de UvA doet. Ik weet dat het in Nijmegen schrijnend is in ieder geval. Ik ga misschien nog een master doen, als iemand het voor me betaalt dan wel te verstaan
Do the mathquote:Op donderdag 25 november 2010 01:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik studeer aan de UvA,
maar ik noem mijn jaartal niet, ik gok dat ik de enige ben met deze (tweede) naam
Tot op heden niet nee.. Meer op een oudere god..quote:Op donderdag 25 november 2010 01:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Verlang je nooit naar een jonge god![]()
Dus je bent veiligquote:Op donderdag 25 november 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tot op heden niet nee.. Meer op een oudere god..
vandaar dat je geen relatie hebtquote:
Is je tweede naam Joac?quote:
Niet alle vrouwen zijn cougars he!? (Serieus)quote:Op donderdag 25 november 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tot op heden niet nee.. Meer op een oudere god..
te moeilijk voor half 2quote:
?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
vandaar dat je geen relatie hebt
Dat je op 'god' valt?quote:
Ik assimileerquote:Op donderdag 25 november 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat je op 'god' valt?
Dat je per se een jongere man moet vinden?
Wazige opmerkingen van hem hoor...snap er niks van
gaat ook niet echt ergens over.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
?
Als ik op jongere mannen zou vallen, dan???
Dat doe ik dus juist niet...quote:Op donderdag 25 november 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat je op 'god' valt?
Dat je per se een jongere man moet vinden?
Wazige opmerkingen van hem hoor...snap er niks van
weet ik ook niet meer .quote:
Pic van Whiskersquote:Op donderdag 25 november 2010 01:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
vandaar dat je geen relatie hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik me van vorig jaar nog herinner is dat hoogleraren feiten door elkaar halen, of zelf invullen.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Is je tweede naam Joac?Ik snap 'm iig niet. Of Joachim dat kan ook natuurlijk.
Maar hoe is 't niveau?
Meindert heeft btw ook een column over Wilders uit waarin hij beweert dat Lilian Helder ontslagen is, typisch[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij en geen ander, your' his' of zo, meer rest er niet denk ik.quote:
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hij en geen ander, your' his' of zo, meer rest er niet denk ik.
maar jij valt dus op de 50ers snap ik? de ex-rockstars van de 60 en 70's ?
qua taalgebruik ben je vol mannelijke hormonen dus ik gok toch echt wel 45+quote:Op donderdag 25 november 2010 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die conclusie?
quote:Op donderdag 25 november 2010 01:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Pic van WhiskersAls whiskers er uit zou zien als scarlettSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat ik me van vorig jaar nog herinner is dat hoogleraren feiten door elkaar halen, of zelf invullen.
Meindert heeft btw ook een column over Wilders uit waarin hij beweert dat Lilian Helder ontslagen is, typisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Fennema wordt veel te serieus genomen.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op donderdag 25 november 2010 01:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Pic van WhiskersThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat ik me van vorig jaar nog herinner is dat hoogleraren feiten door elkaar halen, of zelf invullen.
Meindert heeft btw ook een column over Wilders uit waarin hij beweert dat Lilian Helder ontslagen is, typisch
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
MISquote:Op donderdag 25 november 2010 01:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
qua taalgebruik ben je vol mannelijke hormonen dus ik gok toch echt wel 45+
en je noemde iemand van 30 jaar terug, niet bij naam, maar dat was dus de 80's echter toen kon ie ook al 30 zijn...
Noem het liedje maar van die rockband, dan weet ik het zo!quote:
Zullen we nu stoppen met zeuren over je leeftijd. Whiskers is een 29 jarige mokkel rechtenstudente.quote:
Maar ze valt op 'oudere mannen'.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zullen we nu stoppen met zeuren over je leeftijd. Whiskers is een 29 jarige mokkel rechtenstudente.
kan dat niet als je 29 bent?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar ze valt op 'oudere mannen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |