Even los van de belachelijkheid van die mening van de Liefde, het lijkt me terecht dat ze het verleden van PVV'ers geen zaak voor hun vinden. Volksvertegenwoordigers de maat nemen, dat is echt bizar.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ze vinden het asociale verleden van hun collega's bij de PVV een zaak van de PVV.
Ga je die nu overal posten?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
MBreedveld Ken je die mop van die 3000 extra agenten? Die zijn er al! Opstelten: als wij er niet waren hadden we er 3000 moeten ontslaan.
Het bekende: wie is er gekker, de gek of degenen die er voor stemmen...quote:Op donderdag 25 november 2010 15:34 schreef ethiraseth het volgende:
En zo iemand heeft nog kans om president te worden ook.
http://www.elsevier.nl/we(...)jd-tussen-Koreas.htmquote:Het is daarom aan de Verenigde Staten – nog altijd de enige militaire supermacht – om de rug recht te houden en Pyongyang ondubbelzinnig te laten weten dat de communisten niet ongestraft Zuid-Korea kunnen bombarderen. Een test voor president Barack Obama dus, die nu zijn buitenlandse appeasement-politiek moet loslaten en daadkracht moet tonen.
Wat je ook kunt zeggen van zijn voorganger George W. Bush – hij heeft bijvoorbeeld geen Nobelprijs voor de Vrede gewonnen – hij en zijn leger werden gevreesd door de vijanden van Amerika. Bush was overtuigd van de superioriteit van het Amerikaanse vrijheidsideaal en was niet bang dit uit te dragen in de rest van de wereld.
Obama kan nu wel wat van de overtuiging van zijn voorganger gebruiken.
Ik moest ook wel even proesten toen ik het vanochtend las. Kleine overheid, right. Ongetwijfeld kunnen we wel iets leuks vinden in het regeerakkoord wat totaal tegenovergesteld zal zijn, maar daar heb ik nu geen zin in. Kleine overheid. VVD: Kleine overheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij vindt dat de overheid het recht heeft om zich te bemoeien met de straffen die de nationale sportbonden opleggen.
Het immer liberale VVD wil zich bemoeien met de straffen van voetballers.
Bij de geschonden voorbeeldfunctie van de PVV'ers vonden ze 't niet zo erg, immers krijgen zij ook subsidie van de overheid dus een vinger in de pap......?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even proesten toen ik het vanochtend las. Kleine overheid, right. Ongetwijfeld kunnen we wel iets leuks vinden in het regeerakkoord wat totaal tegenovergesteld zal zijn, maar daar heb ik nu geen zin in. Kleine overheid. VVD: Kleine overheid.
Verder, kijk, is zijn argument: deze organisaties krijgen thans subsidie, dus heeft de overheid recht op een vinger in de pap. Dat is toch een argument wat op zich niet geheel gek is?
Zie het betreffende topic voor discussiesquote:'Hero Brinkman (PVV) verzweeg fout'
PVV-Tweede Kamerlid Hero Brinkman heeft negen jaar geleden geprobeerd een alcoholcontrole te omzeilen. Dat meldt de NOS. Toen hij de politieauto in het vizier kreeg ging hij er met gedoofde lichten vandoor.
Uiteindelijk werd Brinkman, die toen nog politieman was, thuis aangehouden op verdenking van rijden onder invloed. Hij trof een schikking van 200 euro.
PVV-leider Wilders wist niets van het incident af. Brinkman was overigens de enige die niet wilde ingaan op het verzoek van RTL om openheid te geven over veroordelingen.
© ANP
hoiquote:
Wat een kut link krijg alleen reclame van nespressoquote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/25/binnenland/hero-brinkman-pvv_verzweeg-fout.xml
[..]
Zie het betreffende topic voor discussies
Was hij trouwens niet 9 jaar geleden gewoon een plisieagent?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/25/binnenland/hero-brinkman-pvv_verzweeg-fout.xml
[..]
Zie het betreffende topic voor discussies
Staat er tochquote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Was hij trouwens niet 9 jaar geleden gewoon een plisieagent?
JA!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Was hij trouwens niet 9 jaar geleden gewoon een plisieagent?
Hmmm, was niet zo slim van me dus.quote:
Gebruik je rechtenskills om hem te onderzoeken whiskers!quote:
Welke aankondiging??quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
hoi
als dat alles is valt dat wel tegen na zon aankondiging...
van hoofdredacteur vd Volkskrantquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmmm, was niet zo slim van me dus.
Ineke van gent... de koffiedame van de tweede kamer (bureau renkema)quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
inekevangent Het is (weer) herrie met Hero. #watnugeert
1 minute ago via TweetDeck
Waar is de Mos om nu te opperen om van Gent als geluidswal tegen de herrie te gebruiken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
inekevangent Het is (weer) herrie met Hero. #watnugeert
1 minute ago via TweetDeck
Dat is inderdaad hilarisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ineke van gent... de koffiedame van de tweede kamer (bureau renkema)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |