vrouwen, interessant doen en geheimzinnig voor de aandacht. hij is van 62 dus bijna 50...quote:
Lol, die was easyquote:
So?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
vrouwen, interessant doen en geheimzinnig voor de aandacht. hij is van 62 dus bijna 50...
dus gokte ik bijna precies waarop jij valt.quote:
Er zijn verdomd weinig bijna 50-jarigen zo lekkker als JBJ...quote:Op donderdag 25 november 2010 01:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
dus gokte ik bijna precies waarop jij valt.
Dat is een 2e en zou ik niet weten, qua reclame is er nog nespresso, cloonie? en die huppeldepup gere, de dansmaniak (pas overleden) en ga maar door. Wij mannen hebben mazzel, ook met ouder worden blijven we aantrekkelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn verdomd weinig bijna 50-jarigen zo lekkker als JBJ...
Nope, geef mij maar JBJquote:Op donderdag 25 november 2010 01:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is een 2e en zou ik niet weten, qua reclame is er nog nespresso, cloonie? en die huppeldepup gere, de dansmaniak (pas overleden) en ga maar door. Wij mannen hebben mazzel, ook met ouder worden blijven we aantrekkelijk
helaas, die macht heb ik niet, ik gun het je wel hoorquote:
Een getrouwde voormalig schoonmaker zie ik nergens staanquote:Op donderdag 25 november 2010 01:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
dus gokte ik bijna precies waarop jij valt.
Nee, dat gaat nooit gebeuren idd..quote:Op donderdag 25 november 2010 01:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
helaas, die macht heb ik niet, ik gun het je wel hoor
En PM?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nooit gebeuren idd..
Maar ik vind die man al heeel lang
pre menstrueel helpt niet echt...quote:
PM haalt het niet bij JBJquote:
Personal message ofzo???quote:Op donderdag 25 november 2010 01:54 schreef fokthesystem het volgende:
Pieter Mondriaan!?!?!!? wie is PM nu weer?
Ik heb het over je doosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 01:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb het over je doosKijk maar eens in jouw boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
jaquote:
Kuch, daar is op geantwoord hoor..quote:
Volgens mij ben je toen ontstaanquote:Op donderdag 25 november 2010 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kuch, daar is op geantwoord hoor..
Dan ga ik dromen over een Whiskers die in 1981 geboren isquote:
Phaha, sinds wanneer hebben voetbalbonden een alleenrecht op het straffen van voetballers? Ze mogen blij zijn dat er geen vervolging is ingesteld na zo'n foute actie die compleet ongerelateerd is aan het voetbal.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij vindt dat de overheid het recht heeft om zich te bemoeien met de straffen die de nationale sportbonden opleggen.
Het immer liberale VVD wil zich bemoeien met de straffen van voetballers.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:55 schreef betyar het volgende:
Kleine naar de crèche nu met de jongste en hoofdpijn fokken, de kleine meid zit me te pesten met gejengel...![]()
Het had erger kunnen uitpakken.quote:CDA-Kamerlid Omtzigt begreep nog niet precies hoe de iPhone werkt en stuurde dit bericht niet naar zijn vrouw, maar naar al zijn Twittervolgers: 'Lieve schat, ik moet nu lang naar Gerda luisteren. Mijn gedachten dwalen af naar jou. Liefs en dikke kus, Pieter'
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het had erger kunnen uitpakken.
Stuitend PVV geneuzel.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij vindt dat de overheid het recht heeft om zich te bemoeien met de straffen die de nationale sportbonden opleggen.
Ze zegt ook helemaal niets in t interview.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:06 schreef TomLievense het volgende:
Palin kan beter helemaal niets zeggen.
De Richard de Mos prijs had ook de Sarah Palin prijs kunnen zijn. Die heeft echt nog nooit iets zinnig gezegd.
Maar ze vinden het asociale verleden van hun collega's bij de PVV een zaak van de PVV.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, nu wordt de VVD ook al hypocriet. Wie met pek omgaat...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ze vinden het asociale verleden van hun collega's bij de PVV een zaak van de PVV.
Dat is het ook. Het is niet liberaal om je met anderen te bemoeien op die manier.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ze vinden het asociale verleden van hun collega's bij de PVV een zaak van de PVV.
Voetballers hebben een voorbeeldfunctie, PVV'ers niet. Overduidelijk statement wat ze maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Even los van de belachelijkheid van die mening van de Liefde, het lijkt me terecht dat ze het verleden van PVV'ers geen zaak voor hun vinden. Volksvertegenwoordigers de maat nemen, dat is echt bizar.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Ga je die nu overal posten?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
MBreedveld Ken je die mop van die 3000 extra agenten? Die zijn er al! Opstelten: als wij er niet waren hadden we er 3000 moeten ontslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |