quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Nou, tot een paar maanden terug deed ik een van de zwaarste opleidingen van Nederland, werkte ik 16 uur in de week en sprong ik nog weleens bij bij mijn ouders, omdat mijn moeder gehandicapt is.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Snijdt dat touw niet in je enkel?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:55 schreef MPG het volgende:
Vliegeren. Dat was best tof, zo op het strand
Jeetje. Ja precies.. Vervelend joh!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, tot een paar maanden terug deed ik een van de zwaarste opleidingen van Nederland, werkte ik 16 uur in de week en sprong ik nog weleens bij bij mijn ouders, omdat mijn moeder gehandicapt is.
Nu zit ik alweer een tijdje thuis en komen de muren op me af. Vooral het feit dat ik niets weet en constant in onzekerheid zit is zo ontzettend slopend.
dat had ik dus ookquote:Op woensdag 24 november 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
zit ik vet moeite te doen op mijn mobiel is het topic dicht
Wees blij dat we je niet loslieten... dan had je moeten terugzwemmen vanuit Engeland!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:55 schreef MPG het volgende:
Vliegeren. Dat was best tof, zo op het strand
eerst verband erom gedaanquote:
Nou weet je wat het is? Normaal ben ik degene die hulp gééft, niet degene die het nodig heeft. Dus dat toegeven voor mezelf is nogal moeilijkquote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeetje. Ja precies.. Vervelend joh!Lijkt me idd een goed plan
Iedereen heeft soms wel eens wat hulp nodig
Ik ken dat gevoelquote:Op woensdag 24 november 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
zit ik vet moeite te doen op mijn mobiel is het topic dicht
Het zat om mijn middelquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat we je niet loslieten... dan had je moeten terugzwemmen vanuit Engeland!
Ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zat om mijn middel.
Zo lief waren Mart en suikerbeeb en Marijkje en Fha wel.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is? Normaal ben ik degene die hulp gééft, niet degene die het nodig heeft. Dus dat toegeven voor mezelf is nogal moeilijk
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is? Normaal ben ik degene die hulp gééft, niet degene die het nodig heeft. Dus dat toegeven voor mezelf is nogal moeilijk
Ja, dingen uit handen gevenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ken het. Lastig is dat he..
Yupquote:
pgrquote:
Thanks dearquote:Op woensdag 24 november 2010 23:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
YupMaar goed dat je het gaat doen, das knap
Eerste stap is vaak het lastigste.
[..]
pgr![]()
![]()
Liefjes, ik ga lekker slapen, ben best moe! Bis later!![]()
en jij ook, slaap lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 23:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
YupMaar goed dat je het gaat doen, das knap
Eerste stap is vaak het lastigste.
[..]
pgr![]()
![]()
Liefjes, ik ga lekker slapen, ben best moe! Bis later!![]()
Ohnoesquote:
Slopiequote:
slaap ze trevquote:
slaap ze lovelyquote:
trusten DMquote:
heyquote:
Kun je welquote:
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef Muck het volgende:
zal ik maar naar bed gaan dan? dan blijft het topic verder heel
Whehehehequote:Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef Muck het volgende:
zal ik maar naar bed gaan dan? dan blijft het topic verder heel
Ik heb in mijn PR-tijd wel een aantal dingen ernstig geslooptquote:
Ik heb zin om nu iets te slopen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb in mijn PR-tijd wel een aantal dingen ernstig gesloopt
Is het zo erg jungske?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu iets te slopen.
weet je dat ik na al die tijd nog steeds niet kan wennen dat je zwart bent...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Muck het volgende:
Sym, zie de TT's van dit topic bijvoorbeeld eens![]()
![]()
![]()
[PRIJSVRAAG] Het Spel van de Engel
Wat is er?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu iets te slopen.
Vermucktquote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Muck het volgende:
Sym, zie de TT's van dit topic bijvoorbeeld eens![]()
![]()
![]()
[PRIJSVRAAG] Het Spel van de Engel
Ik ook niet, zeker niet door de manier waarop dat gegaan isquote:Op woensdag 24 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je dat ik na al die tijd nog steeds niet kan wennen dat je zwart bent...
en je bent verdorie een werkwoord hier op FOK!, en ik ben er kampioen inquote:Op donderdag 25 november 2010 00:03 schreef Muck het volgende:
Zo, ik lig genesteld
Nog even Grey's kijken en dan zie ik wel of ik ga slapen
Goed he?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en je bent verdorie een werkwoord hier op FOK!, en ik ben er kampioen in
dat heb ik ff niet meegekregen, maar ik vind het wel kut....quote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker niet door de manier waarop dat gegaan is
dan wel niet na een uur, maar ik post minstens 10x per dag door een slotje heenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
Pure warhoofdigheid hier
duizend dingen tegelijk doen en dan een uur later nog reageren op iets, terwijl het topic al lang dicht is
Dat is het enige dat ik niet misquote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan wel niet na een uur, maar ik post minstens 10x per dag door een slotje heen
Trustequote:Op donderdag 25 november 2010 00:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ga maar weer eens proberen te slapen
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 147 suikertaartje
02. 122 LovelyLady
03. 116 MPG
04. 086 goldfinger1963
05. 084 Marijkezwolle
06. 072 Fha
07. 071 Symphonic
08. 057 pgrferrari
09. 054 wel.o.k
10. 053 Trevland
11. 050 Muck
12. 050 Pien85
13. 043 Enfermera
14. 033 DaMart
15. 033 cablegunmaster
16. 027 TheFamousMan
17. 015 Panda72
18. 014 Flippiee
19. 011 Giertje
20. 011 D.Rose
Reeks-statistieken!
quote:]Top 100 van woensdag 24 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 231 Symphonic
14. 186 goldfinger1963
18. 181 Kuukske
19. 179 LovelyLady
24. 147 suikertaartje
41. 118 MPG
48. 112 pgrferrari
68. 092 Marijkezwolle
ik ook nietquote:
Ik met mijn moeder en tante bij de Actionquote:Op donderdag 25 november 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een halve dag zonder FOK! gezeten
ik ben pas om 12.00 uur online gekomen en ben om 15.00 uur begonnen met werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een halve dag zonder FOK! gezeten
trusten muckquote:
dan ben ik er ookquote:
iddquote:
hier ook, ik heb er nog maar 1..quote:Op donderdag 25 november 2010 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar ik moet weer gaan bijhalen![]()
de doos is nou leeg
ik nou niks meerquote:Op donderdag 25 november 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook, ik heb er nog maar 1..
trusten P.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen trouwens, de wekker gaat weer om 6 uur
uiteraardquote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Wokkeltje?
Als ik het zaterdag koud heb, kom je dan naast mij slapen?![]()
hey pienquote:Op donderdag 25 november 2010 08:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pien
Grmmbll wrm is het nog zo donker?
gewoon in huis hoor..quote:
wat kop je in??quote:
dat je nakend zit te fokkenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon in huis hoor..
[..]
wat kop je in??
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon in huis hoor..
[..]
wat kop je in??
mweh.. nakend.. of in groooooooote zachte warme badhanddoek...quote:Op donderdag 25 november 2010 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat je nakend zit te fokken
noesdoe ik het toch
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:10 schreef Pien85 het volgende:
Waarom slaap ik opeens weer zo slecht?
quote:
omdat je wakker bentquote:Op donderdag 25 november 2010 08:10 schreef Pien85 het volgende:
Waarom slaap ik opeens weer zo slecht?
Pgrquote:
Wokjequote:Op donderdag 25 november 2010 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje
linuxbabe
[..]
omdat je wakker bent
Moet over 3 kwartier de deur uitquote:Op donderdag 25 november 2010 08:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen he!
Kun je nog even terug of moet je opstaan?
Ja, dat ben ik al ehm... sinds heel langquote:Op donderdag 25 november 2010 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje
linuxbabe
[..]
omdat je wakker bent
Goedemorgen Barquote:
Kut zegquote:Op donderdag 25 november 2010 08:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet over 3 kwartier de deur uit
[..]
Ja, dat ben ik al ehm... sinds heel langHeb misschien 2 uur geslapen
Ach, heb zometeen 2 uurtjes werk, dan weer 2 uur thuis en dan nog 2 uur werk, dus 't is goed te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut zegHeel veel succes dan maar vandaag
Dat scheelt iets jaquote:Op donderdag 25 november 2010 08:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, heb zometeen 2 uurtjes werk, dan weer 2 uur thuis en dan nog 2 uur werk, dus 't is goed te doen
was al 1 keer geweest.. maar at was niks geworden.. as Zondag ga ik me weer in enorme jurken proberen te hijsenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Bar![]()
Ben je trouwens al op jurkenjacht geweest?
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:23 schreef Barretje80 het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)ende-werknemers.html
Discriminatie..quote:
zo worden wij toch ook gecontroleerd??quote:Speciale controle op personeel is niet ongebruikelijk bij Noorse werkgevers. Uit een onderzoek van de Noorse vakbond Parat blijkt dat veel bedrijven controleregels hanteren voor werknemers.
Van de ondervraagde werknemers zegt 66 procent dat zij enkel via elektronische registratie het bedrijf binnen kunnen komen. Via een sleutel of badge wordt geregistreerd hoelang men op het werk aanwezig is. 31 procent geeft aan dat er camerabewaking op het bedrijf aanwezig is. Slechts 16 procent zegt dat er geen controle is via camera's of elektronische registratie.
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:23 schreef Barretje80 het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)ende-werknemers.html
Goedemorgen LLquote:
quote:
werk zequote:Op donderdag 25 november 2010 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen LL
Fijne dag allemaal, ik moet er vandoor... Tot later
Ikke nietquote:Op donderdag 25 november 2010 08:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Discriminatie..
maar..
[..]
zo worden wij toch ook gecontroleerd??
je baas heeft fok afgeschermdquote:Op donderdag 25 november 2010 08:36 schreef Symphonic het volgende:
ik wat niet wat er loos is, maar ik kan amper o[ FOK! komen vanaf mijn werk
Mijn muiswijzer blijft een zandloper houden en de melding Wachten op 87.233.27.22
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:52 schreef Pien85 het volgende:
't ziet 'r uit alsof het heel koud is buiten
maar ik moest wel krabbenquote:
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op donderdag 25 november 2010 08:56 schreef Pien85 het volgende:
Lol, kijk ik op m'n bankrekening... zie ik dat de belastingdienst mijn te veel betaalde geld over 2008 heeft terug betaaldDie aangifte heb ik in mei 2009 ingediend
![]()
Dank belastingdienst
Indeed, had ;t niet meer verwacht, heb 2 keer aangifte gedaan, 2 keer op de zelfde manier maar bij de eerste zei de Bdienst dat ik dat niet zo kon doen omdat ik in 2008 in Duitsland woonde en in Nederland werkte... Nu kan 't blijkbaar opeens welquote:Op donderdag 25 november 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat in het vat zit verzuurt niet
wie nietquote:Op donderdag 25 november 2010 09:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Indeed, had ;t niet meer verwacht, heb 2 keer aangifte gedaan, 2 keer op de zelfde manier maar bij de eerste zei de Bdienst dat ik dat niet zo kon doen omdat ik in 2008 in Duitsland woonde en in Nederland werkte... Nu kan 't blijkbaar opeens welPrima hoor, ik hou wel van geld krijgen
Dunnoquote:
ja ja, zal wel iets met de pakjesman te maken hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DunnoNu heb ik wel geld om nieuwe ereader te kopen, die die ik vorige week binnen kreeg ga ik vandaag terug sturen, stom stuk ding
Maar die die ik nu wil is duurder, moest ik eigenlijk mee wachten, maar nu niet meer
Het was een tekenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DunnoNu heb ik wel geld om nieuwe ereader te kopen, die die ik vorige week binnen kreeg ga ik vandaag terug sturen, stom stuk ding
Maar die die ik nu wil is duurder, moest ik eigenlijk mee wachten, maar nu niet meer
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een teken
ik ga vandaag rustig aan doenmijn maag is van streek, ben misselijk.
Daarnaast heb ik ook een flinke blaar in mijn mond zitten precies bij het randje waar mijn labret zit En het doet zeer
ja mijn labret eruit halen maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
auw
![]()
en je kan er zo weinig tegen doen
een bitje indoenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja mijn labret eruit halen maar dat wil ik niet
ik moest googlelenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een teken
ik ga vandaag rustig aan doenmijn maag is van streek, ben misselijk.
Daarnaast heb ik ook een flinke blaar in mijn mond zitten precies bij het randje waar mijn labret zit En het doet zeer
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bitje indoendan heb je wat afstand
ik heb ook gegoogled..quote:Op donderdag 25 november 2010 09:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik moest googlelen![]()
Maar ja, lijkt me pijnlijk
gelukkigquote:
ohh.. ik weet ook niks van die hele heisa..quote:Op donderdag 25 november 2010 09:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht ff dat ik echt een ouwe l*l werd dat ik dat niet kende
Nouw..........................quote:Op donderdag 25 november 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
beetje met je tijd meegaan kan geen kwaad![]()
prins albert ken zeker welquote:Op donderdag 25 november 2010 09:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht ff dat ik echt een ouwe l*l werd dat ik dat niet kende
heheheh.. ik ga best met m'n tijd mee.. alleen niet met de ik versier mezelf -tijdquote:Op donderdag 25 november 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
beetje met je tijd meegaan kan geen kwaad![]()
Mijn excuses, ik zal het voortaan wel een LIP-piercing noemenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nouw..........................
Over het algemeen weet ik me prima te vermaken met de van nature aanwezige gaatjes, maar van extra bij gemaakte gaatjes ben ik niet zo op de hoogte, zeker niet voor wat de benamingen betreft
ieder zijn ding hequote:Op donderdag 25 november 2010 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheheh.. ik ga best met m'n tijd mee.. alleen niet met de ik versier mezelf -tijd
Goeiemorgenquote:
Mogguhquote:Op donderdag 25 november 2010 09:33 schreef PeZu het volgende:
ik doe hetzelfde als flips, goedemorgen iedereen
Das toch die Belgische sukkel prins waardoor iedere belg zich voor lul voelt staanquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das toch die Belgische sukkel prins waardoor iedere belg zich voor lul voelt staan
je bent niet de enigequote:Op donderdag 25 november 2010 09:40 schreef Trevland het volgende:
Zo, ik heb al wel eens een betere start gehad
laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das toch die Belgische sukkel prins waardoor iedere belg zich voor lul voelt staan
trevquote:Op donderdag 25 november 2010 09:40 schreef Trevland het volgende:
Zo, ik heb al wel eens een betere start gehad
aartiquote:
solquote:
Hey Wokquote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laten we het daar op houden
[..]
trev
[..]
aarti
[..]
sol
ik zit te wachtenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:47 schreef Symphonic het volgende:
Het is echt een dag met een gaatje
checkquote:
ja kut hequote:Op donderdag 25 november 2010 09:47 schreef Symphonic het volgende:
ach.. er komen veel goede morgen, goedemiddag en goedenavonds voorbij hier..quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef Flippiee het volgende:
Aan de rest ook een goedemorgen![]()
En nu naar school![]()
Ik hoop ooit eens iets meer dan vaak alleen dit te posten in KSC
Hey wokquote:
komt vanzelf wel als je het iets minder druk hebt?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef Flippiee het volgende:
Aan de rest ook een goedemorgen![]()
En nu naar school![]()
Ik hoop ooit eens iets meer dan vaak alleen dit te posten in KSC
MPGquote:
Wat isser liefies?quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:47 schreef Symphonic het volgende:
ik snap er niks van dat die kerel die zo belachelijk bezig was een schadevergoeding krijgt.. voor wat???quote:Op donderdag 25 november 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
Belgische pester krijgt kwart miljoen schadevergoeding
Uitgegeven: 19 november 2010 10:40
Laatst gewijzigd: 19 november 2010 16:44
BRUSSEL - Een Belg die was ontslagen omdat hij jarenlang een collega had gepest en gefolterd, heeft een kwart miljoen euro schadevergoeding gekregen. De Belgische krant Het Laatste Nieuws heeft dat vrijdag gemeld.
De pester was in 2008 naar de arbeidsrechter gestapt om zijn ontslag aan te vechten en werd in het gelijk gesteld, aldus de krant.
Twee andere pesters, die ook waren ontslagen, kregen eveneens een schadevergoeding van de rechter, al ging het om lagere bedragen.
Kooi
Donderdag werd bekend dat een werknemer van een fabriek in het Waalse Bergen zo'n tien jaar lang door collega's ernstig is getreiterd en gefolterd.
Hij werd onder meer vastgebonden op een pallet en gekneveld, opgesloten in een kooi en met talkpoeder overgoten en met een hogedrukreiniger bewerkt. Het slachtoffer durfde pas in 2008 een klacht in te dienen, waarna de drie hoofddaders de laan uitgingen.
Beelden van de vernederingen, die werden vastgelegd door een bewakingscamera, kwamen donderdag in de publiciteit en wekten verbijstering in België.
Ja ik snap het ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap er niks van dat die kerel die zo belachelijk bezig was een schadevergoeding krijgt.. voor wat???
Dat is balen. Sterkte LLquote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroeg wakker like een uur voor de wekker gaat
en mijn maag is van streek
Omdat de baas de regeltjes voor het geven van ontslag overtreden hadquote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap er niks van dat die kerel die zo belachelijk bezig was een schadevergoeding krijgt.. voor wat???
Echt te achterlijk voor woorden.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Omdat de baas de regeltjes voor het geven van ontslag overtreden had![]()
(het doet er daarbij niet toe wat hij zelf heeft uitgespookt)
Goed hoor. Nog maar 2 daagjes werken en dan is het weer weekendquote:Op donderdag 25 november 2010 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt wel goed
hoe is het met Pandaatje
En heb je nog plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor. Nog maar 2 daagjes werken en dan is het weer weekend
Mijn vader is jarig vandaarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En heb je nog plannen voor het weekend?
Waarom kwam jij eigenlijk niet naar de meet?
Als ik niet anders heb dan kom ikquote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jammer
Ander keertje kom je wel he![]()
Ja het wil op een of andere manier niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je nou nog steeds problemen Sym?
je test kwam toch doorquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het wil op een of andere manier niet.
Ik heb nu de update uitgezet en dan werkt het nog moeizaam
ben jij programmeur ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je test kwam toch door
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik rook al een ongewassen geurtje....quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zoek de fouten van programmeurs,
wat doe je voor werk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrij divers, onder andere systeembeheer en migraties maar ook audits, penetratietesten, security architectuurquote:
Mwoa vrij...quote:Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik rook al een ongewassen geurtje....
ben je vandaag vrij flash??
Vrij dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa vrij...![]()
Dinsdag en donderdag heb ik fysiotherapie
date met kimquote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa vrij...![]()
de hele dag???quote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa vrij...![]()
Nou, dat is in mijn geval wel redelijk uitgeslotenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de hele dag???
als ik fysio heb dan mag ik ervoor en er na gewoon werken hoor!
Jij revalideert dan ook niet van een gebroken rug, toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de hele dag???
als ik fysio heb dan mag ik ervoor en er na gewoon werken hoor!
Bijbaantje bij GFquote:Op donderdag 25 november 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrij divers, onder andere systeembeheer en migraties maar ook audits, penetratietesten, security architectuur
ik vergeet forensisch nog
mja een gebroken rug is NET even anders jahquote:Op donderdag 25 november 2010 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is in mijn geval wel redelijk uitgesloten
Wat loopt iedereen toch te zeuren over dat luchtbed, doe eens chillen, ik word er zelf helemaal peutneveu vanquote:Op donderdag 25 november 2010 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
LL al een luchtbed?
Of wordt dat zaterdag?
Iedereen wil jou gewoon graag in hun eigen bedje, snap dat nouquote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lop iedereen toch te zeuren over dat luchtbed, doe eens chillen, ik word er zelf helemaal peutneveu van
lunch
Geen stressquote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen toch te zeuren over dat luchtbed, doe eens chillen, ik word er zelf helemaal peutneveu van
lunch
Guten Mittag Liebchen!quote:
Liebchen!quote:
ja??? Als iedereen nou 2 persoonsluchtbedden meeneemt, dan kies ik wel een plekje uitquote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen wil jou gewoon graag in hun eigen bedje, snap dat nou![]()
...
Oh noesquote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
MoeEn pre-meet stress
![]()
Komt ook wel goedquote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes....
Kusje op de moe!
En niet stressen, Liebchen, alles komt goed. Heus
. En suikerbeeb wil je volgens mij graag helpen hoor
.
Kom je zaterdagmiddag al?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook hoor Marijkeik help ook gewoon waar ik kan
Ohnoes, niet de badkamerquote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt ook wel goedMaar ik moet m'n hele huis nog schoonmaken en vooral die stomme badkamer
Maar ik ga vanmiddag al beginnen
Dus morgen het laatste deel doen
En ik ga zelf kruidnoten bakken, daar heb ik echt zin in
Zal ik komen helpen poetsen met de badkamerquote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt ook wel goedMaar ik moet m'n hele huis nog schoonmaken en vooral die stomme badkamer
uhhhhhhhh dan moet je Sym aankijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je zaterdagmiddag al?![]()
![]()
Ohnoes!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
het blad van de keuken kan niet door het trapgat..
nu moet er een kraan komen om em naar de 6e etage te tilllen...
nou maar hopen dat ie niet valt!
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
het blad is 1 bij 3 meter.. kan de draai niet maken bij de trapquote:Op donderdag 25 november 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb je zo'n grote keuken
je hebt al afwas hulpquote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gfquote:
Of een klein trapgatquote:Op donderdag 25 november 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb je zo'n grote keuken
Wokquote:
Ik duim voor jequote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
* Barretje80 wilde dat ze ook naar de meet kon komen ..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhhhhhhhh dan moet je Sym aankijkenmaar ik denk het niet
maar ik bedoel op het moment zelf als ik er ben![]()
goed bedoeld hoor
Ik ken het probleem. Ik zou een bank krijgen voor op zolder, maar die paste ook met geen mogelijkheid door het trapgatquote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het blad is 1 bij 3 meter.. kan de draai niet maken bij de trap
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Ik: "zeg, schat... ga jij nog wat doen aan je humeur, of laat je dat zo?"
Hij: "Ik heb geen last van m'n humeur hoor..."
Ik: "Nee, IK heb er last van"
Nu zijn we allebei chagrijnig
Lolquote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
mja een blad OP de keuken is wel vrij essentieel :$quote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ik zou een bank krijgen voor op zolder, maar die paste ook met geen mogelijkheid door het trapgat. Die bank is uiteindelijk naar de kringloop gegaan.
hihi ik moest lachenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
nope op zaterdag, meeste mensen moeten gewoon werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wilde dat ze ook naar de meet kon komen ..
overigens dacht ik dat het op vrijdag zou zijn??
weird onthouden
zo heb ik een keer bij mensen gestaan met een zonnehemelquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ik zou een bank krijgen voor op zolder, maar die paste ook met geen mogelijkheid door het trapgat. Die bank is uiteindelijk naar de kringloop gegaan.
heel essentieelquote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een blad OP de keuken is wel vrij essentieel :$
laters lovelyquote:
ik wordt altijd chagerijnig als mensen zeggen dat ik chagerijnig benquote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Ja, behoorlijk. Mijn 'probleem' was nog wel op te lossen door ipv een bank genoegen te nemen met een fauteuil.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een blad OP de keuken is wel vrij essentieel :$
Ja, stom dingquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes, niet de badkamer. Stom rotding!
En en en en en kruidnoten bakken![]()
![]()
![]()
Nee, ga em morgen al doenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik komen helpen poetsen met de badkameren kruidnoten
Lief hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhhhhhhhh dan moet je Sym aankijkenmaar ik denk het niet
maar ik bedoel op het moment zelf als ik er ben![]()
goed bedoeld hoor
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
Hij zei eerst zelf dattie chagrijnig isquote:Op donderdag 25 november 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wordt altijd chagerijnig als mensen zeggen dat ik chagerijnig ben
Het is zaterdag en je mag komenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wilde dat ze ook naar de meet kon komen ..
overigens dacht ik dat het op vrijdag zou zijn??
weird onthouden
werk ze trevquote:
neuh.. zaterdag laminaat leggen.. wordt een latertje.. en zondag dus jurken passen..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is zaterdag en je mag komen![]()
Maar je kunt dus niet?
Ik snap ik snapquote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. zaterdag laminaat leggen.. wordt een latertje.. en zondag dus jurken passen..
bovendien ga ik maandag wsl weer offshore, dus m'nwil me ook nog een avondje zien
(raar gedoe van die mannen)
ik heb lekker een vrij dagjequote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar weer 's naar 't werk, ben alweer 2 uur thuis
hopelijk zaterdag. als dat lukt met laminaat leggen..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap ik snapMaar er komt vast nog wel weer een meet, dus dan zien we elkaar hopelijk wel
En leuk hoor van je huisjeWanneer is alles klaar?
werk ze marijkequote:
jij ook pienquote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar weer 's naar 't werk, ben alweer 2 uur thuis
pgrquote:
Pffff. Mannen. Seksmaniakken, dat zijn hetquote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. zaterdag laminaat leggen.. wordt een latertje.. en zondag dus jurken passen..
bovendien ga ik maandag wsl weer offshore, dus m'nwil me ook nog een avondje zien
(raar gedoe van die mannen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |