Dunnoquote:
ja ja, zal wel iets met de pakjesman te maken hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DunnoNu heb ik wel geld om nieuwe ereader te kopen, die die ik vorige week binnen kreeg ga ik vandaag terug sturen, stom stuk ding
Maar die die ik nu wil is duurder, moest ik eigenlijk mee wachten, maar nu niet meer
Het was een tekenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DunnoNu heb ik wel geld om nieuwe ereader te kopen, die die ik vorige week binnen kreeg ga ik vandaag terug sturen, stom stuk ding
Maar die die ik nu wil is duurder, moest ik eigenlijk mee wachten, maar nu niet meer
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een teken
ik ga vandaag rustig aan doenmijn maag is van streek, ben misselijk.
Daarnaast heb ik ook een flinke blaar in mijn mond zitten precies bij het randje waar mijn labret zit En het doet zeer
ja mijn labret eruit halen maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
auw
![]()
en je kan er zo weinig tegen doen
een bitje indoenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja mijn labret eruit halen maar dat wil ik niet
ik moest googlelenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een teken
ik ga vandaag rustig aan doenmijn maag is van streek, ben misselijk.
Daarnaast heb ik ook een flinke blaar in mijn mond zitten precies bij het randje waar mijn labret zit En het doet zeer
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bitje indoendan heb je wat afstand
ik heb ook gegoogled..quote:Op donderdag 25 november 2010 09:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik moest googlelen![]()
Maar ja, lijkt me pijnlijk
gelukkigquote:
ohh.. ik weet ook niks van die hele heisa..quote:Op donderdag 25 november 2010 09:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht ff dat ik echt een ouwe l*l werd dat ik dat niet kende
Nouw..........................quote:Op donderdag 25 november 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
beetje met je tijd meegaan kan geen kwaad![]()
prins albert ken zeker welquote:Op donderdag 25 november 2010 09:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht ff dat ik echt een ouwe l*l werd dat ik dat niet kende
heheheh.. ik ga best met m'n tijd mee.. alleen niet met de ik versier mezelf -tijdquote:Op donderdag 25 november 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
beetje met je tijd meegaan kan geen kwaad![]()
Mijn excuses, ik zal het voortaan wel een LIP-piercing noemenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nouw..........................
Over het algemeen weet ik me prima te vermaken met de van nature aanwezige gaatjes, maar van extra bij gemaakte gaatjes ben ik niet zo op de hoogte, zeker niet voor wat de benamingen betreft
ieder zijn ding hequote:Op donderdag 25 november 2010 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheheh.. ik ga best met m'n tijd mee.. alleen niet met de ik versier mezelf -tijd
Goeiemorgenquote:
Mogguhquote:Op donderdag 25 november 2010 09:33 schreef PeZu het volgende:
ik doe hetzelfde als flips, goedemorgen iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |