Goedemorgen Barquote:
Kut zegquote:Op donderdag 25 november 2010 08:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet over 3 kwartier de deur uit
[..]
Ja, dat ben ik al ehm... sinds heel langHeb misschien 2 uur geslapen
Ach, heb zometeen 2 uurtjes werk, dan weer 2 uur thuis en dan nog 2 uur werk, dus 't is goed te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut zegHeel veel succes dan maar vandaag
Dat scheelt iets jaquote:Op donderdag 25 november 2010 08:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, heb zometeen 2 uurtjes werk, dan weer 2 uur thuis en dan nog 2 uur werk, dus 't is goed te doen
was al 1 keer geweest.. maar at was niks geworden.. as Zondag ga ik me weer in enorme jurken proberen te hijsenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Bar![]()
Ben je trouwens al op jurkenjacht geweest?
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:23 schreef Barretje80 het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)ende-werknemers.html
Discriminatie..quote:
zo worden wij toch ook gecontroleerd??quote:Speciale controle op personeel is niet ongebruikelijk bij Noorse werkgevers. Uit een onderzoek van de Noorse vakbond Parat blijkt dat veel bedrijven controleregels hanteren voor werknemers.
Van de ondervraagde werknemers zegt 66 procent dat zij enkel via elektronische registratie het bedrijf binnen kunnen komen. Via een sleutel of badge wordt geregistreerd hoelang men op het werk aanwezig is. 31 procent geeft aan dat er camerabewaking op het bedrijf aanwezig is. Slechts 16 procent zegt dat er geen controle is via camera's of elektronische registratie.
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:23 schreef Barretje80 het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)ende-werknemers.html
Goedemorgen LLquote:
quote:
werk zequote:Op donderdag 25 november 2010 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen LL
Fijne dag allemaal, ik moet er vandoor... Tot later
Ikke nietquote:Op donderdag 25 november 2010 08:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Discriminatie..
maar..
[..]
zo worden wij toch ook gecontroleerd??
je baas heeft fok afgeschermdquote:Op donderdag 25 november 2010 08:36 schreef Symphonic het volgende:
ik wat niet wat er loos is, maar ik kan amper o[ FOK! komen vanaf mijn werk
Mijn muiswijzer blijft een zandloper houden en de melding Wachten op 87.233.27.22
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:52 schreef Pien85 het volgende:
't ziet 'r uit alsof het heel koud is buiten
maar ik moest wel krabbenquote:
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op donderdag 25 november 2010 08:56 schreef Pien85 het volgende:
Lol, kijk ik op m'n bankrekening... zie ik dat de belastingdienst mijn te veel betaalde geld over 2008 heeft terug betaaldDie aangifte heb ik in mei 2009 ingediend
![]()
Dank belastingdienst
Indeed, had ;t niet meer verwacht, heb 2 keer aangifte gedaan, 2 keer op de zelfde manier maar bij de eerste zei de Bdienst dat ik dat niet zo kon doen omdat ik in 2008 in Duitsland woonde en in Nederland werkte... Nu kan 't blijkbaar opeens welquote:Op donderdag 25 november 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat in het vat zit verzuurt niet
wie nietquote:Op donderdag 25 november 2010 09:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Indeed, had ;t niet meer verwacht, heb 2 keer aangifte gedaan, 2 keer op de zelfde manier maar bij de eerste zei de Bdienst dat ik dat niet zo kon doen omdat ik in 2008 in Duitsland woonde en in Nederland werkte... Nu kan 't blijkbaar opeens welPrima hoor, ik hou wel van geld krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |