Ja ik snap het ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap er niks van dat die kerel die zo belachelijk bezig was een schadevergoeding krijgt.. voor wat???
Dat is balen. Sterkte LLquote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroeg wakker like een uur voor de wekker gaat
en mijn maag is van streek
Omdat de baas de regeltjes voor het geven van ontslag overtreden hadquote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap er niks van dat die kerel die zo belachelijk bezig was een schadevergoeding krijgt.. voor wat???
Echt te achterlijk voor woorden.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Omdat de baas de regeltjes voor het geven van ontslag overtreden had![]()
(het doet er daarbij niet toe wat hij zelf heeft uitgespookt)
Goed hoor. Nog maar 2 daagjes werken en dan is het weer weekendquote:Op donderdag 25 november 2010 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt wel goed
hoe is het met Pandaatje
En heb je nog plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor. Nog maar 2 daagjes werken en dan is het weer weekend
Mijn vader is jarig vandaarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En heb je nog plannen voor het weekend?
Waarom kwam jij eigenlijk niet naar de meet?
Als ik niet anders heb dan kom ikquote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jammer
Ander keertje kom je wel he![]()
Ja het wil op een of andere manier niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je nou nog steeds problemen Sym?
je test kwam toch doorquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het wil op een of andere manier niet.
Ik heb nu de update uitgezet en dan werkt het nog moeizaam
ben jij programmeur ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je test kwam toch door
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik rook al een ongewassen geurtje....quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zoek de fouten van programmeurs,
wat doe je voor werk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrij divers, onder andere systeembeheer en migraties maar ook audits, penetratietesten, security architectuurquote:
Mwoa vrij...quote:Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik rook al een ongewassen geurtje....
ben je vandaag vrij flash??
Vrij dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa vrij...![]()
Dinsdag en donderdag heb ik fysiotherapie
date met kimquote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa vrij...![]()
de hele dag???quote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa vrij...![]()
Nou, dat is in mijn geval wel redelijk uitgeslotenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de hele dag???
als ik fysio heb dan mag ik ervoor en er na gewoon werken hoor!
Jij revalideert dan ook niet van een gebroken rug, toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de hele dag???
als ik fysio heb dan mag ik ervoor en er na gewoon werken hoor!
Bijbaantje bij GFquote:Op donderdag 25 november 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrij divers, onder andere systeembeheer en migraties maar ook audits, penetratietesten, security architectuur
ik vergeet forensisch nog
mja een gebroken rug is NET even anders jahquote:Op donderdag 25 november 2010 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is in mijn geval wel redelijk uitgesloten
Wat loopt iedereen toch te zeuren over dat luchtbed, doe eens chillen, ik word er zelf helemaal peutneveu vanquote:Op donderdag 25 november 2010 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
LL al een luchtbed?
Of wordt dat zaterdag?
Iedereen wil jou gewoon graag in hun eigen bedje, snap dat nouquote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lop iedereen toch te zeuren over dat luchtbed, doe eens chillen, ik word er zelf helemaal peutneveu van
lunch
Geen stressquote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen toch te zeuren over dat luchtbed, doe eens chillen, ik word er zelf helemaal peutneveu van
lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |