Ja ik snap het ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap er niks van dat die kerel die zo belachelijk bezig was een schadevergoeding krijgt.. voor wat???
Dat is balen. Sterkte LLquote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroeg wakker like een uur voor de wekker gaat
en mijn maag is van streek
Omdat de baas de regeltjes voor het geven van ontslag overtreden hadquote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap er niks van dat die kerel die zo belachelijk bezig was een schadevergoeding krijgt.. voor wat???
Echt te achterlijk voor woorden.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Omdat de baas de regeltjes voor het geven van ontslag overtreden had![]()
(het doet er daarbij niet toe wat hij zelf heeft uitgespookt)
Goed hoor. Nog maar 2 daagjes werken en dan is het weer weekendquote:Op donderdag 25 november 2010 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komt wel goed
hoe is het met Pandaatje
En heb je nog plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor. Nog maar 2 daagjes werken en dan is het weer weekend
Mijn vader is jarig vandaarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En heb je nog plannen voor het weekend?
Waarom kwam jij eigenlijk niet naar de meet?
Als ik niet anders heb dan kom ikquote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jammer
Ander keertje kom je wel he![]()
Ja het wil op een of andere manier niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je nou nog steeds problemen Sym?
je test kwam toch doorquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het wil op een of andere manier niet.
Ik heb nu de update uitgezet en dan werkt het nog moeizaam
ben jij programmeur ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je test kwam toch door
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |