Guten Mittag Liebchen!quote:
Liebchen!quote:
ja??? Als iedereen nou 2 persoonsluchtbedden meeneemt, dan kies ik wel een plekje uitquote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen wil jou gewoon graag in hun eigen bedje, snap dat nou![]()
...
Oh noesquote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
MoeEn pre-meet stress
![]()
Komt ook wel goedquote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes....
Kusje op de moe!
En niet stressen, Liebchen, alles komt goed. Heus
. En suikerbeeb wil je volgens mij graag helpen hoor
.
Kom je zaterdagmiddag al?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook hoor Marijkeik help ook gewoon waar ik kan
Ohnoes, niet de badkamerquote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt ook wel goedMaar ik moet m'n hele huis nog schoonmaken en vooral die stomme badkamer
Maar ik ga vanmiddag al beginnen
Dus morgen het laatste deel doen
En ik ga zelf kruidnoten bakken, daar heb ik echt zin in
Zal ik komen helpen poetsen met de badkamerquote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt ook wel goedMaar ik moet m'n hele huis nog schoonmaken en vooral die stomme badkamer
uhhhhhhhh dan moet je Sym aankijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je zaterdagmiddag al?![]()
![]()
Ohnoes!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
het blad van de keuken kan niet door het trapgat..
nu moet er een kraan komen om em naar de 6e etage te tilllen...
nou maar hopen dat ie niet valt!
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
het blad is 1 bij 3 meter.. kan de draai niet maken bij de trapquote:Op donderdag 25 november 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb je zo'n grote keuken
je hebt al afwas hulpquote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gfquote:
Of een klein trapgatquote:Op donderdag 25 november 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb je zo'n grote keuken
Wokquote:
Ik duim voor jequote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
* Barretje80 wilde dat ze ook naar de meet kon komen ..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhhhhhhhh dan moet je Sym aankijkenmaar ik denk het niet
maar ik bedoel op het moment zelf als ik er ben![]()
goed bedoeld hoor
Ik ken het probleem. Ik zou een bank krijgen voor op zolder, maar die paste ook met geen mogelijkheid door het trapgatquote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het blad is 1 bij 3 meter.. kan de draai niet maken bij de trap
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Ik: "zeg, schat... ga jij nog wat doen aan je humeur, of laat je dat zo?"
Hij: "Ik heb geen last van m'n humeur hoor..."
Ik: "Nee, IK heb er last van"
Nu zijn we allebei chagrijnig
Lolquote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
mja een blad OP de keuken is wel vrij essentieel :$quote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ik zou een bank krijgen voor op zolder, maar die paste ook met geen mogelijkheid door het trapgat. Die bank is uiteindelijk naar de kringloop gegaan.
hihi ik moest lachenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
nope op zaterdag, meeste mensen moeten gewoon werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wilde dat ze ook naar de meet kon komen ..
overigens dacht ik dat het op vrijdag zou zijn??
weird onthouden
zo heb ik een keer bij mensen gestaan met een zonnehemelquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ik zou een bank krijgen voor op zolder, maar die paste ook met geen mogelijkheid door het trapgat. Die bank is uiteindelijk naar de kringloop gegaan.
heel essentieelquote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een blad OP de keuken is wel vrij essentieel :$
laters lovelyquote:
ik wordt altijd chagerijnig als mensen zeggen dat ik chagerijnig benquote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Ja, behoorlijk. Mijn 'probleem' was nog wel op te lossen door ipv een bank genoegen te nemen met een fauteuil.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een blad OP de keuken is wel vrij essentieel :$
Ja, stom dingquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes, niet de badkamer. Stom rotding!
En en en en en kruidnoten bakken![]()
![]()
![]()
Nee, ga em morgen al doenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik komen helpen poetsen met de badkameren kruidnoten
Lief hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhhhhhhhh dan moet je Sym aankijkenmaar ik denk het niet
maar ik bedoel op het moment zelf als ik er ben![]()
goed bedoeld hoor
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
Hij zei eerst zelf dattie chagrijnig isquote:Op donderdag 25 november 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wordt altijd chagerijnig als mensen zeggen dat ik chagerijnig ben
Het is zaterdag en je mag komenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wilde dat ze ook naar de meet kon komen ..
overigens dacht ik dat het op vrijdag zou zijn??
weird onthouden
werk ze trevquote:
neuh.. zaterdag laminaat leggen.. wordt een latertje.. en zondag dus jurken passen..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is zaterdag en je mag komen![]()
Maar je kunt dus niet?
Ik snap ik snapquote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. zaterdag laminaat leggen.. wordt een latertje.. en zondag dus jurken passen..
bovendien ga ik maandag wsl weer offshore, dus m'nwil me ook nog een avondje zien
(raar gedoe van die mannen)
ik heb lekker een vrij dagjequote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar weer 's naar 't werk, ben alweer 2 uur thuis
hopelijk zaterdag. als dat lukt met laminaat leggen..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap ik snapMaar er komt vast nog wel weer een meet, dus dan zien we elkaar hopelijk wel
En leuk hoor van je huisjeWanneer is alles klaar?
werk ze marijkequote:
jij ook pienquote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar weer 's naar 't werk, ben alweer 2 uur thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |