quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
daar kwam ik dus ook achterquote:
je hebt het gezienquote:
goed idee, maar eerst leren!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere douche
ik ga maar weer werken hierquote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere douche
Jaaaaaaaaaquote:
wat ga jij doen met enfer d'r eendjequote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
Fuck a duckeend. Ik heb zometeen franse les en ik moest een opstel maken die moet ik straks hardop voorlezen. Ik durf niet
YWquote:
Ik zou beginnen met "copulez un canard" trouwens.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
Fuck a duck. Ik heb zometeen franse les en ik moest een opstel maken die moet ik straks hardop voorlezen. Ik durf niet
Niets want van dat eendje had ik nog niet gezien in de titel.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ga jij doen met enfer d'r eendje
Nou nee maar ik heb wel een opstel over eten in frankrijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met "copulez un canard" trouwens.
Succes!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef Panda72 het volgende:
Fuckertjes Fokkertjes ik ga mij klaar maken voor franse les. Tot straks misschien.
heehoiquote:
die ken ikquote:
quote:
Hoe lief, je maakt mijn hele dag weer goedquote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klosje zonneschijn-zijde van me
ik heb die een jaar geleden oid kapot geluisterdquote:Op woensdag 24 november 2010 18:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kwam hem vandaag tegen , vond hem prachtig
LLquote:Op woensdag 24 november 2010 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe lief, je maakt mijn hele dag weer goed
Jij ook al?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LL![]()
BrakkigGa zo maar lekker aan de thee gok ik
Met gevulde speculaas
quote:
He gatsquote:Op woensdag 24 november 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
mijn buik![]()
ik doe ook maar even thee
Nu 40.5 uur maar dat is ook omdat ik donderdags 2 uur eerder stop met werken vanwege judo. Anders is het zo 42.5 uur werk per week en overwerken is bij ons soms standaard. Dus meer dan genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 18:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kort geslapen enzo he.
Maar dan slaap ik vanaf iig lekker
![]()
Jij bent weer druk geweest met je werk zeker? Hoeveel uur per week werk je eigenlijk?
Das wel pittigquote:Op woensdag 24 november 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu 40.5 uur maar dat is ook omdat ik donderdags 2 uur eerder stop met werken vanwege judo. Anders is het zo 42.5 uur werk per week en overwerken is bij ons soms standaard. Dus meer dan genoeg
Marijkequote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gegeten bij m'n oudersMaar heb nog steeds een enorme afwas van gister
Dus morgen maar even doen
Hoe is het hier?
Nope, zo lekker bowlen en maar hopen dat het niet al te laat wordt en wel op tijd naar bedquote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das wel pittigJa idd, dat zei je al dat je vaak moest overwerken..
Inderdaad wel genoeg ja![]()
Nou, vanaaf dus ff lekker op de bank hangen en weer op tijd naar bed?
Baise un canard!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
Fuck a duck. Ik heb zometeen franse les en ik moest een opstel maken die moet ik straks hardop voorlezen. Ik durf niet
Liebchenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hey Fhaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
helluh
Boaaah ik ben kotsmisselijk van het sporten op te weinig etenHopelijk is eten snel klaar
quote:
Ben je nog niet dun genoeg?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Fha het volgende:helluh
Boaaah ik ben kotsmisselijk van het sporten op te weinig etenHopelijk is eten snel klaar
Vandaar dat ik dus al 2,5 jaar alleen maar krachttraining doequote:
succes beertjequote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef Panda72 het volgende:
Fuckertjes Fokkertjes ik ga mij klaar maken voor franse les. Tot straks misschien.
Fhaatjequote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
helluh
Haayquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
hier is het al klaar![]()
nasi met sate![]()
Eetsequote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
hier is het al klaar![]()
nasi met sate![]()
die hebben we vandaag bij het koud buffet staanquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay![]()
Eet smakelijk![]()
Ik doe een pizza verslinden
hoezo een dag achterquote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eetseen je loopt een dag achter
Mijnusse is lekker warmquote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
die hebben we vandaag bij het koud buffet staan
jij bent dus nou al super sterkquote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus al 2,5 jaar alleen maar krachttraining doe
Vanochtend je huis gezienEindelijk lijkt het ergens op joh
![]()
Eén pizzaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay![]()
Eet smakelijk![]()
Ik doe een pizza verslinden
Bolle weegt 7 kilo.. wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij bent dus nou al super sterk
ik flikker hem straks wel ff in oven voor dat ik hem op eetquote:
Om de eerste klap op te vangenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle weegt 7 kilo.. wat denk je zelfIk ben meeeega sterk
En dan klagen ze daar nog over hongerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dan deze:
http://www.nieuwslog.nl/2010/01/30/grootste-pizza-ter-wereld/
Ik heb gelukkig kunnen regelen dat een vriend ons naar de dierenarts rijdt (en weer terug) als Bolle zijn tanden gaat laten poetsen want anders had ik wel echt een probleem gehadquote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik moet onze sonny binnenkort eens gaan wegen![]()
hij is dik genoeg geworden
Wat voor beest is hetquote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig kunnen regelen dat een vriend ons naar de dierenarts rijdt (en weer terug) als Bolle zijn tanden gaat laten poetsen want anders had ik wel echt een probleem gehadDat beest opzich is te doen, maar dat beest is zo'n onhandig kist ding is echt onmogelijk om te tillen
Je moet hem minder pizza geven man!
Koning Bolle is DE katerquote:
Ohh das kut he.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Bowlen! Leukquote:Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
Zozo, das fijn
Op zich wel goed, kan beter maar moet niet klagen
[..]
Nope, zo lekker bowlen en maar hopen dat het niet al te laat wordt en wel op tijd naar bed
Grote katerquote:
Heb ook een kat van zo'n 7 kgquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Grote katerHij is niet eens echt dik meer
Daarbij noemen we Bolle altijd volslankquote:
Hij is niet dik meer!! Hij is gewoon heeeel erg grootquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zijn die katers van jullie dik
Die van ons zijn hooguit 5 kilo... echt niet meer
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zijn die katers van jullie dik
Die van ons zijn hooguit 5 kilo... echt niet meer
Hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarbij noemen we Bolle altijd volslank![]()
Jaaa wel goed hehIk weet niet, wel positieve week ofzo zonder dat ik aan kan wijzen waarom. Tijd gaat wel mega snel, nog even en ik ben alweer jarig en dat gaat me eigenlijk veeeel te snel
Hoe is het daar?
Neehoor, doe ik ook vaak genoeg XDquote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef TheFamousMan het volgende:
ik lees al 3 pagina's mee, maar ik ben te lui om mee te posten, is dat erg?
13 december weerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
HahaGeweldig
Mooi! Lekker joh
Echt johhhXD Haha ja, zo'n jaar gaat dan snel voorbij he! Wanneer ben je jarig?
Met mij goed, nachtdienstjes gehad, nu lekker brakkig, ik slaap wel vanavond![]()
Das al snel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december weerHet gaat echt te snel. Niks aan
Ooooh lekker hoorik slaap de afgelopen 1,5 week ook echt als een blok. Met slapen wel lekker, met wakker worden iets minder succesvol
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
als je met je muis over je eigen chaticoontje beweegt
'stuur je zelf een direct message (agossie...)'
Nog snellerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef Enfermera het volgende:
Das al snel ja
Naarmate je ouder wordt gaat dat alleen maar sneller, moet je je niks van aantrekken joh![]()
![]()
Lekker!
Hahahaha ja, das rot he als je zo vast geslapen hebt
XDquote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog snellerdan heb ik helemaal geen tijd meer om iets te bereiken in een jaar joh
![]()
Nou precies! Als mijn wekker gaat ben ik nog zooo ver weg, ik moet mezelf er weer echt uitslepen tegenwoordig. Laat het maar snel weer zomer worden want dan gaat opstaan ook weer makkelijker
nou nee dank je daar pas ik even voorquote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ach, das je gevoel, tis niet echt zo![]()
Mijn filosofie is dat je 't maar moet accepteren, veranderen doet 't toch niet
Echt he![]()
![]()
Ja, das wel waar met meer licht. Alhoewel ik het uur vooruit in de zomer toch altijd wel minder vind, dan heb ik liever wintertijd
Vanavond trouwens om 21.25 live een open hart operatie op Ned 1 hè, gaan jullie kijken?Ikke welll
![]()
Oh nee ik ben echt een zomer mens. Mijn stemming word echt mega beinvloed door het gebrek aan licht dus dat is niet tofquote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
XD
Ach, das je gevoel, tis niet echt zo![]()
Mijn filosofie is dat je 't maar moet accepteren, veranderen doet 't toch niet
Echt he![]()
![]()
Ja, das wel waar met meer licht. Alhoewel ik het uur vooruit in de zomer toch altijd wel minder vind, dan heb ik liever wintertijd
Vanavond trouwens om 21.25 live een open hart operatie op Ned 1 hè, gaan jullie kijken?Ikke welll
![]()
Ohquote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou nee dank je daar pas ik even voor
Oh, das niet lekker nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nee ik ben echt een zomer mens. Mijn stemming word echt mega beinvloed door het gebrek aan licht dus dat is niet tof
Woaaah echt?Als ik het onthou ga ik echt wel kijken ja
Super boeiend!
Ja, cool toch? Informatief & er wordt ook voorlichting gegeven over de oorzaken van hart & vaatziekten, lijkt me een goeie zaakquote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
wtf het moet toch niet gekker worden.. een live open hart operatie??????
Prima zaak, maar toch ga ik niet kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhXD
[..]
Oh, das niet lekker nee.![]()
Uhhuh!
[..]
Ja, cool toch? Informatief & er wordt ook voorlichting gegeven over de oorzaken van hart & vaatziekten, lijkt me een goeie zaak![]()
Neh.... dat begint vast pas na de vijfde pizza, toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
Zou een tweede pizza een oorzaak zijn?Want ik denk dat ik dat er voor over heb..
Precies wat ik ook dacht inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
Neh.... dat begint vast pas na de vijfde pizza, toch?
Vanzelfsprekend. Want chips is natuurlijk geen pizzaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht inderdaadEn chips na twee pizza's moet je er niet bij optellen maar is gewoon een nieuwe som dus dat is ook geen probleem
Nee precies. Dat mocht het willen!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
Vanzelfsprekend. Want chips is natuurlijk geen pizza.
Het kanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Want chips is natuurlijk geen pizza.
Hoeft ook niet, als je niet wiltquote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima zaak, maar toch ga ik niet kijken. De meest gruwelijke horrorfilm vind ik prima, maar een operatie kan ik dus echt niet aanzien
![]()
...
Valt tegen hoor...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
tegenwoordig weet iedereen wel zo'n beetje de oorzaak van hart en vaatziekten?
Bahquote:
ja dat zal heus welquote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je niet wilt
Haha![]()
[..]
Valt tegen hoor...
Heehoiquote:
Nouja weetje, ik denk dat het wel enigzins bekend is, maar het zijn vaak veel langetermijn gevolgen, waardoor mensen minder snel geneigd zijn om er iets aan te doen.quote:
Mjah maar welke danquote:
ik weet het wel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja weetje, ik denk dat het wel enigzins bekend is, maar het zijn vaak veel langetermijn gevolgen, waardoor mensen minder snel geneigd zijn om er iets aan te doen.
Roken weet iedereen wel, maar het blijft een verslaving en het is vaak lastig om te stoppen.
Overgewicht veroorzaakt hoog cholesterol, hoef je geen last van te hebben maar tast wel je aderen aan.
Teveel zout binnen krijgen en andere factoren zorgen voor een hoge bloeddruk, waar je ook niets van hoeft te merken.
Dus mensen ervaren het vaak als 'ineens' dat ze dan last krijgen van klachten, of toch een ingreep moeten ondergaan omdat hun kransslagaders dicht zitten.
oepsquote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Ben ruim 3 uur onderweg geweest, het was nog een graadje erger dan gisteren
Welke taal?quote:
welkom thuisquote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Net op tijd voor de voebal
ik ben op een gegeven oment maar koffie gaan drinken in Heemskerk, het was echt niet te doenquote:
Maar dat kun je toch alquote:
Ja, maar om naar de MBO niveau 2 (quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben op een gegeven oment maar koffie gaan drinken in Heemskerk, het was echt niet te doen
belachelijk johquote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben op een gegeven oment maar koffie gaan drinken in Heemskerk, het was echt niet te doen
Damn, wat ben je scherpquote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
*koffie drinken in Heemskerk van planning haalt
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
*koffie drinken in Heemskerk van planning haalt
Als je wilt mag je een stukje van mijn pizza als troost voor dit zeer idiote gedoequote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef Pien85 het volgende:
Ja, maar om naar de MBO niveau 2 () opleiding te mogen die mijn werk sponsort moet ik dat bewijzen
dubbel strafbaarquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Een dubbele moord is strafbaar he?
darn.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dubbel strafbaar
heey taartje
Hangt er vanaf wie het isquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ligt aan de omstandigheden, en de slachtoffersquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
en een tip: al staat er 25 km file, sluit maar aan en probeer vooral niet binnendoor te gaanquote:
quote:
En een diploma van de middelbare o.i.d. is geen bewijs?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar om naar de MBO niveau 2 () opleiding te mogen die mijn werk sponsort moet ik dat bewijzen
verdacht.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt aan de omstandigheden, en de slachtoffers
Ligt aan de slachtoffers. En de aanwezigheid van een ander om de schuld in de schoenen te schuiven.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net al tortelini prutje gegetenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je wilt mag je een stukje van mijn pizza als troost voor dit zeer idiote gedoe![]()
![]()
Heb ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
En een diploma van de middelbare o.i.d. is geen bewijs?
Ik moest zaterdag nog heel veel aan je denkenquote:
Perfect toetje dusquote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb net al tortelini prutje gegeten
Mijn schoonoudersquote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
Ligt aan de slachtoffers. En de aanwezigheid van een ander om de schuld in de schoenen te schuiven.
Ah joh, dan maar vierdubbele moord. Als je toch bezig bentquote:
Dan hoef je alleen nog voor de tweede factor in mijn post te zorgenquote:
Ja, hahaaa, want dat doen ze zelf ook altijd met iedereenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen nog voor de tweede factor in mijn post te zorgen.
WOJOO!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net een chocoladepepernoot die bestond uit 6 aan elkaar geplakte chocoladepepernoten
Whaaaaaooooh!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net een chocoladepepernoot die bestond uit 6 aan elkaar geplakte chocoladepepernoten
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef Fha het volgende:
Ah joh, dan maar vierdubbele moord. Als je toch bezig bent
of zijn zijn de slachtoffers.. nouja mag ook.
Dabedoelikquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?
De MPGepernootquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaaaaooooh!!!!!!
Dat was de MPG-noot![]()
!
Perfectemundoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?
WHUT?????????quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
trouwens mijn muizen zijn dood![]()
beterschapquote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] heeft trek in een enorme schaal ijs, met slagroom en fruit!!
[/me]
en chocolade..
pfffftt.. waarom ben ik nou weer ziek ..
muizen zijn.... ook als het huisdieren zijn.. ENG!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
Ik vind het een verarming... Stuk minder geile praat hier op het forumquote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind die chatfunctie echt TEGEK
Chat functie?!??quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind die chatfunctie echt TEGEK
welnee johquote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het een verarming... Stuk minder geile praat hier op het forum.
Kijk maar rechtsonder in je scherm babequote:
nou.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm... wat is er aan de hand?
Zie mijn reaktie hierbovenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb nooit een chatfunctie gemist... denk ook niet dat ik 't ga gebruiken
Ohneeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
Mja, ik zit hier ook niet op te wachten. Iedereen die met mij wil chatten en met wie ik wil chatten heeft MSN.quote:
de naam stta in het zwarte balkjequote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef Barretje80 het volgende:
wow.. wordt meteen volgespamt
maar.. kan iedereen nou zien wie chat?
oftewel.. naar wie heb ik iets terug gestuurd??
wat een drabbers zegquote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou.
naast dat ze sowieso heel naar zijn...
Ze zitten al maaaaaaaaaaaaanden te zeuren dat ze graag willen dat Thijs daar een keer logeert.
Nou gaan wij 8 december naar Hans Liberg en dachten wij goh..zullen we het ze dan eens (en weken geleden dus ruim op tijd) vragen?
Nou, dat vonden ze geweldig, alleen J. wist niet precies welke datum het nou was dus dat zou hij nog doorgeven. Bleek dat de woensdagavond te zijn voor de donderdag die ze sowieso al zouden oppassen, dus wij dachten nou, dat is vet handig!
Belt J. de datum door, willen ze ineens niet meer. Of het niet bij mijn ouders kan, want daar heeft hij tenminste een eigen kamertje.
Ja het was best wel dramatisch eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
jij staat heul niet in mijn msnquote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik zit hier ook niet op te wachten. Iedereen die met mij wil chatten en met wie ik wil chatten heeft MSN.
nja, dit op zich is nog niet echt zo erg ofzo, maar het stapelt zo op he, en op een gegeven moment wil je ze gewoon voor hun bek slaanquote:
Ik zou er niet voor slaanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
nja, dit op zich is nog niet echt zo erg ofzo, maar het stapelt zo op he, en op een gegeven moment wil je ze gewoon voor hun bek slaan
Dan vind je me zeker niet belangrijk genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij staat heul niet in mijn msn
Pfffffffff. Wa is da voor volkquote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou.
Ze zitten al maaaaaaaaaaaaanden te zeuren dat ze graag willen dat Thijs daar een keer logeert.
Nou gaan wij 8 december naar Hans Liberg en dachten wij goh..zullen we het ze dan eens (en weken geleden dus ruim op tijd) vragen?
Nou, dat vonden ze geweldig, alleen J. wist niet precies welke datum het nou was dus dat zou hij nog doorgeven. Bleek dat de woensdagavond te zijn voor de donderdag die ze sowieso al zouden oppassen, dus wij dachten nou, dat is vet handig!
Belt J. de datum door, willen ze ineens niet meer. Of het niet bij mijn ouders kan, want daar heeft hij tenminste een eigen kamertje.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het was best wel dramatisch eigenlijk
Oh nouhou...dikke kus op je sippe muizels en vis! (niet echt, want blech)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op jou. En op Henry. En op overgebleven vis en Bolle!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja echt stomquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
Leuk he schoonouders?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou.
Ze vinden mij een trut.quote:
De ene doet Mrrrr, de ander blubt en Henry zal ik doorgeven maandagquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oh nouhou...dikke kus op je sippe muizels en vis! (niet echt, want blech)
En op jou. En op Henry. En op overgebleven vis en Bolle!
Ja die hebben echt geeeeeeeeen smaak.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ze vinden mij een trut.
Zegt dat genoeg?
Nieuwe beestjes in doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt stomen ik wil de kooi niet leeghalen want dat vind ik stom
Dus nu staat er een dierloze kooi in de badkamer te staan maar wel met fluf en wcrolletjes enzo
stompuh!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, dit op zich is nog niet echt zo erg ofzo, maar het stapelt zo op he, en op een gegeven moment wil je ze gewoon voor hun bek slaan
ja of jij mij nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vind je me zeker niet belangrijk genoeg
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het was best wel dramatisch eigenlijk
OHNOESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
woah, jij gaat vanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
De ene doet Mrrrr, de ander blubt en Henry zal ik doorgeven maandagOh en ik ga van
![]()
Nouwwwquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt stomen ik wil de kooi niet leeghalen want dat vind ik stom
Dus nu staat er een dierloze kooi in de badkamer te staan maar wel met fluf en wcrolletjes enzo
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze vinden mij een trut.
Zegt dat genoeg?
wat MPG zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze vinden mij een trut.
Zegt dat genoeg?
Nee, Hammies, die zijn leukerderquote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nieuwe muisjesOokal kunnen ze nooit hetgeen in je hart vervangen.
Voorlopig nog maar even nietquote:
ik ook, al een jaartje of 7quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
suikertaartje een trut vindendat kan toch niet
![]()
ik ben diep diep verontwaardigd
Barretje ook nietquote:
En toch zijn Hammies leuker dan muizenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Voorlopig nog maar even nietBen nog veel te erg overtuigd dat ze dan ook vet snel dood gaan
Nergens op gebaseerd natuurlijk, maar toch
lekker puhquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, al een jaartje of 7![]()
ohnee, ze vinden me pas ruim een jaar een trut..ik vind hen al wel langer stom
gewoon kopenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En toch zijn Hammies leuker dan muizen
Ik wou dat ik een Hammie mocht van vriendje
Doe nog ;s danquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had wel wat terug gestuurd hoor
Neh vind ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
En toch zijn Hammies leuker dan muizen
Ik wou dat ik een Hammie mocht van vriendje
Ohnee. Wat is dat toch? Hoe die kinderen ooit zo leuk gelukt zijn is echt een raadselquote:
Waarom vnden ze je dan een trut, als ze eerst wel nog een beetje bij zinnen waren?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, al een jaartje of 7![]()
ohnee, ze vinden me pas ruim een jaar een trut..ik vind hen al wel langer stom
Nee, dan zou 'ie ze gewoon weg doen ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Neh vind ik nietZijn allebei leuk
Maar Bolle is sowieso de best.
En je moet ook niet vragen joh. Je moet "spontaan" krijgen van een vriendin ofzo
Omdat schoolwerk meestal niet zo boeiend is .quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom heb ik niet genoeg motivatie om aan schoolwerk te gaan zitten leren
Oh godquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze vinden mij een trut.
Zegt dat genoeg?
Ratjesquote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
Hamsters zijn vet saai man..beetje slapen als jij wakker bent en andersom
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Twee dode kinderen gevonden in Tienhoven
wtf
Jaaaquote:
Nee! Mijn vriendje i veel te leukquote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaamaar die kooi is te groot, die kan ik niet kwijt hier
@Pien: Nieuwe vriend zoeken!!![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Twee dode kinderen gevonden in Tienhoven
wtf
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behoor ik nou ook al tot het rijtje 'Mucken' en 'MPG'en'?.
Ik had ooit echt een heel erg leuke schoonmoeder. Maar haar zoon was een klootzakquote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
Als ik de verhalen zo hoor mag ik geloof ik blij zijn dat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behoor ik nou ook al tot het rijtje 'Mucken' en 'MPG'en'?.
Oh nou uuuh.. mocht ik ooit een hamster nemen dan mag je wel aaienquote:
oh wat fijnquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een lieve schoonmoeder
die trouwens sinds gister weer thuis is
Jaaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nou uuuh.. mocht ik ooit een hamster nemen dan mag je wel aaien
Ja precies! Ik mis haar vet ergquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had ooit echt een heel erg leuke schoonmoeder. Maar haar zoon was een klootzak
dat kan ook nogquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had ooit echt een heel erg leuke schoonmoeder. Maar haar zoon was een klootzak
kan je niet eentje kopen en zeggen dat hij is aan komen lopen?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies! Ik mis haar vet erg![]()
![]()
Mijn nieuwe schoonmama bedoelt het goed op haar manier, maar doet zo ontzettend alles waardoor het alleen maar erger word allemaal
Met kooi en al?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan je niet eentje kopen en zeggen dat hij is aan komen lopen?
Ja, ik de mijne ook, maar ze belde nog toen ik jarig wasquote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
Ja precies! Ik mis haar vet erg![]()
![]()
Mijn nieuwe schoonmama bedoelt het goed op haar manier, maar doet zo ontzettend alles waardoor het alleen maar erger word allemaal
Is heus al laat en jij bent brakquote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik moest even 3x lezen, maar ik snap 'm
Ze gebruikt haar handen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik de mijne ook, maar ze belde nog toen ik jarig was![]()
En tsja. De 'nieuwe' is gewoon een manupulatief monster.
Oh, godver.quote:
Jepquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had wel een goede timing om even FOK! te openen.
Dat is wel liefquote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik de mijne ook, maar ze belde nog toen ik jarig was![]()
En tsja. De 'nieuwe' is gewoon een manupulatief monster.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaa, want echt stoere hamsters kunnen dat, plus hij is natuurlijk niet echt aan komen lopen hequote:
Ja, maar dat gelooft vriendje dus nooit hequote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaa, want echt stoere hamsters kunnen dat, plus hij is natuurlijk niet echt aan komen lopen he
Verder gaat alles goed?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Tatadumdum, tatadumdum, padapada dumdum *tshtsh* badadadabadabadapumpum.
Ah gossiequote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel lief
Toen klootzak besloot het huis leeg te halen en weer thuis te gaan wonen was contact met de liefste mensen ooit ook spontaan opZijn papa belde wel nog een keer of Rogier ook thuis was (echt twee jaar later). "uuh Kees, verkeerd nummer..". Echt dik een maand overstuur van geweest omdat ik ze zo mis
![]()
Schoonpapa nu die belt zelfs om te melden dat hij vakantie heeft. Of om te vragen waar zijn zoon is (die al 10 maanden op madiwo hier is, dus vandaar dat hij dat nog elke keer moet vragen)
Dan zit er niets anders op...dan moet je 'm krijgen..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gelooft vriendje dus nooit he
Mjah dan verveelt hij zich ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
en lekker, zo'n papa die weet wat zijn zoon bezighoudt enzo
Ach, mijn mama belt mij nog elke keer als ze langs wil komen om te vragen op welk nummer ze moet zijn... al anderhalf jaarquote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gossie![]()
en lekker, zo'n papa die weet wat zijn zoon bezighoudt enzo
Niet op de bank gaan zitten danquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
jullie gaan hard
als ik op de bank zit dan kan ik nie zo snel
weet je wel HOE lekker mijn bank zit... ik wil er niet meer vanaf johquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet op de bank gaan zitten dan.
Maar ik wil gewoon iets hebben om te knuffelenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op...dan moet je 'm krijgen..
Maar ze zijn saaaaai hoor
Een poesquote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon iets hebben om te knuffelen
mijn maag is weer aardig rustig gelukkigquote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerLL, voel jij je al beter?
Twee poezen die nu bovenop de hoge krabpaal lekker tegen elkaar liggenquote:
Ook fijn jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
Ach, mijn mama belt mij nog elke keer als ze langs wil komen om te vragen op welk nummer ze moet zijn... al anderhalf jaar
Whaaaaoooh!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Twee poezen die nu bovenop de hoge krabpaal lekker tegen elkaar liggen
Die heb ikquote:
rare meneerquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
Mjah dan verveelt hij zich ofzoBest leuk hoor. soms. Niet als hij veertig keer op een dag belt (een dag waarop ik bleg ben en dus niet opneem) om alleen te vertellen dat hij vakantie heeft
![]()
ik denk dat mijn moeder daar ook even over na zou moeten denken..ze rijdt hier wel zo heen en belt ook bij het goede nummer aan, maar als je het haar vraagt..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
Ach, mijn mama belt mij nog elke keer als ze langs wil komen om te vragen op welk nummer ze moet zijn... al anderhalf jaar
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
mijnheeft gewoon een half jaar lang de tel niet opgenomen als z'n ouders belden..
beetje weird..
maar goed.. zijn ouders zijn zijn verantwoordelijkheid..
Fijnquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn maag is weer aardig rustig gelukkig
Tja, mijn mama is een beetje dementquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook fijn ja
Sinds ik uit huis ben is mijn moeder spontaan vergeten dat ik al mijn hele leven geen boter op brood eet en geen spek eet en geen suiker in mijn thee heb en dat soort dingen
een overdagknuffelpoes danquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Pien85 het volgende:
Die heb ikMaar die wil alleen 's nachts knuffelen
Mja, dat vindt Siep niet tofquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een overdagknuffelpoes dan
Heeft ze in ieder geval een excuus. maar wel stom jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Pien85 het volgende:
Tja, mijn mama is een beetje dementMaar toch is 't strontirritant
Ik heb liever een tutholamama dan een demente mamaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft ze in ieder geval een excuus. maar wel stom ja
Mijn mama is gewoon een tuthola
Ik ben een beetje bang voor wat er gebeurt als ze straks ook nog gaan dementerenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb liever een tutholamama dan een demente mama![]()
Een cavia danquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Pien85 het volgende:
Mja, dat vindt Siep niet tofDie heeft nogal last van territorium gedoe enzo
dat is geen fijn vooruitzicht ::Nquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor wat er gebeurt als ze straks ook nog gaan dementeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |