Neh.... dat begint vast pas na de vijfde pizza, toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
Zou een tweede pizza een oorzaak zijn?Want ik denk dat ik dat er voor over heb..
Precies wat ik ook dacht inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
Neh.... dat begint vast pas na de vijfde pizza, toch?
Vanzelfsprekend. Want chips is natuurlijk geen pizzaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht inderdaadEn chips na twee pizza's moet je er niet bij optellen maar is gewoon een nieuwe som dus dat is ook geen probleem
Nee precies. Dat mocht het willen!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
Vanzelfsprekend. Want chips is natuurlijk geen pizza.
Het kanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Want chips is natuurlijk geen pizza.
Hoeft ook niet, als je niet wiltquote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima zaak, maar toch ga ik niet kijken. De meest gruwelijke horrorfilm vind ik prima, maar een operatie kan ik dus echt niet aanzien
![]()
...
Valt tegen hoor...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
tegenwoordig weet iedereen wel zo'n beetje de oorzaak van hart en vaatziekten?
Bahquote:
ja dat zal heus welquote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je niet wilt
Haha![]()
[..]
Valt tegen hoor...
Heehoiquote:
Nouja weetje, ik denk dat het wel enigzins bekend is, maar het zijn vaak veel langetermijn gevolgen, waardoor mensen minder snel geneigd zijn om er iets aan te doen.quote:
Mjah maar welke danquote:
ik weet het wel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja weetje, ik denk dat het wel enigzins bekend is, maar het zijn vaak veel langetermijn gevolgen, waardoor mensen minder snel geneigd zijn om er iets aan te doen.
Roken weet iedereen wel, maar het blijft een verslaving en het is vaak lastig om te stoppen.
Overgewicht veroorzaakt hoog cholesterol, hoef je geen last van te hebben maar tast wel je aderen aan.
Teveel zout binnen krijgen en andere factoren zorgen voor een hoge bloeddruk, waar je ook niets van hoeft te merken.
Dus mensen ervaren het vaak als 'ineens' dat ze dan last krijgen van klachten, of toch een ingreep moeten ondergaan omdat hun kransslagaders dicht zitten.
oepsquote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Ben ruim 3 uur onderweg geweest, het was nog een graadje erger dan gisteren
Welke taal?quote:
welkom thuisquote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Net op tijd voor de voebal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |