quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
daar kwam ik dus ook achterquote:
je hebt het gezienquote:
goed idee, maar eerst leren!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere douche
ik ga maar weer werken hierquote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere douche
Jaaaaaaaaaquote:
wat ga jij doen met enfer d'r eendjequote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
Fuck a duckeend. Ik heb zometeen franse les en ik moest een opstel maken die moet ik straks hardop voorlezen. Ik durf niet
YWquote:
Ik zou beginnen met "copulez un canard" trouwens.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
Fuck a duck. Ik heb zometeen franse les en ik moest een opstel maken die moet ik straks hardop voorlezen. Ik durf niet
Niets want van dat eendje had ik nog niet gezien in de titel.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ga jij doen met enfer d'r eendje
Nou nee maar ik heb wel een opstel over eten in frankrijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met "copulez un canard" trouwens.
Succes!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef Panda72 het volgende:
Fuckertjes Fokkertjes ik ga mij klaar maken voor franse les. Tot straks misschien.
heehoiquote:
die ken ikquote:
quote:
Hoe lief, je maakt mijn hele dag weer goedquote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klosje zonneschijn-zijde van me
ik heb die een jaar geleden oid kapot geluisterdquote:Op woensdag 24 november 2010 18:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kwam hem vandaag tegen , vond hem prachtig
LLquote:Op woensdag 24 november 2010 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe lief, je maakt mijn hele dag weer goed
Jij ook al?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LL![]()
BrakkigGa zo maar lekker aan de thee gok ik
Met gevulde speculaas
quote:
He gatsquote:Op woensdag 24 november 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
mijn buik![]()
ik doe ook maar even thee
Nu 40.5 uur maar dat is ook omdat ik donderdags 2 uur eerder stop met werken vanwege judo. Anders is het zo 42.5 uur werk per week en overwerken is bij ons soms standaard. Dus meer dan genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 18:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kort geslapen enzo he.
Maar dan slaap ik vanaf iig lekker
![]()
Jij bent weer druk geweest met je werk zeker? Hoeveel uur per week werk je eigenlijk?
Das wel pittigquote:Op woensdag 24 november 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu 40.5 uur maar dat is ook omdat ik donderdags 2 uur eerder stop met werken vanwege judo. Anders is het zo 42.5 uur werk per week en overwerken is bij ons soms standaard. Dus meer dan genoeg
Marijkequote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gegeten bij m'n oudersMaar heb nog steeds een enorme afwas van gister
Dus morgen maar even doen
Hoe is het hier?
Nope, zo lekker bowlen en maar hopen dat het niet al te laat wordt en wel op tijd naar bedquote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das wel pittigJa idd, dat zei je al dat je vaak moest overwerken..
Inderdaad wel genoeg ja![]()
Nou, vanaaf dus ff lekker op de bank hangen en weer op tijd naar bed?
Baise un canard!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef Panda72 het volgende:
Fuck a duck. Ik heb zometeen franse les en ik moest een opstel maken die moet ik straks hardop voorlezen. Ik durf niet
Liebchenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hey Fhaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
helluh
Boaaah ik ben kotsmisselijk van het sporten op te weinig etenHopelijk is eten snel klaar
quote:
Ben je nog niet dun genoeg?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Fha het volgende:helluh
Boaaah ik ben kotsmisselijk van het sporten op te weinig etenHopelijk is eten snel klaar
Vandaar dat ik dus al 2,5 jaar alleen maar krachttraining doequote:
succes beertjequote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef Panda72 het volgende:
Fuckertjes Fokkertjes ik ga mij klaar maken voor franse les. Tot straks misschien.
Fhaatjequote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
helluh
Haayquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
hier is het al klaar![]()
nasi met sate![]()
Eetsequote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
hier is het al klaar![]()
nasi met sate![]()
die hebben we vandaag bij het koud buffet staanquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay![]()
Eet smakelijk![]()
Ik doe een pizza verslinden
hoezo een dag achterquote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eetseen je loopt een dag achter
Mijnusse is lekker warmquote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
die hebben we vandaag bij het koud buffet staan
jij bent dus nou al super sterkquote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus al 2,5 jaar alleen maar krachttraining doe
Vanochtend je huis gezienEindelijk lijkt het ergens op joh
![]()
Eén pizzaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay![]()
Eet smakelijk![]()
Ik doe een pizza verslinden
Bolle weegt 7 kilo.. wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij bent dus nou al super sterk
ik flikker hem straks wel ff in oven voor dat ik hem op eetquote:
Om de eerste klap op te vangenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle weegt 7 kilo.. wat denk je zelfIk ben meeeega sterk
En dan klagen ze daar nog over hongerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dan deze:
http://www.nieuwslog.nl/2010/01/30/grootste-pizza-ter-wereld/
Ik heb gelukkig kunnen regelen dat een vriend ons naar de dierenarts rijdt (en weer terug) als Bolle zijn tanden gaat laten poetsen want anders had ik wel echt een probleem gehadquote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik moet onze sonny binnenkort eens gaan wegen![]()
hij is dik genoeg geworden
Wat voor beest is hetquote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig kunnen regelen dat een vriend ons naar de dierenarts rijdt (en weer terug) als Bolle zijn tanden gaat laten poetsen want anders had ik wel echt een probleem gehadDat beest opzich is te doen, maar dat beest is zo'n onhandig kist ding is echt onmogelijk om te tillen
Je moet hem minder pizza geven man!
Koning Bolle is DE katerquote:
Ohh das kut he.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Bowlen! Leukquote:Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
Zozo, das fijn
Op zich wel goed, kan beter maar moet niet klagen
[..]
Nope, zo lekker bowlen en maar hopen dat het niet al te laat wordt en wel op tijd naar bed
Grote katerquote:
Heb ook een kat van zo'n 7 kgquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Grote katerHij is niet eens echt dik meer
Daarbij noemen we Bolle altijd volslankquote:
Hij is niet dik meer!! Hij is gewoon heeeel erg grootquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zijn die katers van jullie dik
Die van ons zijn hooguit 5 kilo... echt niet meer
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zijn die katers van jullie dik
Die van ons zijn hooguit 5 kilo... echt niet meer
Hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarbij noemen we Bolle altijd volslank![]()
Jaaa wel goed hehIk weet niet, wel positieve week ofzo zonder dat ik aan kan wijzen waarom. Tijd gaat wel mega snel, nog even en ik ben alweer jarig en dat gaat me eigenlijk veeeel te snel
Hoe is het daar?
Neehoor, doe ik ook vaak genoeg XDquote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef TheFamousMan het volgende:
ik lees al 3 pagina's mee, maar ik ben te lui om mee te posten, is dat erg?
13 december weerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
HahaGeweldig
Mooi! Lekker joh
Echt johhhXD Haha ja, zo'n jaar gaat dan snel voorbij he! Wanneer ben je jarig?
Met mij goed, nachtdienstjes gehad, nu lekker brakkig, ik slaap wel vanavond![]()
Das al snel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december weerHet gaat echt te snel. Niks aan
Ooooh lekker hoorik slaap de afgelopen 1,5 week ook echt als een blok. Met slapen wel lekker, met wakker worden iets minder succesvol
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
als je met je muis over je eigen chaticoontje beweegt
'stuur je zelf een direct message (agossie...)'
Nog snellerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef Enfermera het volgende:
Das al snel ja
Naarmate je ouder wordt gaat dat alleen maar sneller, moet je je niks van aantrekken joh![]()
![]()
Lekker!
Hahahaha ja, das rot he als je zo vast geslapen hebt
XDquote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog snellerdan heb ik helemaal geen tijd meer om iets te bereiken in een jaar joh
![]()
Nou precies! Als mijn wekker gaat ben ik nog zooo ver weg, ik moet mezelf er weer echt uitslepen tegenwoordig. Laat het maar snel weer zomer worden want dan gaat opstaan ook weer makkelijker
nou nee dank je daar pas ik even voorquote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ach, das je gevoel, tis niet echt zo![]()
Mijn filosofie is dat je 't maar moet accepteren, veranderen doet 't toch niet
Echt he![]()
![]()
Ja, das wel waar met meer licht. Alhoewel ik het uur vooruit in de zomer toch altijd wel minder vind, dan heb ik liever wintertijd
Vanavond trouwens om 21.25 live een open hart operatie op Ned 1 hè, gaan jullie kijken?Ikke welll
![]()
Oh nee ik ben echt een zomer mens. Mijn stemming word echt mega beinvloed door het gebrek aan licht dus dat is niet tofquote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
XD
Ach, das je gevoel, tis niet echt zo![]()
Mijn filosofie is dat je 't maar moet accepteren, veranderen doet 't toch niet
Echt he![]()
![]()
Ja, das wel waar met meer licht. Alhoewel ik het uur vooruit in de zomer toch altijd wel minder vind, dan heb ik liever wintertijd
Vanavond trouwens om 21.25 live een open hart operatie op Ned 1 hè, gaan jullie kijken?Ikke welll
![]()
Ohquote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou nee dank je daar pas ik even voor
Oh, das niet lekker nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nee ik ben echt een zomer mens. Mijn stemming word echt mega beinvloed door het gebrek aan licht dus dat is niet tof
Woaaah echt?Als ik het onthou ga ik echt wel kijken ja
Super boeiend!
Ja, cool toch? Informatief & er wordt ook voorlichting gegeven over de oorzaken van hart & vaatziekten, lijkt me een goeie zaakquote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
wtf het moet toch niet gekker worden.. een live open hart operatie??????
Prima zaak, maar toch ga ik niet kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhXD
[..]
Oh, das niet lekker nee.![]()
Uhhuh!
[..]
Ja, cool toch? Informatief & er wordt ook voorlichting gegeven over de oorzaken van hart & vaatziekten, lijkt me een goeie zaak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |